• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

به بهانه توهین باند رجوی به قوه قضائیه ایران: دادگاه های بین المللی قطعا خفت رجوی را خواهند گرفت

  • کد خبر : 27278
  • 20 اکتبر 2020 - 9:56

فراق: معمولا آدرس غلط دادن یکی از شگردهای رجوی و عناصر تبهکار او می باشد. همچنین نسخه پیچیدن برای دیگران بدون در نظر گرفتن مسائل درونی نیز از دیگر شگردهای رجوی و گردانندگان باند او است.

در این ایام که قوه قضائیه ایران در یک تحول مثبت است و دچار ارتقاء سیستم خود بوده و بروز می شود برخی به این مسائل نگرشی دارند که قابل توجه است.

من به واکنش رجوی و باند جنایتکارش مختصری می پردازم که قابل توجه است، زیرا در این رابطه ظاهرا سرکرده  مجرم یعنی مسعود رجوی خودش وارد شده و طی پیامی تغییرات  قوه قضائیه در ایران را به تمسخر گرفته است.

به این می گویند فرافکنی و یاوه گویی منحصر به فرد رجوی، به خاطر اینکه او با زیرکی می خواهد با مورد توجه قرار دادن برخی مسائل در داخل ایران، توجهات معطوف شده به سازمان جنایتکار رجوی را کم رنگ کرده و منحرف نماید. او می داند که دیر یا زود قوه قضائیه گریبان او و سازمان تروریستی اش را خواهد گرفت. حالا الزاما قضائیه ایران نه، ولی قضائیه های بین المللی قطعا خفت رجوی را خواهد گرفت، زیرا آنان پرونده های متعددی دارند که باید در دادگاه های بین المللی مورد بررسی قرار گرفته و هیات منصفه به این اقدامات ضد انسانی رای صادر نماید.

این گونه تشبثات رجوی دردی از دردهای بی درمان رجوی را حل نخواهد کرد زیرا خودشان به قدری گریبانشان درگیر جنایت هایی است که انجام داده اند، دیگر به مسائل حاشیه ای نخواهند رسید که بپردازند.

در همین جا از مقامات ذی ربط بین المللی در دادگاه های بین المللی و حقوق بشر ملل متحد و کمیساریای عالی پناهندگان درخواست داریم که پرونده جنایات رجوی را که شکایات متعددی از آنها وجود دارد مورد توجه قرار داده و بررسی نمایند.

بی تردید تمام خانواده هایی که به خاطر از دست دادن فرزندانشان توسط سیاست های غلط و تروریستی رجوی وجود دارند در دادگاه حضور خواهند داشت تا از خون به ناحق ریخته عزیزانشان دفاع کنند. به همین خاطر به رجوی و باند تبهکارشان خاطر نشان می کنیم که مراقب کلاه خود باشید تا باد نبرد!

یادداشت از: بخشعلی علیزاده

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=27278

نوشته های مشابه

20آوریل
پروپاگاندای فرقه رجوی، فقط برای جلب توجه جهان خارج است
روایت عاطفه سبدانی از ماجرای کشته شدن برادرش در اشرف

پروپاگاندای فرقه رجوی، فقط برای جلب توجه جهان خارج است

17آوریل
اعتراف‌گیری از گناهان ناکرده در نشست‌های موسوم به «غسل»
نگاهی به آسیب‌های روحی و جسمی که در فرقه رجوی به اعضا وارد می‌شود

اعتراف‌گیری از گناهان ناکرده در نشست‌های موسوم به «غسل»