• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

نامه یکی از خانواده های اسیران فرقه رجوی به گزارش گر حقوق بشر

  • کد خبر : 582
  • 01 ژانویه 2015 - 7:26

با سلام

آقای احمد شهید: خانواده های اسیران فرقه بدنام رجوی نگران از وضعیت فرزندان خود هستند که در زندان لیبرتی عراق با فریب و نیرنگ گرفتار دژخیمان مجاهدین خلق شدند، سکوت شما برای آزادی  اسیران از زندان فرقه رجوی در لیبرتی عراق ، برچه حکم و قانونی است؟ آیا حفظ و حمایت جان و هستی سه هزار فرزند ایرانی که در عراق (زندان لیبرتی ) اسیرند، جزء آن قوانین حقوق بشری بین المللی شما نیست؟M18-Shaheed

آقای احمد شهید، آیا جلسه ای  را که بانماینده خانواده های اسیران فرقه رجوی در دفتر کار خود در سوئیس برگزارنمودید را فراموش کرده اید، اگر یادتان باشد ما خانواده ها  گزارش کاملی از طریقه  به اسارت گرفتن فرزندان خود توسط فرقه ی رجوی به صورت  تصویری در لب تاب وسی دی و فیلم در اختیار شما گذاشتیم و حضور چهارساله خانواده های متحصن در پشت زندان درب اشرف را در عرض چند دقیقه ملاقات به اطلاع شما رساندیم و شما هم با تاثر وتعجب با جدیت وحق به جانبی ،قول دادید که در اسرع وقت رسیدگی وتمامی اسیران را آزاد خواهم کرد، آیا هنوز آن وقت موعود فرا نرسیده است.

آیا افشاگریهای تمامی جداشدگان و حضور چهارساله خانواده ها در پشت زندان درب اشرف درعراق که این حضورو افشاگری از تمامی رسانهاهای بین المللی، به اطلاع عموم دنیا رسیده و می رسد را ندیده اید و یا اینکه خود را به بی خبری زده اید؟

آیا شما به عنوان نماینده وگزارشگرحقوق بشروظیفه ندارید تمامی مسائل و جنایات روز را با مدرک وسند و واقیعت بیان پی گیر بوده و این جنایت ها را به گوش جهانیان برسانید که ناقضان حقوق بشر چه می کنند؟

آیا به اسارت گرفتن سه هزار ایرانی وشکنجه آنها و ممنوع الملاقات کردن خانواده ها با عزیزان اسیر، ودستور طلاق اجباری و نشستها و غسل ها و اعدام ها و شکنجه ها ودستور تحصن غذا تا ۱۰۸ روز جزء قوانین حقوق بشری شماست.

سکوت شما دراین شرایط  نابسامان عراق که همدستان تروریست مریم قجر و مسعود رجوی هر روز جنایات هولناکی را از قبیل سربریدن عراقی های مسلمان، اعدام دست جمعی تا چندین صد نفر، سربریدن کودکان ونوجوانان در حضور پدر مادرها و هزاران جنایات دیگر انجام می دهند برای چیست؟

آیا می دانید مریم قجر عضدانلو که خود را از حامیان به اصطلاح  حقوق بشری می داند و با هرنوع شکنجه واعدام و فقر و زندانی وآوارگی، بشدت مخالف هست، این جنایت های گروهک تروریستی داعش را نوعی انقلاب مردمی در کردستان عراق نامیده، آیا معنایی بجز همدستی با تروریستها می تواند داشته باشد!

آقای احمد شهید شما همیشه همراه وهمگام این بانوی اول ترور وحامی حقوق بشر بوده و هستید آیا تا کنون از وضعییت سه هزار اعضای گرفتار ایرانی در لیبرتی پرسیده اید که چرا وبه چه دلیل در کمپ لیبرتی زندانی شده اند؟ آیا آنها راضی به ماندن در آن زندان هستند؟ آیا هدف این افراد جنگ با دولت مردان وملت ایران است یا حفظ جان وآبروی برباد رفته مریم و مسعود است، اگر هدف آنها جنگ است چگونه می خواهند با نیروی فرسوده جنگی وزمانی و انواع امراضهای ناعلاج  با این ملت غیور و سلحشور بجنگند؟ از آنها بپرسید که می خواهند بعد از آزادی ایران  با کدام  تحصیلات عالیه این مملکت را مدیریت نمایند آیا از مدارکی که از دانشگاههای بین المللی اشرف مانند سالن بدیع زادگان (سالن رقص رهای اعضای شورای رهبری) به دست آورد ه اند می خواهند در دانشگاه ها ی این مملکت مشغول بکار شده و علوم این کشور را ترقی دهند؟

