• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

درخواست ملاقات ازطرف خانواده ها ، رجوی ها را دچار جنون کرده است!

  • کد خبر : 2534
  • 19 می 2015 - 13:41

درخواست ملاقات ازطرف خانواده ها ،

رجوی ها را دچار جنون کرده است!

Khanevadeh2

ازمشکلات متعدد مطبوعاتی بودن، یکی هم این است که انسان مجبور می شود برای آگاهی از اخبار به هررسانه وسایت ممکنی مراجعه بکند.

من نیز علی القاعده دچار این وضعیت بوده و زمانی که درمیان گشت وگذار دربین اخبار وتفاسیر ارائه شده، به رسانه های متعدد باند رجوی هم مراجعه میکنم تا ازیکجانبه گری دور مانده و دراین میان هم شاید شاهد تحول تقریبا غیر ممکن مثبت دراین ساختار شوم، با ملاحظه ی اراجیف تکراری دراین رسانه ها، خودرا زیان دیده حساب کرده ودرافسوس هدر دادن ساعاتی ازعمر کوتاه میمانم!

اما که زمانی که به کار ژورنالیستی وآگاه کردن مردم ازواقعیات علاقمندم، چه باید کرد؟

باری، هر روزی که میگذرد، رسانه های یاد شده درتوجیه خیانت ها به منافع ملی ، اصرار به کسب قدرتی که برای این فرقه درایران ناممکن است ، مشروع نشان دادن اعمال ضدانسانی مرتجعین منطقه که اینک با اقداماتشان ، سنگر حفاظت محکمی برای اشغالگران صهیونیست فراهم کرده ودرصدد ایجاد جنگ مسلمان کشی وخدمت به زورمندان جهان سرازپا نمی شناسند وسرانجام تهدید خانواده های مربوط به اسرای لیبرتی عراق ، بیش از پیش قلم فرسائی میکنند واین بار نوبت آقای ” بهمن فرد ” است که باتیتر ” سخنی با هم دلان ” درتداوم این سیاست های شکست خورده ، دست به قلم ببرد.

او با آوردن مقدمه ی بلند بالا و تکرار شعارهای متعارف باند منسوبه اش مینویسد:

” … اخیرا شاهد رویکرد و تحولاتی جدید در منطقه هستیم که امیدواریم در نهایت، توازن قوا را به نفع سرنگونی این رژیم بنیادگرا که ریشه همه مشکلات منطقه است و در نتیجه به نفع مردم ایران و بر ضد این رژیم بر هم بزند. … عملیات طوفان قاطعیت و همپیمانی متعاقب آن را میتوان سرفصلی بر این سیاست دانست. پیمانی که بر اساس منافع مشترک کشورهای دوست، در حال بنا شدن است و میرود تا تأثیر خودش را در سوریه و دیگر کشورها بگذارد. خیلی واضح است کشورهای غربی هیج تمایلی ندارند این سیاست که با اتکاء بر استقلال و توان خود کشورهای منطقه شکل گرفته است، تعمیق یافته و گسترش یابد. آنها اساسا دلشان نمیخواهد نوک این پیکان علیه رژیم حاکم بر ایران بچرخد تا منافع آنها حذف شود… “.

معنی این حرف شما این است که تا چند ماه پیش که این ائتلاف وجود نداشت؟!، تعادل قوا ی منطقه ای بنفع جمهوری اسلامی ایران بوده و بنابراین چرا بمردم دروغ میگفتید که این رژیم منزوی شده ودرحال سرنگونی است؟!

با اشغال عملی خلیج فارس توسط آمریکا ومتحدانش وسایر اتفاقاتی که طی این بیست واند سال افتاده ، توازن قوا با اما واگرهایی همواره بنفع عمو سام شما بوده و این تحرکات شیوخ مرتجع منطقه چیزی جز کاستن از هزینه های نظامی آمریکا وتقبل آن ازطرف مردمی که اراده ای درانتخاب این شیوخ نداشتند ونیز جلوگیری از تلفات انسانی آمریکا که درافکار عمومی آن کشور مورد پذیرش واقع نشده، نمیباشد!

ائتلاف مورد پسند شما درصدد انجام تجاوزات وجنگ های نیابتی ازطرف آمریکا بوده واتفاقا بدی این کار نسبت به گذشته این است که این بار علاوه براینکه آمریکا هزینه ای تحمل نمیکند، بلکه بهمراه فرانسه ودیگران ، میلیاردها دلار پول اعراب بدبخت را به جیب ” مجتمع مالی- صنعتی ” میریزد!

با این وصف چرا این ائتلاف قبلا موجود وحالا علنی شده باید بنفع مردم ایران باشد؟

اگر مردم عرب دراین معاملات کثیف واینک بیشتر تشدید یافته و علنی شده ، متضرر میشوند، آیا مردم ایران به نان و آبی میرسند که این تحولات بنحوی که شما پیش بینی کرده اید ، بنفع شان باشد ؟؟

آقای بهمن ادعا کرده که غرب مخالف این ائتلاف است وبا شرحی که اینجانب دادم، بسیار تعجب آور بوده و دروغ وقیحانه تر از این نمیتوان شنید!

اگر حرف این آقا را بپذیریم، ناچاریم که قبول کنیم جنبش های رهائی بخش دهه های میانی قرن بیستم در کشورهای عربی دوباره رخ داده واین سوریه است که مانع تحقق آرمان های ملی وانسانی اعراب است وآنگاه بخودمان باید نهیب بزنیم که ای دل غافل!

یعنی شما غرب را اینقدر ابله میپندارید که حاضر نباشند که شیوخی چند با پول یک مشت ملت های محتاج ، منافع آنها را بدین راحتی تامین میکنند؟؟!!

درقسمت های پایانی این نوشته ی مشعشع این هموطنی که درباغ نیست، درد اصلی باند رجوی چنین بیان میشود:

” …به همین خاطر از همه هموطنان عزیز دعوت میکنیم تا به یاری مقاومت برخاسته و از اشرفیان مستقر در لیبرتی حمایت بعمل آورند یا در قبال مزدوران اعزامی این رژیم در هر نقطه از جهان ساکت ننشسته و در هر جایی که هستند و با هر وسیله که امکانش را دارند علیه این قبیل حرکات رژیم واکنش نشان داده و مزدوران آن را افشاء کنند “.

یعنی ما هموطنان عزیز شما! کاری بهتراز تلاش برای انتقال این اسرا به نقاط امن جهان را میتوانیم انجام دهیم که نمیدهیم؟!

ویانه، ازما توقع دارید که به آن تعداد از اعضای خانواده های ضرردیده وداغدیده از باند رجوی فشار بیآوریم که ازیک حقوق ابتدائی وناچیز خود دایر بردرخواست ملاقات با عزیزانشان صرفنظر کرده وبدتر اینکه برعلیه آنها لشکر کشی کنیم؟! چه توقع نابخردانه ای!

نویسنده: صابر از تبریز

منبع: ایران اینترلینک 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=2534

نوشته های مشابه

03آوریل
آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی
پیام نوروزی فریده پرورش به برادر خود در فرقه رجوی

آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم