• امروز : شنبه - ۱۴ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024

فریب دانشجویان ایرانی در اروپا / فرقه تروریستی رجوی و روش‌های جدید جذب نیرو

  • کد خبر : 48627
  • 05 اکتبر 2024 - 12:55

در حالی که بسیاری از جوانان ایرانی به امید واهی تحصیل و زندگی بهتر به کشورهای اروپایی، به ویژه آلمان سفر می‌کنند، سازمان منافقین با استفاده از شیوه‌های فریبکارانه خود در تلاش است تا این افراد را به دام خود بیندازد.

maryam rajavi 4

به گزارش فراق، این سازمان که سال‌هاست با بحران فرسودگی نیرو روبروست، اکنون با شیوه‌های پیچیده‌تری به فکر جذب نیروهای جدید است.

بر اساس اطلاعات دریافتی، فرقه رجوی به تازگی در آلمان به جذب جوانان ایرانی پرداخته و برای نیروهای جدیدالورود، کمک‌هزینه ماهانه‌ در نظر گرفته است. این اقدام به منظور جایگزینی با نیروهای قدیمی و افراد جداشده از این سازمان صورت می‌گیرد. در این راستا، مزدوران فرقه با وعده‌های فریبنده و دروغین، جوانان را به دفتر اطلاعات خود در آلمان می‌کشانند و پس از ارائه آموزش‌های اولیه، اغلب آنها را به برلین منتقل می‌کند.

در این محل‌ها، مشابه پذیرش‌های قبلی در اشرف، آموزش‌های ایدئولوژیکی، سیاسی و نظامی به نفرات جدیدالورود داده می‌شود.

هدف اصلی این است که این افراد در تجمعات، تظاهرات‌ها و نشست‌های سازمان فعال باشند و به نوعی به ابزارهای تبلیغاتی این فرقه تبدیل شوند.

فرقه به منظور حفظ نفرات جدیدالورود، از پرداخت حقوق ماهانه استفاده می‌کند و با این روش، آنها را به ماندن در تشکیلات ترغیب می‌کند. پس از مدتی، این افراد به آلبانی و مقر اشرف ۳ منتقل می‌شوند و در این مرحله، سازمان با گرفتن پاسپورت و مدارک‌شان، راه بازگشت را بر آنها می‌بندد.

مسئول این برنامه‌های فریبکارانه، مهوش سپهری (نسرین) است که به تازگی تعدادی از جوانان را به اشرف ۳ منتقل کرده و با تهدید و فشار، آنها را مجبور به ماندن در این مکان می‌کند.

یکی از این افراد، مهدی نام دارد که پس از حضور در اشرف ۳، به مسئولان اعلام کرد که دیگر نمی‌خواهد در نشست‌های سازمان شرکت کند و خواهان بازگشت به آلمان است. اما پس از مدتی غیبت، او مجبور به اعتراف به اشتباه خود و بازگشت به جمع شد.

این شیوه‌های فریبکارانه فرقه رجوی، به وضوح نمایانگر تلاش‌های آنان برای بهره‌برداری از جوانان ایرانی در شرایط اضطراری است. لازم است جوانان ایرانی با آگاهی کامل از این روش‌ها، از افتادن در دام این سازمان جلوگیری کنند که در صورت گرفتاری راه بازگشت بسیار سخت و غیر ممکن خواهد بود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=48627