• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

جیران محمدی، مادر سالخورده یکی از جداشده های فرقه رجوی: تمنا می‌کنم که زمینه بازگشت «باقر محمدی» به وطن عزیزمان فراهم گردد

  • کد خبر : 28073
  • 30 دسامبر 2020 - 9:49

مادر سالخورده یکی از جداشده های فرقه رجوی با ارسال پیامی به فراق گفت: تمنا می کنم که زمینه بازگشت فرزندم «باقر محمدی» را به وطن عزیزمان ایران و آغوش خانواده فراهم گردد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، جیران محمدی در این پیام خطاب به نهادها و مسئولان مربوطه اظهار داشت: من مادر باقر ۷۷ ساله به همراه برادر بزرگش ناصر ۶۰ ساله که عقب افتاده ذهنی شدید و تحت پوشش بهزیستی می باشد، در انتظار بازگشت باقر به آغوش خانواده هستیم.

وی افزود: من توانایی انجام هیچ کاری را ندارم و برادر بزرگ باقر نیز که ناصر نام دارد از لحاظ جسمی و روحی روانی با ۷۰ درصد اختلال شدید ذهنی پیش من زندگی می کند و نیاز به نگهداری دارد، اگر باقر برگردد از همه امکانات رفاهی از قبیل مستمری پدرش، زمینه اشتغال در بخش خصوصی برای او فراهم است.
این مادر رنج دیده ادامه داد: همه بچه هایم به طور رسمی اعلام نمودند که سند مالکیت خانه پدری را به نام باقر منتقل می کنیم و از این حیث تعهد خود را کتبا اعلام می کنیم و نمی‌گذاریم که سر بار کسی باشد و از همین الان این آمادگی را خواهیم داشت.
مادر چشم به راه باقر محمدی در پایان گفت: تنها خواهشی که از مسئولان ذیربط دارم این است که هر چه زودتر با بازگشت باقر به وطن موافقت فرمائید.
باقر محمدی با سابقه ای بیش از ۳۲ سال اسارت در زندان های رجوی، چند وقت پیش خود را از این زندان نجات و به زندگی سلامی دوباره داد.
محمدی که هم اکنون در کشور آلبانی ساکن است مدام با پیام های مختلف سعی می کند سایر دوستان خود در داخل مناسبات رجوی را نجات دهد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=28073

نوشته های مشابه

03آوریل
آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی
پیام نوروزی فریده پرورش به برادر خود در فرقه رجوی

آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم