• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

مراقب سوء استفاده دشمنان این آب و خاک باشیم

  • کد خبر : 27243
  • 18 اکتبر 2020 - 12:13

فراق: از حوادث آبان ماه گذشته نزدیک به یک سال است که گذشته و در حال رسیدن به سالگرد آن روزها هستیم.

اعتراضاتی بود که مردم به وضعیت موجود داشتند، گرانی بنزین در صدر مسائل بود. به نظر خودم اعتراضات به حق بودند زیرا با گران شدن بنزین معیشت خیلی از اقشار ضعیف جامعه به خطر افتاد. لاجرم باید با این تصمیم دولت معترض می شدیم تا دولت مردان بدانند که در انتخابشان اشتباه صورت گرفته و باید تصحیح کنند.

در این میان شاهد بودیم که برخی سوء استفاده کنندگان از موقعیت موجود تلاش کردند حرکت اعتراضی مردم را به اغتشاش تبدیل کنند و به بیراهه هدایت نمایند.

این رفتارها موجب ریختن خون هایی شد چرا، چون تعدادی از خدا بی خبر، جوانان کوچه و شهر را اغفال کرده و آنان را به سمت کف خیابان ها راهی کردند و نهایتا آن شد که نباید می شد. درگیری نیروهای امنیتی با  خشونت طلبان و زد و خورد با گروه هایی که معلوم نبود ماهیت آنان چه بود؟

بعدا فرقه رجوی مدعی شد که بخش های عمده ای از تحرکات و اختشاشات را آنان رهبری می نمودند و جوانان را راهی خیابان ها می کردند.

خب این ناشی از یک غفلت بود، غفلتی که یا باید گفت خانواده ها کوتاهی کردند و یا خود افراد سهل انگاری نمودند، به هر حال خشونت به جایی نرسید و اعتراضات مسالمت آمیز مردم را هم مخدوش کرده و خراب نمود.

بعد از فهم این ماجراهای غم انگیز، باید هم منِ نویسنده آگاه باشم و آگاه کنم و هم شما خواننده! مسئولیت سنگینی بر دوشمان است. باور کردنش مشکل است که ناگهان می بینید عزیز دلتان دیگر به نزد شما برنمی گردد.

آگاهی بخشی در این موارد باعث شکست توطئه های دشمنان می گردد.

امیدواریم که هر چه زودتر مشکلات مردم حل شده و مثل همیشه با حضور پر شور خودشان مانع از هر گونه سوء استفاده دشمنان این آب و خاک بشوند که قصدشان تجزیه آب و خاک این مرز و بوم هستند.

تجربه خانواده هایی که از فرزندان خودشان در زمان مناسب مراقبت نکردند و دقت لازم را انجام ندادن باعث شد تا سالهای مدید آنان از دیدار عزیزانشان محروم بمانند و سختی دوری از نورچشمانشان هنوز هم ادامه دارد.

فرقه رجوی تحت عنوان یگان های شورشی در برخی از شهرها قصد شورش و اغتشاش دارد که اگر حواشمان باشد دستشان کاملا بسته خواهد بود.

یادداشت از: بخشعلی علیزاده

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=27243