• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

برگزیدگان دومین فراخوان آثار رسانه ای فراق معرفی شدند / پایگاه خبری- تحلیلی فراق برخاسته از وحدت خانواده‌های چشم انتظار است

  • کد خبر : 29431
  • 06 آوریل 2021 - 8:59

برگزیدگان دومین فراخوان آثار رسانه ای فراق، طی مراسمی معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، در مراسمی که روز شنبه ۱۴ فروردین به مناسبت اعیاد مبارک شعبانیه در دفتر فراق برگزار گردید، دومین فراخوان رسانه ای فراق با معرفی افراد برگزیده به کار خود پایان داد.

این فراخوان سال گذشته با هدف پاسداشت تلاش خانواده های اسیران فرقه رجوی در حوزه رسانه منتشر شد. تجربه برگزاری اولین دوره که موجب واکنش هیستریک فرقه رجوی شد، نشان داد که این فراخوان درست به هدف خورده و می توان برای سال های آینده نیز روی آن توجه نمود. فرقه ضد خانواده رجوی پس از معرفی برگزیدگانِ اولین دوره، سعی نمود با شعارهای همیشگی و مزدور خطاب کردنِ افراد برگزیده، آن را به حاشیه ببرد اما آنچه ثابت شد این بود که توجهی کوچک به تلاش خانواده ها موجب دلگرمی صد چندان برای تاختن به اهریمن رجوی می شود. فرقه رجوی از انتشار پیامِ خانواده های اعضای خود در رسانه ها به شدت وحشت دارد و این موضوع را خط قرمزی برای اعضای گرفتار ترسیم کرده است.

سران فرقه تروریستی رجوی، خانواده را به عنوان دشمن اصلی برای اعضای خود معرفی کردند و با سیستم قدرتمند مغزشویی تا کنون نگذاشته اند این اعضا، ارتباطی با خانواده هایشان داشته باشند.

این خانواده ها که اغلب شامل پدرها و مادرهای سالخورده، خواهران و برادران چشم انتظار هستند، سالهاست با نامه نگاری به مجامع بین المللی و نهادهای حقوق بشری فقط خواستار چند دقیقه ارتباط با عزیزان خود هستند اما سران فرقه ضد خانواده رجوی به شدت از شنیده شدن این صداها واهمه دارند و از هر گونه فعالیت برای جلوگیری از آن فروگذار نیستند.

پایگاه خبری- تحلیلی فراق که برخاسته از اتحاد و وحدت همین خانواده هاست سعی نموده است  در طی این دو دوره با معرفی آثار برگزیده و در کمال اخلاق گرایی، نقشی کوچک در ارج نهادن به تلاش های صادقانه آنها داشته باشد. در پایان امیدواریم که این تلاش ها مورد رضایت خانواده های چشم انتظار قرار گیرد و جشن رهایی تمام اعضای گرفتار در فرقه منحوس رجوی را به اتفاق برگزار کنیم.

اسامی افراد برگزیده در دومین فراخوان آثار رسانه ای فراق

بخش یادداشت

دکتر نواب محمدی رتبه اول بخش یادداشت، مطلبی با عنوان « بررسی ساز و کار فعالیت یک کمیته بین المللی در راستای پیگیری وضعیت اسیران در فرقه رجوی »

شهلا رضایی رتبه دوم بخش یادداشت، مطلبی با عنوان « شیطان سازی نمی خواهد، شما شیطان مُجسّم هستید»

نادر محمدی رتبه سوم یادداشت، مطلبی با عنوان « گزارشی اجمالی از چگونگی پیوستن اسرای جنگی به فرقه رجوی»

بخش ویژه: یادبود «مادران، قربانیان فراموش شده فرقه رجوی»

رتبه اول-مریم سنجابی

رتبه دوم- بایرام مستانه

رتبه سوم- مهرانگیز رضایی، مادر علی فاتحی

بخش دل نوشته:

رتبه اول-عیسی اکبرزاده

رتبه دوم-معصومه رضایی مادر سعید فرج اله حسینی

رتبه سوم-تاج الدوله حیدریان مادر مهدی حمیدفر

بخش کلیپ:

رتبه اول- مرادی از اصفهان

رتبه دوم- صمد یوسفی سادات

رتبه سوم- فریده پرورش

بخش پیام صوتی:

رتبه اول- گیتی زردشتیان، مادر روزبه عطایی

رتبه دوم- مهناز عکافیان، مادر محمد علی ساسانی

رتبه سوم- محمد آق آتابای

بخش پیام کوتاه به مناسبت گرامیداشت روز مادر:

رتبه اول- رقیه گویا

رتبه دوم- طهمورث ناظری

رتبه سوم- علیرضا صحبت زاده

رتبه چهارم- مرحمت ابوالفتحی

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=29431

نوشته های مشابه