• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اعلام نگرانی «جلیل ایمن طبری» از سلامتی برادر اسیر خود در فرقه رجوی

  • کد خبر : 27344
  • 28 اکتبر 2020 - 8:35

جلیل ایمن طبری که برادرش جلال در اردوگاه فرقه رجوی در آلبانی گرفتار است، در نامه ای خطاب به نمایندگان سازمان جهانی بهداشت در تیرانا مراتب نگرانی خود را نسبت به وضعیت برادرش ابراز نموده و خواهان اقدام فوری این سازمان شد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق به نقل از انجمن نجات مرکز مازندران، متن نامه به شرح زیر است:
نمایندگی سازمان جهانی بهداشت – تیرانا
با عرض سلام
با خبر شدم که چند تن از اعضای سازمان مجاهدین خلق در آلبانی بر اثر ابتلاء به ویروس کرونا فوت نمودند. از آنجا که برادرام جلال ایمن طبری در اردوگاه این سازمان در آلبانی گرفتار می باشد، این خبر ما را نسبت به سلامتی وی بسیار نگران نمود چرا که زندگی جمعی در این اردوگاه احتمال ابتلاء را برای ساکنان آن افزایش می دهد.
تجارب سالیان ثابت نموده است که رهبران این گروه هیچ ارزشی برای جان اعضا قائل نیستند. عدم دسترسی سازمان جهانی بهداشت یا هر مقام مسئول دیگری برای کنترل شرایط بهداشتی و اجرای پروتکل های مبارزه با کرونا به این اردوگاه بسیار نگران کننده است.
عالیجناب
با توجه به موارد فوق تقاضا دارم نمایندگان سازمان جهانی بهداشت فوراً از این اردوگاه بازدید کرده و نسبت به اجرای پروتکل های بهداشتی در آن اطمینان حاصل نمایند تا به این وسیله ما نسبت به وضعیت برادرم مطلع و از نگرانی خارج شویم. از توجه شما متشکرم

ایران – مازندران – بابل

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=27344