• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

خواهر چشم انتظار «محمد رضا حاج آغاسی»، خطاب مدیر کل بهداشت جهانی: نگران وضعیت برادرم هستیم

  • کد خبر : 27317
  • 26 اکتبر 2020 - 9:13

خواهر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی، خطاب مدیر کل بهداشت جهانی نامه نوشت.

به گزارش فراق به نقل از انجمن نجات مرکز قزوین، نامه اظهار نگرانی حمیده حاج آغاسی به نمایندگی از طرف همه اعضای خانواده، به دکتر «تدروس آدها نوم» را در زیر می خوانید:

جناب آقای دکتر تدروس ادها نوم

باسلام وعرض احترام

اینجانب خواهر محمد رضا حاج آغاسی هستم. برادر من بیش از سه دهه در اسارت فکری و ذهنی گروه تروریستی فرقه رجوی می باشد و در این سالها متاسفانه هیچگونه پیام و خبری از برادرم نداشته ایم و اکنون به دلیل شرایط خاص ایجاد شده از ویروس منحوس کرونا که همه دنیا را در برگرفته و همچنین محدود بودن فضای تشکیلاتی این فرقه هیچگونه خبری از لحاظ سلامتی برادرم نداریم، خصوصا مادر پیر و بیمارم و همه اعضای خانواده شدیدا نگران وضعیت برادرم هستیم.

صرفاً به دلیل مخفی کاری مریم رجوی اعضاء، قربانی زیاده خواهی سران فرقه شده و به کام مرگ کشانده می شوند و متاسفانه با این شرایط در این اسارتگاه با فاجعه انسانی مواجه خواهیم شد. لذا درخواست کمک و رسیدگی در این خصوص را داریم و منتظر خبری از سلامتی برادرم و دیگر اسیران دربند فرقه رجوی هستیم. ما از شما تقاضا داریم سازمان بهداشت جهانی در آلبانی از اردوگاه مجاهدین خلق بازدید و وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی را چک نموده و همچنین امکان تماس ما با برادرم محمد رضا حاج آغاسی  را مهیا نماید تا از نگرانی خارج شویم.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=27317

نوشته های مشابه

03آوریل
آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی
پیام نوروزی فریده پرورش به برادر خود در فرقه رجوی

آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم