• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

اعتراض خانواده های انجمن نجات استان اردبیل به همایش فرقه رجوی: دولت فرانسه باید پاسخگو باشد

  • کد خبر : 9247
  • 04 جولای 2017 - 10:31
جمعی از خانواده های عضو انجمن نجات استان اردبیل با اعتراض شدید به رفتار مسالمت آمیز دولت فرانسه با منافقین خواستار پاسخگویی پاریس به این موضوع شدند.

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی فراق ، در بیانیه اعتراضی این خانواده ها آمده است:سال‌هاست فرقه تروریستی منافقین در پناه دولت فرانسه و ایالات متحده آمریکا و رژیم صهیونیستی به حیات حداقلی و انگلی خود ادامه می دهند. حمایت غرب و مخصوصا دولت فرانسه از منافقین در حالی صورت می گیرد که این گروهک تروریستی، ۱۷ هزار نفر را در ایران به شهادت رسانده است.

سابقه تروریستی فرقه رجوی برای کسی پوشیده نیست؛ همه دولت‌های منطقه و دولت‌های اروپایی نسبت به سوابق این فرقه آگاه هستند.در چنین شرایطی دولت فرانسه و احزاب سوسیالیست و محافظه کار این کشور که طی دهه های اخیر قدرت را در دست داشته اند باید پاسخگوی حمایت خود از مریم رجوی سرکرده این فرقه کثیف باشند.

بر هیچ کس پوشیده نیست که دولت فرانسه، میزبان تروریست‌ها و حامی آنهاست. بدیهی است که دست دولت فرانسه نیز به خون هزاران ایرانی قربانی ترور آغشته است.

همچنین این خانواده ها خواستار پاسخگویی دولتی که مدعی حمایت از حقوق بشر است به زندانی کردن اعضا در این فرقه و عدم رعایت حقوق اولیه آن ها که ارتباط با خانواده ها می باشد را شدند.
در همایش یک روزه منافقین علاوه بر عده ای اجاره ای و اجیر شده؛ برخی نمایندگان از دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات کنگره آمریکا، نمایندگانی از اتحادیه اروپا، مسئولان برخی کشورهای عربی از جمله سعودی ها و سران گروهک های تروریستی از جمله معاندان سوریه داشته اند.
انتهای پیام
لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=9247

نوشته های مشابه

21آوریل
 دستان مادر را از طرف تو می‌بوسم / خود را از جهنم رجوی نجات بده
پاسخ خانواده سمیع ناظری به اعتراف‌های اجباری وی در سیمای فرقه رجوی

 دستان مادر را از طرف تو می‌بوسم / خود را از جهنم رجوی نجات بده

03آوریل
آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی
پیام نوروزی فریده پرورش به برادر خود در فرقه رجوی

آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی