• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024

نگاهی به پرونده «مهدی سامع» مزدور عاریتی رجوی؛ از چریک‌های فدایی تا گدایی برای رجوی

  • کد خبر : 28481
  • 30 ژانویه 2021 - 12:08

به احتمال زیاد کسانی که درباره فرقه رجوی آشنایی دارند نام «مهدی سامع» را شنیده باشند. وی عنوان مسئول کمیسیون صنایع را در شورای خود ساخته رجوی تحت عنوان شورای ملی مقاومت یدک می کشد.

ولی مشخصات سیاسی مهدی سامع چیست و به کجا بر می گردد؟

مهدی سامع همسر زینت میر هاشمی است. این دو نفر همین الان مزد بگیران رجوی می باشند. از زمانی که سازمان چریک های فدایی خلق در بحبوحه انقلاب ضد سلطنتی ایران با عالی ترین منافع مردم ایران درگیر شد و دست به ترور شهروندان زد دیگر امکان ماندگاری خود را در شهرهای ایران از دست داده و به کردستان متواری شدند.

در کردستان عراق درگیری هایی بین خودشان رخ داد که در نهایت به یک تصفیه خونین منجر شد. مهدی سامع یکی از متهم های این درگیری ها محسوب می شد که اعضای باقی مانده از چریک های فدایی خلق به شدت دنبال دستگیری و محاکمه وی بودند. اگر بخواهم روشن تر خدمت شما عرض کنم  در سال ۱۳۶۴ طی یک درگیری خونین درون گروهی در روستای گاپیلون کردستان عراق، پنج نفر از نیرو های خودشان به نام های عباس کیکاووس معروف به عباس پرولتر، سعادت محمدی (هادی)، حسین محمدزاده (حسن )، مسعود محمدی (اسکندر)، سید فریدون بدرود (کاوه) به قتل رسیدند که مهدی سامع یکی از عوامل اصلی این قتل ها بود و اگرچه تلاش کردند در جنجال تبلیغاتی آنها را شهیدانی قلمداد کنند که در درگیری با عوامل جمهوری اسلامی کشته شده اند اما سیامک دهقان برادر اشرف دهقان در مقاله ای به نام کشتار درونی سچفخا(اقلیت ) از تسویه و قت لهای درونی که مهدی سامع نیز از عوامل اصلی آن بود پرده برداشت.

بعد از آن واقعه سامع به زیر چادر فرقه رجوی خزیده و در پناه آنان به زندگی پر از نکبت خود روی آورد. چرا می گویم نکبت بار چون وی از سمت دوستان سابق خودش هم متهم به جرم بود؛ جرم ایجاد درگیری و کشتن تعدادی از اعضای چریک های فدایی خلق و از این سو مسعود رجوی که دید یکی از سازمان هایی که اسمش اسم فرقه رجوی را می سابید به وضعیت بدی گرفتار آمده است (چریک های فدای خلق ایران)، لذا از فرصت استفاده کرده و مهدی سامع و همسرش زینت میر هاشمی را به زیر بال و پر خود گرفت تا یال و کوپال آنان اساسی بریزد و حرفی برای گفتن در مقابل رجوی و دار و دسته او نداشته باشند. تقریبا از سال ۱۳۶۴ سامع مزد بگیر رجوی شد و هر از گاهی در تلویزیون سیمای رجوی آمده و دقایقی به حرافی مشغول شده و بازار گرمی می کند. او را بعضا در برنامه های همیاری به عنوان مهمان برنامه می آورند تا تلاش کند مثلا کسانی که هواداری از سازمان چریک های فدایی خلق را انجام می دهند به فرقه رجوی کمک مالی برسانند.

بعضا هم در مقاله هایی که از سمت رجوی جرقه اش در ذهن وی زده می شود تلاش می کند تا به برخی مقامات ایران و یا کسانی که از ایران اسلامی دفاع می کنند لَگد اندازد.

توصیه ما به سامع این است که تو به چالش های سازمان در گِل مانده ات (سازمان چریک های فدایی خلق) بپرداز که بقیه حرف هایت دوغ است. تو هنوز که هنوز است در اتهام کشتار دوستان خودت گرفتار هستی و روزی باید برای کسانی که مدعی اعضای سازمان چریک های فدای خلق هستند پاسخ پس بدهی.

گزارش از: ارسلان صادقی اردبیلی

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=28481

نوشته های مشابه

22آوریل
«دختر وزرا»؛ سناریویی برای فروکش کردن ضرب سیلی به رژیم کودک‌کش
اولین اثر جلسه مخفیانه افسر اطلاعاتی رژیم صهیونیستی با سرکردگان فرقه رجوی رونمایی شد

«دختر وزرا»؛ سناریویی برای فروکش کردن ضرب سیلی به رژیم کودک‌کش

17آوریل
فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود
افشای اسنادی از جمع‌بندی نشست‌های غسل هفتگی و عملیات جاری مردان و زنان در فرقه رجوی

فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود