• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

باز هم مرگی دیگر در زندان فرقه سرکوبگر رجوی: «محترم قنواتی» پس از استثمار در آشپزخانه‌های رجوی «شیرزن» لقب گرفت!

  • کد خبر : 28095
  • 31 دسامبر 2020 - 9:54

«محترم قنواتی» یکی از زنان استثمار شده در فرقه سرکوبگر رجوی بر اثر کرونا در زندان رجوی واقع در آلبانی درگذشت.
به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، وی مادر سه فرزند و از جمله زنانی بود که در فرقه رجوی به شدت تحت استثمار و آزار و اذیت بود.

قنواتی همیشه در آشپزخانه های فرقه مجبور به کار بود تا اجازه ندهند وی با افراد بیشتری در تماس باشد. این زن به خاطر شوهر و فرزندانش در فرقه بود؛ زیرا یک دختر و دو پسر وی از اسرای گرفتار در فرقه رجوی بودند.
شوهر او قبلا از هواداران فرقه بود که خانواده اش را به دنبال خود، داخل فرقه می کشد و سیاه بختی آنها را سبب می شود.
آنچه تاریخ نشان داد این بود که سرانجامی شوم در انتظار این خانواده می باشد. پدر خانواده بر اثر بیماری در زندان مرگ اشرف واقع در عراق درگذشت. اما قبل از مرگ، او را وادار به طلاق از همسرش کرده بودند.
محترم قنواتی بعد از مرگ شوهرش دیگر به جز فرزندان خُرد سالش که با خود به اشرف برده بودند امیدی نداشت اما رجوی آنان را به گروگان گرفته بود تا که این زن بخت برگشته را در نزد خود مجبور به ماندن نماید. کودکان این زن را در جایی به نام مهد نگهداری می کردند. محترم قنواتی را همواره از فرزندانش دور نگه می داشتند و با اشتغال او در آشپزخانه های متعدد همواره تلاش بر این بود که اجازه ندهند او زیاد فرزندان خود را ببیند.
اینگونه بود که سال ها او را در اسارت خود نگه داشته بودند و سرانجام نیز این زن بخت برگشته به سرنوشت شومی گرفتار گشت. مرگ او باعث برانگیختگی خیلی ها شد زیرا اغلب این زن را می شناختند که چقدر زحمت کش بود و تحت استثمار و آزار و اذیت بود.
سرنوشت او برای خیلی از زنانی که در فرقه گرفتار و اسیر نگرش و اندیشه های شیطانی رجوی هستند باید تجربه باشد. آنان نیز سرنوشتی بهتر از این زن نگون بخت نخواهند داشت. مزخرف اینکه بعد از مرگ «محترم قنواتی» سران فرقه از او به عنوان «شیر زن» نام برده اند. معلوم نیست که درطی این سال ها چرا یادشان رفته بود که به این شیر زن توجه کنند؟ بر اساس گزارش های رسیده به فراق، یکی از فرزندان این زن به نام مظاهر کلبی حدود یک ماه پیش از فرقه جدا شده و در آلبانی زندگی می کند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=28095