• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

تراژدی سرنوشت کودکان در فرقه رجوی

  • کد خبر : 27434
  • 10 نوامبر 2020 - 12:03

در حالی که کودکان از لحاظ عاطفی، جسمی و مالی به شدت نیازمند پدر و مادر هستند اما متاسفانه هنوز هم اخبار سوءاستفاده و نقض حقوق آنها در برخی از نقاط جهان به گوش می رسد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق و بر اساس تصاویری که به تازگی در اختیار فراق قرار گرفته، کودکانی را می بینید که فرقه تروریستی رجوی به طور سیستماتیک حقوق آنها نقض کرده است.
برخوردهای ضد بشری رجوی با این قشر بی پناه از سال ۱۳۶۸ و به دنبال مقوله انقلاب ایدئولوژیک آغاز شد که طی آن به دستور رجوی زوج های حاضر در فرقه مجبور به طلاق از همدیگر شدند.
این کودکان به بهانه خطر جانی توسط رجوی به غرب فرستاده شدند و در آنجا مورد بازیچه قرار گرفتند. این قشر معصوم در حالی که باید به فکر بازی های کودکانه بودند، با آموزش های ایدئولوژیک و پوشش موسسه های خیریه در غرب نیز مورد سوء استفاده قرار گرفتند. این رفتارها تا آنجا خبر ساز شد که در سال ۲۰۰۱ پلیس آلمان در گزارشی رسمی اعلام کرد که توانسته یکی از خطرناکترین گروه های مخفی کلاهبرداری و سوء استفاده از کودکان را در این کشور دستگیر کند.
این تراژدی مربوط کودکانی بود که بدون اختیار اسیر پدر و مادری شدند که قواعد یک سیستم خشن را پذیرفته بودند. هم اکنون تمام این کودکان بزرگ شدند اما هیچ وقت معنای کودکی را نفهمیدند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=27434

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی