• امروز : چهارشنبه - ۲۵ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 16 October - 2024
رفقای تروریست‌ِ فرقه رجوی به هلاکت رسیدند

بازگشت آرامش به سیستان و بلوچستان و سوزش آلبانی‌نشین‌ها

  • کد خبر : 48833
  • 16 اکتبر 2024 - 12:00
ashraf3

استان سیستان و بلوچستان در چند ماه گذشته، به‌ویژه طی هفته‌های پیش از تاریخ ۱۱ مهر ۱۴۰۳، شاهد چندین عملیات تروریستی توسط گروهک متوحش جیش الظلم در جنوب شرق کشور (شهرهای سیستان و بلوچستان) بوده است. این عملیات‌ها نه تنها امنیت و آرامش شهروندان را به هم ریخته، بلکه متأسفانه منجر به شهادت و مجروحیت تعدادی از پرسنل و سربازان انتظامی و مرزبانی این استان نیز شده است.

در تاریخ ۱۱ مهر، طی عملیات انهدام یک شبکه موسوم به گروهک جیش العدل در سیستان و بلوچستان، سه عضو این گروه به هلاکت رسیدند و تعدادی دیگر نیز دستگیر شدند. اما از ۱۱ مهر تا کنون، که حدود ۱۰ روز می‌گذرد، به طرز بی‌سابقه‌ای هیچ عملیات تروریستی دیگری در این استان انجام نشده است. با این حال، رسانه‌های فرقه رجوی در انعکاس و بازتاب این خبر مدعی شدند که حکومت، شهروندان عادی بلوچ را کشته و دستگیر کرده‌ است.

سوال از فرقه رجوی این است: چطور بعد از چندین هفته پر تشویش در سیستان و بلوچستان که تقریباً هر روز خبر عملیات تروریستی و شهادت مأمورین و سربازان منتشر می‌شد، اکنون، بعد از هلاکت و دستگیری این تعداد از شهروندان به ادعای شما عادی، شاهد آرامش در این استان هستیم؟ هلاکت و دستگیری شهروندان عادی جامعه چه تأثیری در حفظ آرامش و امنیت خواهد داشت؟

سالاری – سیستان و بلوچستان

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=48833