آقای احمد شهید به یقیین اطلاع کامل دارید فرزندان ما خانواده ها جزء گروهی هستند که سی سال است درحال خفته کامل درجا میزنند وهیچ اطلاعی از پیشرفتهای علمی و فنی دنیا آشنایی حتی جزئی ندارند ودر این میان کسانی بودند که در بوق کرنا می زدند که شهر اشرف جزء پیشرفته ترین شهرهایی است که کانون آموزش کامپیوتر را دارد وتمامی ساکنان آن دارای تحصیلات کامپیوتری هستند! در صورتی که تمامی نفرات که فرار کرده اند دقیقا برخلاف گفته ها واظهارهای پوچ سران این فرقه، حتی به کارکرد کنترل تلویزیون ویا موبایل هم آشنائی جزئی  نداشته و ندارند.

آقای احمد شهید منتظر کدام زمان و چه شرایطی ویا ثابت شدن کدام جرم وجنایتی هستید تا این گروه تروریستی وجانی را به سرگردگی مریم قجر بعنوان قاچاق انسان وزندانی کردن فرزندان ما محکوم کنید؟

شرایط کنونی عراق به طبع به نفع گروهی فرصت طلب و خائن همچون مریم قجر است چرا که به گفته این خونخوار من حامی گروه داعش در عراق هستم که بتواند راحت تر وارد عمل شده وبدون دلیل ومنطق تمامی اسیران را به کشتن دهد وبعد اشک تمساح بریزد که من نبودم آستینم بود، جیش المختار و یا گروهی به نام داعش بود که با هدایت نوری مالکی وایران این کشتار را انجام داده است.

آقای احمد شهید، مریم قجر این بارقصد پناهنده شدن  به آقای مسعود بارزانی را دارد ومی خواهد بچه های بی گناه وبی پناه مارا به کردستان انتقال بدهد،با توجه به این مسئله مهم که کردهای عراقی هیچ خاطره خوبی از از گروهی به نام مجاهدین ندارند، چرا که نزدیک به بیست وپنج هزار کردها را همین نفرات، یعنی مجاهدین شهید کردند و خانواده های چندین هزاری این شهیدان منتظر انتقام از گروه ترویستی رجوی هستند. این نقشه مریم قجر است که با از بین رفتن گروه جیش المختار که بهانه ای ویا گروهی نیست تا با پول ورشوه بتوانند زندان لیبرتی را خمپاره باران کند، به بارزانی پناه آورده تا بتواند نقشه شوم خودش را قبل از آزادی بچه به اجرا بگذارد، این جادوگر و روباه پیر در حال حاضر نمی داند چگونه خودش را دایه مهربانتر از مادر نشان دهد، با راه اندازی جشنها و سوردهی و به اجاره گرفتن افغانی ها و چینی ها  و عده ای که محتاج و بدبخت و گدای یک درهم هستند و سخنرانی های حقوق بشرانه وقیافه حق به جانب گرفتن ها می خواهد به دنیا بگوید که من با دولت ایران چون ناقض حقوق بشر است مخالفم وشما هم درست از نقطه با ایران مخالفم با مریم قجر همدست وهمصدا وحامی دژخیمان وجلادان فرقه بد نام مجاهدین خلق و وطن فروشان دیگر شده اید .خانواده ها هم بعد دوسال انتظار به دوچهره گی شما هم پی بردند.

نویسنده: ثریا عبدالهی

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=582

نوشته های مشابه

03آوریل
آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی
پیام نوروزی فریده پرورش به برادر خود در فرقه رجوی

آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم