• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

«فهیمه اروانی» زنیکه عوضی که بویی از انسانیت نبرده است

  • کد خبر : 28913
  • 24 فوریه 2021 - 11:49

فراق: مطلع شدیم که «نقی اَروانی» پدر فهیمه اروانی یکی از مسئولین اول سابق فرقه رجوی در آلمان درگذشت ولی هیچ عکس العملی از طرف فرقه رجوی مشاهده نشد.

بلاخره پدر کسی مُرده است که در سازمان او را مستمر حلوا حلوا می کنند، پدر کسی مرده است که هم اکنون مسئولیت دستگاه تبلیغاتی فرقه رجوی تحت عنوان صدا و سیمای تلویزیون ملی ایران را یدک می کشد، پدر کسی مرده است که یکی از مروجین مهم انقلاب ایدئولوژیک رجوی در فرقه بوده و تاثیر گذاری جدی در این عرصه داشته و دارد.

اما چرا رجوی مثلا برای «مُعزی» که گرفتار در حصار فرقه رجوی بود مراسم گرفت ولی از پدر فهیمه اروانی اصلا اسمی هم به میان نیاورد، ولو نمایشی؟

پاسخ بسیار ساده است، به دلیل ایجاد مرزبندی که نقی اروانی بین خود و فرقه رجوی ایجاد کرده بود. وی زمانی عضو فرقه رجوی بود. زمانی که در سال ۱۳۶۴ تا ۱۳۶۸ داستان طلاق های اجباری پیش آمد و رجوی مسئولین فرقه اش را مُجاب کرد که باید طلاق بدهند آن هم از نوع اجباری (چه مرد و چه زن)، اروانی از جمله کسانی بود که به این خواسته زبونانه و ذلیلانه رجوی پاسخ مثبت نداده و ترجیح داد که از رجوی و خط او جدا شود.لذا وی آن زمان از رجوی جدا شد و پی زندگی خودش رفت.

از آن زمان وی در دیدگاه رجوی یک فرد خائن محسوب می‌شد و قطعا ریختن خونش مُباح و حلال بود ولی دستش بسته بود و نمی توانست اَروانی را به مجازات برساند. زیرا از دیدگاه مسعود رجوی هر کسی در هر مقامی که از فرقه جدا شود خائن و مجازاتش مرگ است. این گفته صریح او در این مورد مشخص است و با کسی در این زمینه مطلقا شوخی نداشته و ندارد، ولی رجوی در فضای بین المللی دستش بسته است و امکان انتقام ندارد. 

رجوی در چندین نشست درونی سازمان خطاب به عموم حاضرین ابلاغ کرده بود که ریختن خون یک جدا شده از فرقه و به زعم او بُریده، وظیفه انقلابی هر مجاهد خلق است!

اگر اسم این اقدام تروریستی به معنای حذف فیزیکی نیست پس چیست؟

اروانی هم یکی از همین اشخاصی بود که ریختن خونش حلال بود و باید که کشته می شد ولی به دلایل سیاسی رجوی امکان کشتار نداشته و فعلا ندارد. البته اگر فرصت گیر بیاورد بی تردید دریغ نخواهد کرد، این برای همه مُحرز می باشد.

اما نکته مهم، خاک بر سر فهیمه اروانی، واقعا خاک عالم بر سر بی غیرت تو زنیکه عوضی که به خاطر رجوی مرگ پدرت را نادیده گرفتی! باید تصریح کنم این زنیکه عوضی که در فرقه برای مردان عشوه‌گری می کرد، به قدری از خود بی خود شده است که اصلا چیزی به اسم خانواده در فرهنگ او جایی ندارد.  به همین میزان او بویی از انسانیت نبرده و روز به روز در حال تغییر است. تغییر از انسانیت به یک موجود حیوان صفت و بی مهر و عاطفه.

خدمت شما عرض کردم فهیمه اَروانی با عشوه هایی که در فرقه می نمود برخی از مردان با دیدن او تصورات جنسی پیدا می کردند و جالب اینکه در نشست های موسوم به غسل هم این تناقضات جنسی خوانده می شد. وی با حرکاتی که از خود نشان می داد دقیقا تلاش داشت که مردان پیرامون خودش را در زیر چتر مسائل جنسی نگه داشته و مقهور خودش نماید.

حالا انتظار داریم این زن عوضی بیاید و از پدرش قدر شناسی کرده و مقام پدر را پاس بدارد؟

به همان میزان که فهیمه اروانی از پدر فاصله پیدا کرده بود، به همان اندازه هم رجوی اهمیتی به او نشان نداد تا جائی که حتی به صورت نمایشی هم یک متن کوچک و مختصر در سایت هایشان منتشر نکردند.

وقتی رجوی می بیند این زنیکه، هیچ احساسی از خانواده در درونش باقی نمانده است مشکلی احساس نمی کند، زیرا فرد بی غیرت و هوس بازی را در پیش روی خود می بیند که اصلا به پدر هیچ حسی ندارد.

حالا بعدها مسائل پشت پرده فهیمه اروانی برملا و معلوم خواهد شد؛ از زنانی که با مسعود رجوی هم‌بستر شد و چند بار اقدام به این کار کثیف کرد.

گزارش از: بخشعلی علیزاده

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=28913