• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
عاقل را اشارتی کافیست

مسعود رجوی به درک واصل شده که رخ نمی‌نماید

  • کد خبر : 31240
  • 13 سپتامبر 2021 - 11:57

وقتی کارشناسان می گویند: تاریخ مصرف مجاهدین و رجوی ها تمام شده است، این حرف گزافی نیست. فرقه رجوی، در حالی به قول خودشان ۵۷ امین سالگرد تاسیس سازمان شان را گردهم آمدند که صحبت های مسعود رجوی در ۲۲ سال پیش، یعنی سال ۱۳۷۸ را بازپخش می کنند. این چه رهبری است که وجود خارجی ندارد و فقط عکس ها و صحبت های تکراری او را پخش می کنند؟

یک بار در پذیرش یکی از فرماندهان سرسپرده به نام ابوالحسن مجتهد زاده (نبی)، بعد از پخش نوار یکی از سخنرانی های مسعود رجوی مربوط به چند سال قبل، روبه من کرد و گفت حرف های برادر مسعود را گوش دادی؟ جواب دادم بله. مجددا گفت که اگر جای تو بودم درخواست می دادم مجددا این نوار را ببینم. من هم خیلی عادی گفتم که من یکبار گوش دادم، همه  صحبت ها را هم شنیدم و فهمیدم دیگر نیازی به تکرار مجدد نمی بینم. او وقتی جواب من را شنید، گفت: تو نباید با این طرز تفکر پیش بروی، چون که ما مجاهدان هرگز حرف های برادر را نمی فهمیم و حتی من هم الان کج فهمی هائی دارم و هر بار که بعد از سالیان بحث های انقلاب را گوش می دهم، باز هم درک و دریافت های جدیدی می کنم- در صورتی که او از اول تا آخر پخش نوارها می خوابید- او آن روز مرا اجبار کرد که درخواست مجدد بدهم. من هم دیگر سر این نوارها چرت می زدم و می خوابیدم. حال کسی نبود که بپرسد تو که همسر و فرزند داشتی و همه هم بعد از شروع بحث های انقلاب، عطای رجوی را به لقایش بخشیدند و به آمریکا رفتند، تو چرا نرفتی؟ به همین علت است که در سازمان به همه، آموزش و اجبار شده است که بحث های برادر کهنه شدنی نیست و هیچ کس درک و دریافت درستی از این صحبت ها هرگز نمی کند.

البته از یک جهت این حرف ها درست است، حرف های مسعود رجوی آن قدر مزخرف و چرت و پرت است که چند سال که سهل است، بلکه ده ها و صدها سال بعد نیز هیچ انسان منطقی و عاقلی آن را درک نمی کند. بر این اساس است که الان هم که مسعود رجوی احتمالا «مرحوم»! شده است، مزخرفات ۲۲ سال قبل او را بازپخش می کنند. بیچاره کسانی که مجبور می شوند پای این خزعبلات تکراری و بی سروته نشسته و حتی سر آن مجدد گزارش بنویسند که چه درک و دریافت هائی کردند.

امروز نیروهای سرخورده و شکست خورده سازمان، بیش از پیش فرسوده و پیر شدند و خسته از همه چیز، دنبال راه فلاح و نجاتی هستند. اما وضعیت تشکیلات به قدری خراب است که حتی در یکی از مهم ترین مناسبتها، نتوانستند یک برگ کوچک رو کنند و نیروها را دلداری بدهند! پرواضح است که فرقه رجوی در لبه پرتگاه است و محاکمه  در تقدیر سران جنایتکار این فرقه در دادگاه لاهه، وحشت را به سرتاپای این جنایتکاران انداخته است .

انتخاب مجدد زهرا مریخی، نشان داد که سران این فرقه هیچ برگ دیگری در آستین ندارند و به انتخابی تکراری تن دادند. مریم رجوی امروز در باتلاق آلبانی فرو رفته و راه نجاتی ندارد. فرقه رجوی بطور خلاصه این است: تکرار مکررات بیهوده و خسته کردن ذهن افراد برای تسلیم هر چه بیشتر.

حتما این سئوال در ذهن همه  اعضای فعلی سازمان وجود دارد که چرا این برادر مسعود، در سالگرد سازمان حداقل یک فایل صوتی برای کسانی که از همه چیز خود گذشتند، نمی فرستد؟ البته عاقل را اشارتی کافیست. دوستان، مسعود رجوی به درک واصل شده است که رخ نمی نماید.

یادداشت از: فرید – انجمن نجات مرکز آذربایجان شرقی

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=31240

نوشته های مشابه

20آوریل
پروپاگاندای فرقه رجوی، فقط برای جلب توجه جهان خارج است
روایت عاطفه سبدانی از ماجرای کشته شدن برادرش در اشرف

پروپاگاندای فرقه رجوی، فقط برای جلب توجه جهان خارج است

17آوریل
اعتراف‌گیری از گناهان ناکرده در نشست‌های موسوم به «غسل»
نگاهی به آسیب‌های روحی و جسمی که در فرقه رجوی به اعضا وارد می‌شود

اعتراف‌گیری از گناهان ناکرده در نشست‌های موسوم به «غسل»