• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

درگذشت غریبانه «اسد اسدزاده» یکی از قربانیان فرقه جنایتکار رجوی

  • کد خبر : 28074
  • 30 دسامبر 2020 - 9:35

در حالی که فرقه تروریستی رجوی، افشاگری فراق از یک جنایت بیوتروریستی توسط فرقه را تکذیب کرده بود، متاسفانه با خبر شدیم قربانی این پرونده به طور غریبانه چشم از این جهان فرو بست.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، اواخر اردیبهشت ماه امسال بود که در همین پایگاه، خبری منتشر شد مبنی بر اینکه، «اسد اسدزاده» عضو جدا شده از فرقه رجوی پس از اعلام جدایی به طرز مشکوکی به یک بیماری سخت مبتلا گشته است.
بلافاصله پس از انتشار این خبر، جوابیه نویسان و مزدوران حلقه به گوش فرقه، دست به قلم شده و در یک محتوای سه صفحه ای جعلی، خبر مربوطه را تکذیب کرده و نسبت به آن واکنش عصبی دادند.
واکنش آشفته به این خبر، به طور کامل بر این موضوع صحه می گذاشت که «اسدزاده» قربانی کینه حیوانی رجوی گردیده و تحت فشار، شاید اعتراف هایی نیز از وی گرفته شده است.
واقعیت جعلی بودن نامه منتسب به اسدزاده آنجا آشکار می گشت که بر اساس محتوای آن، اگر مناسبات درونی فرقه باب میل وی و تنها مناسبات به اصطلاح پاک! در جهان بوده چرا او اعلام جدایی نموده و به سراغ زندگی خود رفته بود؟ مگر اسدزاده چه می دانست که فرقه حتی پس از جدایی دست از سر او بر نمی داشت.
لازم به ذکر است فرقه جنایتکار رجوی از ابتدا به جهت وحشت از سرایت آهنگ جدایی به سایر اعضا، همواره جداشده ها را با انواع اهرم ها اعم از تهدید جانی، قطع مستمری و انواع برچسب ها سرکوب نموده است.
خبر درگذشت «اسد اسدزاده» روز یکشنبه ۷ دی ماه ۱۳۹۹ در حالی منتشر گردید که وی به طورغریبانه و در غربت با یک بیماری سخت دست و پنجه نرم می کرد.
پایگاه خبری-تحلیلی فراق این ضایعه را به خانواده چشم انتظار «اسدزاده» تسلیت عرض نموده و امیدوار است سران این فرقه جنایتکار به زودی سرای اعمال ننگینشان را ببیننند.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=28074

نوشته های مشابه

25آوریل
اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۲
فراق برای اولین بار افشا می‌کند

اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۲

25آوریل
فرید ماهوتچی، رابط ملاقات‌های مخفیانه با دولتمردان آلبانی
25آوریل
جواد احمدی، عنصری که در پوشش پزشک برای رجوی جاسوسی می‌کرد!