• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024

لو رفتن نامه تبریک مریم رجوی به ترامپ برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا: وقتی دم خروس آشکار می شود

  • کد خبر : 27728
  • 01 دسامبر 2020 - 12:51

توئیتر حساب «استیون بردبری» مشاور عمومی وزارت حمل و نقل آمریکا را به حالت تعلیق درآورد، این اقدام پس از آن صورت گرفت که وی پیام افرادی از جمله سرکرده فرقه تروریستی رجوی را منتشر کرد که پیروزی ترامپ در انتخابات جنجالی آمریکا را تبریک گفته بودند.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، استیون بردبری که از مدافعان سرسخت ترامپ در انتخابات مناقشه برانگیز ریاست‌جمهوری آمریکا بود، توئیت‌هایی منتشر کرد که حاوی پیام تبریک افرادی بود که معقتدند در انتخابات تقلب صورت گرفته و برنده واقعی دونالد ترامپ است.

در میان این توئیت‌ها پیام تبریک مریم رجوی سرکرده فرقه تروریستی رجوی قابل‌توجه است. این نامه به تاریخ هفتم ماه نوامبر است که بلافاصله پس از اینکه ترامپ خود را رئیس‌جمهور منتخب اعلام کرد، نوشته و در آن به ترامپ برای پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰  آمریکا تبریک گفته شده است.

فرقه تروریستی رجوی که در زمان دولت اوباما از لیست گروه‌های تروریستی آمریکا خارج شد، روابط گسترده‌ای با دولت ترامپ دارد.

به نوشته تسنیم، پیشتر خبرنگار شبکه خبری «ان‎بی‌سی» در یک رشته توییت به ارتباط میان «جان بولتون»، مشاور پیشین امنیت ملی ترامپ و «رودی جولیانی، وکیل ترامپ با فرقه تروریستی رجوی و نیز پول‌های پرداخت‌شده از سوی این فرقه تروریستی به بولتون و جولیانی برای سخنرانی در نشست‎های این گروه پرداخته بود. «ریچارد انگل» می‌نویسد: ما در حال بررسی چگونگی پرداخت پول به جان بولتون و رودی جولیانی از سوی گروه مجاهدین(فرقه تروریستی رجوی) در ازای سخنرانی آنها برای این فرقه هستیم.

وی در توئیتی دیگر می‌نویسد: «در حال حاضر گروه مجاهدین (فرقه رجوی) هزاران دلار به مقامات سیاسی آمریکا می‌پردازد تا در نشست‌های آنها سخنرانی کنند و یکی از متخصصانی که روی این گروه کار می‌کند برآورد کرده که جان بولتون در طول سالیان متمادی بالغ بر ۱۸۰هزار دلار از این گروه به‌دلیل حمایت خود از آنها برای تغییر نظام در ایران دریافت کرده است.»

پیش از این مریم رجوی در یک نشست با اعضای فرقه گفته بود که برای ما هیچ فرقی ندارد چه کسی رئیس جمهور آمریکا باشد و ما کار خود را انجام خواهیم داد اما حال که دم خروس بی طرفی نمایان شده است باید اعضای فرقه درباره این نامه از وی توضیح بخواهند البته اگر بتوانند!

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=27728

نوشته های مشابه

25آوریل
اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۲
فراق برای اولین بار افشا می‌کند

اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۲

25آوریل
فرید ماهوتچی، رابط ملاقات‌های مخفیانه با دولتمردان آلبانی
25آوریل
جواد احمدی، عنصری که در پوشش پزشک برای رجوی جاسوسی می‌کرد!