• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024

نگرانی خانواده های اسیران فرقه رجوی از وضعیت افراد جدا شده در آلبانی

  • کد خبر : 27297
  • 22 اکتبر 2020 - 11:06

خانواده های اسرای گرفتار در فرقه رجوی در روزهای اخیر با شنیدن اخبار دستگیری مجدد احسان بیدی به بهانه حفظ جان ایشان به شدت ابراز نگرانی کرده و نسبت به رویکرد دوگانه پلیس آلبانی اعتراض نمودند.

به گزارش فراق، تشکل مادران قربانیان فراموش شده فرقه رجوی روز چهارشنبه با صدور اطلاعیه ای نوشت:  اخبار به دست آمده از وضعیت احسان بیدی و واکنش های هیستریک و زبونانه فرقه رجوی هم دال بر تائید این مساله می باشد که احسان بیدی مجددا توسط پلیس کشور آلبانی دستگیر شده است.

این در حالی است که پلیس به بهانه حفظ جان آقای بیدی ایشان را دستگیر و گفته که می خواهد در نقطه امنی او را نگهداری کند زیرا بیم آن می رود که عناصر تروریست رجوی قصد ترور وی را دارند.

طبعا این وضعیت بسیار خطرناکی است که جان بیدی را به خطر می اندازد و هیچ اعتباری نیست که او از این دام جان سلام به در ببرد.

ما خانواده ها بویژه مادران افراد گرفتار در زندان های مریم رجوی در اردوگاه مانز،  از این ماجرا و از بابت جان آقای بیدی نگرانی شدید داریم. طبعا وضعیت ما بسیار آشفته و مملو از استرس است که مسئولیت چنین حالتی را مقامات وزارت کشور آلبانی می دانیم.

بدین وسیله از پلیس کشور آلبانی و مقامات وزارت کشور آلبانی مصرانه درخواست داریم که از بیدی حفاظت به عمل آورده و مطلقا به درخواست های تروریستی فرقه رجوی پاسخ مثبت ندهند. 

به مقامات کشور آلبانی به ویژه جناب نخست وزیر آقای ادی راما یادآوری می کنیم که اگر وضعیت سازمان تروریستی مجاهدین خوب بود که پیش از دولت آلبانی کشورهای اتحادیه اروپا  با ورود این گروه تروریستی به کشورشان موافقت می نمودند، ولی دولت های اروپایی هیچکدام به خواسته آنان گردن ننهادند تا دچار دردسرهای بعدی آن نشوند. ولی هم اکنون دولت ضعیف آلبانی تا مَرفَق خود را درگیر ماجرای تروریستی مریم رجوی کرده است و باید در روز موعود در دادگاه های بین المللی پاسخگو باشد.

ما همچنان به این موضوع اِشراف و آگاهی لازم را داریم که موضوع فقط به آقای بیدی ختم نمی شود بلکه ابعاد این توطئه بسیار گسترده تر از وضعیت موجود خواهد شد. بعد از انجام توطئه ضد انسانی و کثیف علیه آقای بیدی، دیگر اعضایِ جدا شده مورد هدف قرار خواهند گرفت.

باز به همین جا ختم نمی گردد و هدف اصلی رجوی چیز دیگری است، بعد از این ماجرا کسانی که قصد جدا شدن از این سازمان تروریستی را دارند با شنیدن اخبار موجود احساس تهدید کرده و آنان نیز از ترس جانشان که پلیس آلبانی به وجود آورده است ترجیح خواهند داد که در داخل زندان های فرقه رجوی باقی بمانند و با آرزوی روزهای خوش و دیدار با خانواده هایشان تا به ابد خداحافظی بکنند.

ما از مجامع ذی ربط حقوق بشری و مقامات مسئول کمیساریای عالی پناهندگان که در این رابطه بی مسئولیتی انجام داده و در یک معامله کثیف فرزندان ما را به حال خود رها کرده هشدار می دهیم که مسئولیت جان فرزندان ما بر عهده کمیساریای عالی پناهندگان است و آنان نیز از دادگاه های بین المللی نخواهند توانست فرار نمایند.

مسئول حفظ جان آ بیدی هم اکنون بر عهده وزارت کشور، پلیس آلبانی و کمیساریای عالی پناهندگان مستقر در کشور آلبانی است و نباید که آقای بیدی از آن کشور اخراج گردد.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=27297

نوشته های مشابه

25آوریل
اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۲
فراق برای اولین بار افشا می‌کند

اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۲

25آوریل
فرید ماهوتچی، رابط ملاقات‌های مخفیانه با دولتمردان آلبانی
25آوریل
جواد احمدی، عنصری که در پوشش پزشک برای رجوی جاسوسی می‌کرد!