• امروز : چهارشنبه - ۲۵ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 16 October - 2024

داستان بردگی ۴۲ ساله برای شیطان اشرف

  • کد خبر : 48815
  • 15 اکتبر 2024 - 12:05

در دل هر خانواده‌ای، عشق و محبت به یکدیگر به عنوان پیوندی ناگسستنی شناخته می‌شود اما برای خانواده «علی راسخی»، این پیوند در سایه اسارت و دوری به شدت آزرده شده است.

rasekhi

به گزارش فراق، علی، جوانی از قم، در سن ۱۴ سالگی، در دام فریب سازمان مجاهدین خلق گرفتار شد و به عراق رفت. او که روزگاری دانش‌آموزی با آرزوهای بزرگ بود، حالا ۴۲ سال است که در اسارتگاه فرقه تروریستی رجوی به سر می‌برد و زندگی‌اش به بردگی برای شیطان اشرف تبدیل شده است.

علی اصغر راسخی، برادر او، به همراه همسرش زهره، از سال ۱۳۸۱ به شدت نگران حال و روز برادرشان هستند. آن‌ها فقط یک بار در همان سال در پادگان اشرف، موفق به دیدار با علی شدند و از آن زمان به بعد، هر تلاشی برای برقراری ارتباط با او به بن‌بست رسیده است. در سال ۱۳۹۴، علی اصغر و زهره به مقر لیبرتی نزدیک فرودگاه بغداد رفتند، اما مسئولان سازمان مجاهدین اجازه دیدار و صحبت با علی را ندادند. این بی‌خبری و دوری، قلب آن‌ها را هر روز بیشتر می‌شکند.

اکنون، علی راسخی در «اشرف ۳» در آلبانی به سر می‌برد، اما هیچ راهی برای ارتباط با او وجود ندارد. خانواده‌اش هر روز نامه‌هایی به دولت آلبانی ارسال می‌کنند، اما پاسخی دریافت نمی‌کنند. آن‌ها به شدت خواستار برقراری ارتباط با علی هستند تا از حال و روز او مطلع شوند و این درد و رنج را که سال‌ها بر دوششان سنگینی کرده، کم کنند.

علی راسخی اکنون در دنیای تاریک و غم‌انگیز فرقه‌ای به دام افتاده است. خانواده‌اش از نهادهای بین‌المللی درخواست دارند تا به شکایت آن‌ها رسیدگی کنند و راهی برای برقراری ارتباط با علی فراهم کنند. آن‌ها به امید روزی هستند که بتوانند دوباره در آغوش برادرشان علی را بگیرند و از او بپرسند که آیا هنوز هم آن نوجوان پرشور و آرزوهای بزرگ در دلش باقی مانده است؟

این داستان، تنها یکی از هزاران داستانی است که در سایه جنایت‌های فرقه تروریستی رجوی به وقوع پیوسته است. فراق صدای این خانواده‌هاست و به آن‌ها کمک کند تا دوباره به هم بپیوندند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=48815

نوشته های مشابه

15اکتبر
 زهرِ خشونت
بررسی حمایت‌های فرقه رجوی از سایر گروهک‌های تروریستی ضدایرانی از دهه 60 تاکنون

 زهرِ خشونت