• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

ترور ناجوانمردانه دانشمند هسته ای ایران محکوم است / رجوی، پادوی صهیونیست ها

  • کد خبر : 27694
  • 28 نوامبر 2020 - 12:16

روز گذشته عوامل صهیونیسم و سیا دست به جنایت دیگری زدند و یکی از دانشمندان پربار کشورمان را ناجوانمردانه به شهادت رساندند. آنها با این جنایت سبعانه بار دیگر چهره ظالم، خونریز و آدمکش خود را به نمایش گذاشتند. در حالی که یک سری از این جنایت کاران و عوامل ضدمردمی چون ترامپ و پمپو در حال برکناری هستند دشمن ترسو و زبون از فرط درماندگی به خیال خودش خواسته است ضربه ای به ملت ایران وارد نمایند. دشمنی بزدل و کینه ای که از مصاف روبرو و در عرصه های مقاومت و دلیری ناتوان است. رژیم وحشی و آدم کش صهیونیستی که به شدت از رشد وبالندگی مردم ایران در هراسند بر اساس طینت تاریخی ترس وبزدلی و کینه ای که دارند و مثل سگ از سایه خودشان هم می ترسند. در وحشت برکنار شدن جناح جنگ طلبان دست به اقدامی شریر و ناجوانمردانه زدند.

«خبرگزاری ها نوشتند، اسرائیل به روال معمول دست داشتن در این عملیات را تایید یا تکذیب نکرده است. اما نیویورک تایمز به نقل از سه مقام امنیتی نوشته که اسرائیل “پشت این حمله” بوده و مشخص نیست که تا چه اندازه مقام‌های آمریکایی در جریان بوده‌اند چون این دو کشور رابطه نزدیکی دارند. در حالیکه پمپو جنایتکار هفته گذشته به اسرائیل مسافرت کرده بود و در آخرین یاوه هایش با شبکه فاکس نیوز گفته است که هر که را لازم باشد از سر راه برمی داریم .»

مطالب فوق شکی باقی نمی گذارد که این جنایت توسط دشمن ظالم یعنی رِژیم ادم کش صهیونیستی و با حمایت اربابش ترامپ انجام گرفته و هم نشان از ترس مضاعف آنان از انتقام ملت ایران است.

دکتر محسن فخری زاده، رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح قریب به سی سال برای این ملت زحمت کشید و یکی ازسرمایه های ملی ایران بود عوامل صهیونیسیم ایادی روسیاه و حامیان آنها چون پمپو و پادوهای درجه چندم آنان چون منافقین کور دل شک نکنند که به سزای اعمالشان خواهد رسید.
علیرضا جعفرزاده و سونا صمصامی پادو های خائن و خیانتکار، محمد محدثین و رجوی های خائن در صف جنایت کاران و مزدوران و با سهمی بیشتر از عوامل موساد و سیا قرار دارند. روبه صفتان بدسیرتی که جاده صاف کن دشمن هستند.

دکتر محسن فخری زاده چون سایر دانشمندان هسته ای که قبل از او به شهادت رسیدند یکی از آزاد مردان تاریخ ایران است که نام او بر تارک تاریخ ایران زمین خواهد درخشید. آنها بهترین انسان های روی زمین بودند و تلاش آنها برای بهروزی و سربلندی و افتخار ملت ایران همراه با خدمت صادقانه در پرونده درخشان این بزرگ مردان به ثبت رسیده است.

در عوض سیاه رویان و خیانتکاران با چه رویی می توانند از ایران و ملت ایران نام ببرند. در حالی که بیست و چهارساعته در خدمت دشمن ترین و خونریزترین دشمنانِ ملت ایران و مسلمانان مظلوم فلسطین هستند.
همانطور که مقامات لشگری و کشوری گفتند انتقام خون این شهید پاک بدون شک ستانده خواهد شد. دشمنان ایران زمین لنگه پا تا اخر عمر منتظر باشند. آنها یک روز اسوده نخواهند داشت و بالاخره نتایج اعمال خود را خواهند دید.

همان طور که، راضیه کرمانشاهی، زهرا مهرصفت، بتول رجایی و ابراهیم ذاکری پلید و.. به درد بی درمان سرطان دچار و سقط شدند. همانطور که دیگر خائنینی چون زهره قائمی،گیتی گیوه چی، میترا باقرزاده و محسن نیکنامی همراه با سفلگان دیگر، با انتقام عراقی ها به درک واصل شدند، همانطور که رجوی خائن جنایت کار از ترس اعمالش سال هاست به مانند موشی کثیف در زیرزمین خود را مخفی می کند سایر دشمنان سیه روی ایران زمین نیز دیر یا زود با همین عقوبت و سیاه بختی ها بدرک واصل خواهند شد.

بنا به گفته مسئولین و مقامات وشور، «نام و یاد این شهید بزرگ در حافظه تاریخی این سرزمین ماندگار و الهام‌بخش آیندگان خواهد بود و دشمنان کوردل ملت ایران به ویژه طراحان، عاملان و حامیان این جنایت نیز بدانند اینگونه جنایات در عزم و اراده ایرانیان خللی ایجاد نخواهد کرد و انتقام و مجازات سخت از آنان در دستور کار قرار گرفته است. گروههای تروریستی و آمران و عاملان این اقدام کور هم بدانند که انتقام سختی در انتظار آنها خواهد بود.

ملت ایران همواره ثابت کرده اند، با این اقدامات ظالمانه و جنایت کارانه دشمن بر عزم شان افزوده خواهد شد و دشمن زبون صهیونیستی مرگ خود را به جلو می اندازد.

یادداشت از: مریم سنجابی

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=27694

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی