• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
پاسخ به چرایی راه‌اندازی پروژه ایران هراسی توسط فرقه رجوی در گفت و گو با یکی از اعضای جدا شده از فرقه

رجوی از بازگشت جداشده‌ها به داخل ایران و افشاگری علیه فرقه وحشت دارد

  • کد خبر : 29025
  • 06 مارس 2021 - 11:39

  شاید برایتان سوال شده باشد که این همه تبلیغات ایران هراسی و ایجاد وحشت از ایران و ایرانی از سوی فرقه رجوی ناشی از چیست و چرا این موضوع در بین سران فرقه رجوی موج زده و به چشم می خورد؟

برای پاسخ به این سوال سراغ حسین عیوضی آذر، یکی از اعضای سابق فرقه رجوی رفته و در همین رابطه از ایشان سوال کرده و نظرشان را جویا شدیم که حاصل این گفت و گو را در زیر می خوانید:

– سلام، می خواستم برای دوستان خواننده توضیح مختصری بدهید که چرا رجوی و سایر سران این فرقه در سایت هایشان علیه ایران و ایرانی تبلیغ می کنند؟

–  من فکر می کنم که علت اصلی این موضوع که مدت ها است ادامه دارد به خاطر این می باشد که رجوی تمام تبلیغات خارج کشوریش دود شده و به هوا می رود. ببینید، رجوی مستمر و بلا وقفه در سایت ها و توسط عوامل مزدورش در اروپا و آمریکا تبلیغ گسترده می کند که ایرانی ها در کشورشان از گرسنگی در حال مرگ هستند، برای خوابیدن جایی ندارند، آب قطع است، گاز قطع است، برق قطع است، اکسیژن کافی برای تنفس وجود ندارد، کرونا بیشتر از هر چیزی در حال کشتن ایرانی هاست، ملت نان شب ندارند که بخورند، تمام شهرهای ایران در حال تظاهرات و آتش زدن اماکن دولتی هستند، مردم جانشان به لبشان رسیده است، مریضی های عفونی همه جا را فرا گرفته است و… تا اینجای کار را متوجه شدیم که در تبلیغاتشان چه چیز بسیار مهم بوده که هر لحظه به آن می پردازند.

از سوی دیگر شاهد آن هستیم کسانی که از فرقه جدا می شوند، خیلی طبیعی است که بخواهند به نزد خانوده هایشان در ایران برگردند و نه اینکه آواره کوچه و بیابان های شهرها و کشورهای مختلف باشند و هزار بلا سرشان بیاید. به ویژه اینکه مسعود رجوی، رهبر این فرقه طی سالیان تهدید کرده است که افراد جدا شده خائن محسوب شده و باید کشته شوند، یعنی یک تهدید تروریستی. بنابراین تنها جای امن و راحت برای اعضای سابق که هم اکنون جدا شده اند، فقط خانه و کاشانه خودشان است و نه جای دیگر.

اما رجوی می داند هر کسی که به ایران بر می گردد تمام تبلیغات فرقه رجوی دود شده و به هوا می رود. زیرا طبق موضوعاتی که در بالا عرض شد، آنها تصویری از ایران به افکار عمومی می دهند تا جامعه جهانی را علیه حکومت ایران بسیج کرده و تحریم های بیشتری را باعث گردند. تحریم هایی که شما به چشم می بینید و لمس می کنید.

در ایران هم اکنون کمبودهایی وجود دارد که بخشی از آن به جهت لابی های همین فرقه است. دشمنی های آمریکا و سایر کشورهایی که بدخواه مردم ایران هستند که برای کسی پوشیده نبوده و نیست، ولی آنچه هر کسی را ممکن است غافلگیر نماید رویکردهای ضد انسانی رجوی و سازمان وی می باشد.

به همین خاطر است که همواره شاهد هستیم رجوی با توسل به چند سایت ورشکسته و یا دستاویز به یک شبکه تلویزیونی ماهواره ای خود، طوری وانمود می کند که ایران جای زندگی نبوده و کسی به ایران نباید بر گردد وگرنه خائن است.

دُم خروس رجوی این جا بیرون می زند و رگ گردنش کلفت می گردد که ما هم می گوییم به شما ربطی ندارد چه کسی کجا می خواهد زندگی کند، هر کس دوست داشت برگردد به نزد خانواده اش برگردد، هر کس هم دوست دارد هر جای دیگر زندگی کند، برود زندگی کند. شما (رجوی و عناصرش) نمی توانید تصمیم بگیرید که چه کسی کجا زندگی کند.

 قطعا رجوی دلش برای کسانی که می خواهند به ایران برگردند نسوخته و نخواهد سوخت. آنان و دستگاه دروغ پراکنی شان بر اساس منافع فرقه ای خودشان تبلیغ می کنند.

در اساس باید خدمت شما و  خوانندگان محترم عرض کنم که هیچ حرفی، هیچ کاری، هیچ قلمی، هیچ قدمی و هیچ اقدامی نبوده و نیست که فرقه بخواهد مدعی بشود که از زاویه منافع مردم ایران عمل کرده است، و یا از زاویه کمک به جدا شده ها انجام داده است. هرگز چنین نبوده و نیست.

خوانندگان عزیز فراق اگر سوال و یا ابهامی در مورد فرقه رجوی داشتند می توانند با ما در تماس باشند تا آن موضوع را پیگیری نماییم.

تهیه و تنظیم از: شهلا رضایی

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=29025