• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024

نمایی از طرح ۱۰ ماده‌ای همسر غیرشرعی رجوی برای ایران فردا

  • کد خبر : 31770
  • 02 ژوئن 2024 - 13:05

فرقه تروریستی رجوی برای حامیان خود فراخوان داده‌ تا برای سیرکی که قرار است ۲۹ ژوئن در شهر برلین آلمان برگزار شود تبلیغات کرده و از برنامه ۱۰ ماده ای مریم رجوی برای ایران فردا حمایت کنند.

به گزارش فراق، در ماده ۵ از طرح ده ماده‌ای مریم قجر عضدانلو، همسر غیرشرعی و هرزه مسعود رجوی آمده است:

«برابری کامل زنان و مردان در حقوق سیاسی و اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی، لغو هرگونه تبعیض، حق انتخاب آزادانه پوشش، منع بهره‌‌کشی از زنان تحت هر عنوان»

دختران و زنان داخل فرقه رجوی علاوه بر تمامی تبعیض ها و تضعیقاتی که دچارش هستند، محکمه ای برای رسیدگی به مشکلات ندارند. عکس و مدارک قانونی افراد را می سوزانند. شماره تلفن های که تنها راه ارتباطی آنها با خانواده  بود، مدارک تحصیلی و پاسپورت ها را ازبین بردند. امکان تحصیل و آموزش ندارند. بالطبع فرقه ای که در آن قانون و اطلاع رسانی وجود ندارد، هیچ گونه مجمع قانونگذاری رسمی، پلیس و دادگاه، امکان دسترسی به افراد داخل آن ندارد، صلاحیت اظهار نظر و دم زدن ازحقوق زنان را هم نخواهد داشت و به قطع یقین فجایع بسیاری در داخل آن رخ می‌دهد.

در فرقه رجوی هم چیز اجباری است. حتی زنان فرقه رجوی نمی توانند غیر از روسری و دو سه رنگ انتخابی توسط فرقه (قرمز، سبز و سورمه ای) از مدل دیگر حجاب و یا رنگ های دیگری استفاده کنند و در صورت عدم اجرا مورد مواخذه های سنگین قرار می‌گیرند.

تمام این شعارها یکی از کثیف ترین حقه ها و پزهای نمایشی روشنفکری مریم قجر است چرا که حتی خودش هم نمی تواند بی حجاب در مجامع بیرونی حاضر شود.

تصویر زیر نمونه ای از برابری زنان سرکرده با زنان عادی را در این فرقه جهنمی به نمایش می گذارد!

zanan rajavi 32

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=31770