• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

جدایی «باقر محمدی» امیدی در دل خانواده های اسیران

  • کد خبر : 27525
  • 16 نوامبر 2020 - 12:19

اخبار مسرت بخشی در روزهای اخیر شنیده شد که نشان می دهد در نا امیدی بسی امید است.

آزاد شدن یکی از اسرای در بند رجوی این بشارت را به همه خانواده ها رساند که دلسرد نشوید و چشم از درب خانه تان بر ندارید زیرا نگارتان برخواهد گشت.

باقر محمدی تولدی دیگر را بشارت داد و این فضای گرفته و مه آلود را شکست و امید در دل های نا امید کاشت.

محمدی با سابقه ای بیش از ۳۲ سال اسارت در زندان های رجوی خود را آزاد کرد و به زندگی سلامی دوباره داد. وی  از سال ۶۷ در مناسبات سرکوبگر رجوی خود را گرفتار کرده بود اما سر انجام دیوارهای اختناق و سرکوب رجوی را درهم شکست و رها شد. محمدی در پیامی به دوستان خود در داخل مناسبات رجوی گفته است که خودشان را از درون دیوارهای زندان رجوی نجات داده و رها کنند.

پایگاه خبری-تحلیلی فراق و تشکل مادران، قربانیان فراموش شده فرقه رجوی ضمن تبریک به باقر محمدی و خانواده ایشان امیدوار است که در روزهای آینده شاهد آن باشیم که افراد بیشتری بتوانند از فضای غبارآلود رجوی خارج شده و خود را نجات دهند.

بی شک کارنامه فرقه رجوی در رابطه با باز کردن درب های انتخاب مثل همیشه بسته بوده و آن چیزی که می تواند به هر فرد گرفتار در داخل زندان های رجوی کمک کند یک اراده مصمم و بی شکاف است.

تجربه نشان داده است که اراده غلبه بر دیوارهای اختناق رجوی تنها راه نجات است و امید بستن به اتفاقات سیاسی در جهان و منطقه چیزی به جز در جا زدن نیست، همچون انتخابات آمریکا و تبعات آن.

با امید به اینکه اسرای گرفتار در تشکیلات ضد انسانی رجوی هر چه زودتر آزاد و به کنار خانواده های خود بازگردند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=27525