• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

سردمداران فرقه تروریستی رجوی تحمل فشار خانواده ها را از دست داده اند

  • کد خبر : 27378
  • 02 نوامبر 2020 - 12:02

در سایت متعفن موسوم به افشاگر که سوزنامه های رجوی در آن منتشر می شود، مطلبی با عنوان: « داستان‌سرایی درباره «دیدار خانوادگی» مجاهدین برای چیست؟! » منتشر شده است.

به گزارش فراق، همچنانکه مستحضر هستید هدف از ایجاد این سایت کثیف این است که  مقداری از فشارهای مگاتُنی بر پیکر فرتوت رجوی را کم نماید تا که از بابت تحرکات خانواده های افراد به گروگان گرفته شده کمتر زیر فشار باشد. عناصر تروریست و شب پرست رجوی به شدت در تب و تاب هستند تا بلکه به زعم خودشان این حرکت های انسانی و حق طلبانه را دراذهان مردم و سایر دنبال کنندگان وقایع به گمراهی بکشند.

 در این مطلب بسیار سخیف و مسخره تلاش شده است به هر نحوی که شده تلاش های خانواده ها به بیراهه کشیده شده و با برچسب زنی های بی محتوا و بی ارزش توجهات را از روی حقوق بر حق خانواده ها بر دارند تا بلکه رجوی بتواند نفسی تازه کند، زیرا فشار خانواده ها به قدری روی رجوی و سردمداران این فرقه تروریستی زیاد است که توان تحمل را از دست داده اند.

در مطلب منتشر شده ابتدا موضوع مد نظرشان خانواده ها بود و در ادامه با زیرکی فرافکنی کرده و همه چیز را به هم بافته اند تا سر اصل مطلب حاضر نشوند.

آنقدر هم مسخره سرهم بندی می کنند و چند خط نوشته را راهی سایت  مُستَهجَن خود می کنند که گویی با دسته کورها طرف هستند و کسی متوجه حقه بازی ها و دروغ هایشان نیست. هدفشان هم همانطور که در بالا ذکر شد لاپوشانی و طفره رفتن از اصل قضیه است.

اصل قضیه چیست؟

موضوع اصلی به گروگان گرفتن فرزندان ما برمی گردد. رجوی و عناصر و تشکیلات مخوفشان به جای اینکه بیایند و پاسخگوی جنایات خودشان باشند، بر عکس می آیند و با بافتن آسمان و ریسمان و مطرح کردن تعدادی چرا، از پاسخگویی طفره می روند. آنها با زدن انواع برچسب ها تلاش می کنند که احساسات و عواطف مادرانه و پدرانه را مخدوش نمایند.

گویی که مادران ایران زمین هیچ حسی در رابطه با فرزندان خود ندارند و اگر کسی حرفی خلاف عقاید رجوی بزند می شود، مامور حکومت ایران.

البته برای کسی پوشیده نیست که واژه «مأمور» و «مزدور» به نان دانی فرقه رجوی تبدیل شده است، یعنی اگر این واژه را یک خط در میان بکار نبرده و  نگویند اکسیژن کم آورده و نفله شده و سرانجام می میرند، واقعا می میرند، زیرا حرف دیگری برای گفتن ندارند.

این واژه تبدیل شده است به مهمترین ترفند رجوی که با به کارگیری این واژه تلاش می کند که اذهان را فریفته و به بیراهه بکشد و منحرف نماید.

ضمن درود بر تمام خانواده ها به ویژه مادران که قربانیان اصلی این گروگانگیری هستند، از مجامع بین المللی درخواست می کنیم که به هیچ وجه گول شانتاژها و عوام فریبی های رجوی را نخورند. به جای تحویل دادن مشتی حرف بی ارزش و بی محتوا، پاسخگو باشند که چرا مانع دیدار ما با فرزندانمان شده اند، ازچه چیز هراس دارند؟ آیا به غیر از این است که فرزندانمان به محض دیدن ما از فرقه تروریستی رجوی جدا خواهند شد و به نزد خانواده خودشان برخواهند گشت؟

بارها تاکید کرده ایم و خطاب به این فرقه ضاله و گمراه گفته ایم که مگر شما مدعی نیستید افرادی که در نزد شما به گروگان گرفته شده اند با خواست و میل قلبی خودشان در آنجا باقی مانده اند، پس هراس از چه دارید که مانع دیدار پدران و مادرانشان می شوید و به بهانه های مختلف ممانعت به عمل می آورید؟

واقعیت این است که شما می ترسید و رَعشه ریزش در تار و پودتان موج می زند، به همین خاطر است که  به هر کلکی می خواهید مانع دیدار خانواده ها با عزیزانشان گردید زیرا به محض این دیدارها تمام کاخ پنبه ای و تار عنکبوتی رجوی سرانجام خواهد ریخت و نباید در این تردید به عمل آورد، کاخ هایی که از ظلم بر پاشده و هیچ استحکامی ندارند.

تشکل مادران، قربانیان فراموش شده فرقه رجوی

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=27378

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی