• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
پیام نوروزی پایگاه خبری_تحلیلی فراق

خانواده های اسیران فرقه رجوی منتظر بهار هستند

  • کد خبر : 29274
  • 27 مارس 2021 - 10:11

آمد بهار و گل رخ من در سفر هنوز
خندید و ابر چشم من از گریه‌تر هنوز
آمد درخت گل به بر، امّا چه فایده؟
کان سرو گلعزار نیامد به بر هنوز

خانواده های چشم انتظار اسیران فرقه رجوی در سال ۹۹، سال پرچالشی را پشت سر گذاشتند، اما بیش از هر زمان دیگر به نجات عزیزان خود امیدوارتر شدند.

انتظار برای رسیدن فصل بهار خیلی دل انگیز است به خصوص برای افرادی که چشم انتظار هستند.

بهار، پیام آور عشق، رویش و موسم سرور و آشتی است و به همین جهت خواستنی می باشد، با آمدنش دل ها سرشار از سرور و جان ها معرفت می یابد.

خانواده های اسیران فرقه رجوی سالهاست که منتظر بهار هستند. بهار این خانواده ها سالهاست که به هزار حیلت از آغوش آنان جدا شده و هم اکنون بی صبرانه منتظر حضور سبزشان در کنار خانواده هستند.

این خانواده ها هر سال سفره هفت سین را به امید دیدار با عزیزان خود سبزتر و پر از عطر دعا می کنند تا شاید از رنج سال ها چشم انتظاری و بی قراری رها گردند.

خانواده های چشم انتظار اسیران فرقه رجوی در سال ۹۹، سال پرچالشی را پشت سر گذاشتند. شیوع بیماری کرونا در محل نگهداری اسیران موجب نگرانی شدید خانواده ها شد اما با اعلام جدایی جمعی از اسیران بیش از هر زمان دیگر به نجات عزیزان خود امیدوارتر شدند و می دانند که تلاش ها در حال نتیجه دادن است.

فرارسیدن سال ۱۴۰۰ و رستاخیز طبیعت را به تمام این خانواده های چشم انتظار و اعضای انجمن های نجات کشور تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدواریم در سال جدید، اسیران دربند این فرقه هزار چهره با عطر بهار الهی از خواب غفلت بیدار شده و به سوی خانواده بازگردند.

انتهای پیام/ فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=29274