• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
نگاهی به سوء‌استفاده مسعود رجوی از ارزش های والای شیعیان

وقتی رجویِ شیطان صفت، سلام نماز را هم عوض کرد

  • کد خبر : 28403
  • 23 ژانویه 2021 - 11:33

در این یادداشت به موضوعی می پردازیم که سوءاستفاده رذیلانه رجوی از مناسبت ها و ارزش های والای مسلمانان به ویژه شیعیان را نشان می دهد.

قطعا که با  احادیث آشنایی دارید و یا آنها را بارها در مراسم های مذهبی شنیده اید: «قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صلی الله علیه و آله فِی حَقِّهَا فَاطِمَهُ بَضْعَهٌ مِنِّی مَنْ آذَاهَا فَقَدْ آذَانِی یَرْضَى اللَّهُ لِرِضَاهَا وَ یَغْضَبُ لِغَضَبِهَا وَ هِیَ سَیِّدَهُ نِسَاءِ الْعَالَمِین»

‏رسول خدا صلی الله علیه و آله فرمودند: فاطمه پاره تن من است هر کس او را آزار دهد مرا آزار داده، براى خوشنودى فاطمه خدا خوشنود مى‌‏شود و به واسطه‏ خشم او خدا خشمگین مى‌‏شود و او بزرگ زنان جهانیان است.

‏{إرشاد القلوب إلى الصواب، ج‏۲، ص،۲۳۲}     

بنگرید که بعد از این سخنان گوهر بار، مسعود رجوی دست به چه گناهی زد؛ وی برای اینکه یک رنگ و لعاب مذهبی-اجتماعی به اقدامات ضد انسانی خودش به ویژه در رابطه با انقلاب کذایی ایدئولوژیک بدهد، مریم رجوی را در این راستا در کنار خودش قرار داد و چهره نورانی از وی ترسیم نمود. وی بارها مریم رجوی را در عصر حاضر فاطمه زمانه معرفی کرده است.

البته این اقدامات رجوی به این جا ختم پیدا نمی شود، بلکه او در گام بعدی کاری کرد که این چهره رنگ مذهبی و واقعی هم بخود بگیرد؛ لذا مقرر کرد که در پایان هر نمازی که خوانده می شود این عبارت به یاد مریم رجوی گفته شود: «والسلام علی سیده نساء العالمین»

هنوز هم که هنوز است این عمل انجام می گیرد و در پایان نماز به ویژه نماز جماعت که عمدتا شب ها اجرا می گردد عبارت فوق گفته می شود.

هدف یک چیز بیشتر نیست، خرافه پرستی و ایجاد یک طرز تفکر متحجرانه تا مسعود رجوی در این عرصه تنها نباشد، زیرا او همواره خودش را در حد حضرت علی(ع) می داند، بنابراین باید یک زوجی هم در کنار خودش داشته باشد تا صحنه بسیار واقعی به نظر برسد.

هدف دوم رجوی این است که توسط این عبارت به انقلاب ایدئولوژی درون تشکیلاتی خود یک عِطر و بوی مذهبی داده و آن را عامه پسند نماید.

اما برای کمتر کسی این حقیقت عُریان قابل درک نیست که چرا رجوی با این هوچی‌گری‌های مشمئز کننده خودش دست به این فرافکنی های عجیب و غریب می زند.

برخی معتقدند که رجوی به این خاطر دست به این کارهای شیادانه می زند تا توجه و اعتماد اجتماعی به دست بیاورد زیرا او می داند که مردم ایران باورهای مذهبی عمیقی نسبت به ارزش های دینی خودشان دارند. البته ما این را رد نمی کنیم و بعید هم نیست زیرا از رجوی هر کاری که فکر کنید بر می آید.

عده ای دیگر بر این باور هستند که رجوی با سوء استفاده از باورهای مذهبی مردم ایران تلاش می کند که سازمان فرقه ای خودش را ادامه دهندگان راه انبیاء و اولیاء جا بزند. این نیز مشابهت به عقیده اول دارد و جدای از آن نیست.

اما ما می گوییم که هر طرز تفکری که در این رابطه وجود دارد و بیانگر دجالیت رجوی است درست و واقعی است.

یادداشت از: حسین عیوضی آذر

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=28403