• امروز : شنبه - ۱۴ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024

پیام خانواده‌های عضو انجمن نجات استان اردبیل در پی پاسخ موشکی جدید ایران به رژیم صهیونیستی

  • کد خبر : 48529
  • 02 اکتبر 2024 - 11:27

خانواده‌های عضو انجمن نجات استان اردبیل در پیامی، پاسخ موشکی جدید ایران به اسرائیل در عملیات «وعده صادق ۲» را تبریک گفتند.

nejat ardabil

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق در پیام خانواده‌های عضو انجمن نجات استان اردبیل آمده است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم    

إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الَّذینَ یُقاتِلونَ فی سَبیلِهِ صَفًّا کَأَنَّهُم بُنیانٌ مَرصوصٌ(سوره مبارکه الصف آیه ۴)

خداوند کسانی را دوست می‌دارد که در راه او پیکار می‌کنند گوئی بنایی آهنین‌اند.

رژیم غاصب صهیونیست و نوچه‌های آن چون سازمان تروریستی مجاهدین خلق بدانند، ملت ایران اسلامی محکم‌تر از دیروز در حمایت از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت، چون سربازانی سرباخته در میدان ایستادند.

بدینوسیله اعلام می‌دارد از اقدام مقتدرانه ایران عزیزمان در پاسخ به اقدام گستاخانه رژیم صهیونیستی، در به شهادت رساندن دکتر اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و شهید نیلفروشان حمایت کرده و پاسخ به تجاوز آشکار رژیم صهیونیستی را حق مردم ایران می‌داند.

رزمندگان ما که فرزندان خالقان حماسه هشت سال دفاع مقدس هستند با این انتقام درس آموز، بار دیگر ملت قهرمان ایران اسلامی را سرافراز و سربلند کردند و باعث افزایش عزت ایرانی در سراسر دنیا شدند.

ما خانواده‌های آسیب دیده از ظلم‌های فرقه تروریستی رجوی، پیروزی غرورآفرین غیورمردان و فرزندان رشید کشورمان را که وعده‌ نصرت حق را با اراده‌ خود تحقق بخشیده به محضر حضرت ولی‌عصر(عج) و مردم شریف، غیرتمند و آزاده ایران اسلامی تبریک، تهنیت و شاد باش می‌گوییم و نابودی تمام تروریست‌ها و پاکسازی قدس شریف از لوث وجود اشغالگران صهیونیستی را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌‌نماییم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=48529