• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

سرکرده فرقه تروریستی رجوی زندگی مخفی خود را این گونه شروع کرد: راز مرده متحرک

  • کد خبر : 27240
  • 19 اکتبر 2020 - 10:08

در ماه های اخیر باردیگر اخبار و گزارش هایی در رسانه ها و شبکه های اجتماعی در خصوص مرگ «مسعود رجوی» سرکرده فرقه تروریستی رجوی منتشر شده که در تمامی آنها با استناد به برخی ظواهر گفته می شود که وی به هلاکت رسیده است، این گزارش ها کافی بود که نظرها دوباره به سرنوشت نامعلوم سرکرده فرقه منافقین جلب شود و باردیگر کنجکاوی افکار عمومی را تحریک کند.

به گزارش فراق، سرکرده فرقه تروریستی منافقین از سال ۱۳۸۲ تاکنون در مقابل دوربین ها ظاهر نشده و همین مساله باعث شده که از آن تاریخ تاکنون بارها خبر کشته شدن وی از سوی برخی رسانه ها اعلام شود که منابع مطلع تاکنون هیچ یک را تایید نکرده‌اند.   

سازمان مجاهدین خلق که  شهریور ۱۳۴۴ تشکیل شد و از تشکیل آن نزدیک به ۵۵ سال می گذرد، در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی با پشت کردن به آرمان هایش و همراهی با دشمنان مردم ایران راه خود را به سرعت عوض کرد و از همان زمان به یک فرقه تروریستی علیه ملت ایران و به ابزاری در اختیار استکبار جهانی ضد انقلاب اسلامی مبدل شد؛ اولین بنیانگذاران این سازمان محمد حنیف‌نژاد، سعید محسن و علی اصغر بدیع‌زادگان بودند که پس از اعدام این سه نفر و مابقی شورای مرکزی سازمان در سال ۱۳۵۱، مسعود رجوی به عنوان تنها عنصر باقی مانده شورای مرکزی، هدایت عناصر مجاهدین در زندان را به عهده می گیرد و تقی شهرام نیز تا قبل از رفتن به انگلستان در سال ۱۳۵۶هدایت عناصر سازمان را در خارج زندان به عهده داشت. مسعود رجوی عملا پس از آزادی از زندان در سال ۱۳۵۷ رهبریت سازمان را عهده دار شد.

 در این گزارش تلاش شده است با توجه به اسناد موجود به سوالات متنوعی از جمله آیا مسعود رجوی به هلاکت رسیده؟، یا اگر زنده است، هم اکنون کجا به سر می برد؟، چه می کند؟ و یا اینکه آمریکایی ها چه برنامه ای برای او و منافقین در آینده دارند؟ و دست آخر اینکه چرا مسعود رجوی در طی سال های اخیر مخفی شده است؟، پاسخ داده شود. 

از اشرف عراق تا مانز آلبانی

اولین بار که سخن از مرگ سرکرده فرقه به میان آمد فروردین سال ۱۳۸۲ یا همان ۲۰۰۳ بود؛ زمانی که آمریکایی ها به عراق حمله کردند و در بمباران های گسترده آمریکایی ها، قرارگاه اشرف نیز به اشتباه مورد هدف قرار گرفت. در همان زمان اعلام شد که سرکرده منافقین به همراه ۲۰ نفر دیگر به هلاکت رسیده، خبری که از سوی منابع مطلع در همان زمان رد شد.

بنابر اخباری که در همان زمان از سوی برخی منابع  منتشر شد، مشخص گردید که مسعود رجوی از ناحیه صورت دچار آسیب شده و یک طرف صورت وی کاملا سوخته است. دقیقا از همان زمان سرکرده فرقه تروریستی رجوی زندگی مخفی خود را شروع کرد و از آن پس دیگر در هیچ صحنه علنی ظاهر نشد، اما بعد از این دوره چندین بار صدای سخنرانی وی به صورت محدود منتشر شد که کارشناسان با آزمایش صدای وی و زمان و همچنین موضوع مطرح شده در سخنان مسعود اعلام کردند که سرکرده منافقین زنده است که آخرین بار در ۱۱ آبان  سال ۹۳ بود که صدای سخنرانی مسعود پخش شد و به دست منابع خبری رسید و پس از آزمایش، تعلق این صدا به سرکرده منافقین مورد تایید قرار گرفت.

بالاخره مسعود طی طراحی صورت گرفته در سری هفتم انتقال عناصر جریان نفاق از اردوگاه اشرف به لیبرتی (پایگاه آمریکایی ها در کنار فرودگاه بغداد) از اردوگاه اشرف خارج و به لیبرتی منتقل شد و در سال ۹۵ هم با کمک آمریکایی ها از لیبرتی خارج و به آلبانی رفت؛ در خروج وی از عراق بخش اطلاعات فرقه رجوی و سیا نقش کلیدی داشتند.

در سری هفتم انتقال سرکرده منافقین و شماری از عناصر این فرقه از اردوگاه اشرف به لیبرتی به عناصر در حال خروج دستور داده شد که از عینک دودی، کلاه و چفیه برای پوشاندن صورت خود استفاده کنند؛ همچنین در زمان خروج زنان منافقین از قرارگاه اشرف طی برنامه از قبل طراحی شده، با نیروهای عراقی که در گیت بازرسی حضور داشتند، درگیری ساختگی درست کردند و در نهایت مسعود را با پوشش زنانه از اشرف خارج و به لیبرتی بردند.

 در اواخر شهریور ماه سال ۱۳۹۵ بود که رسانه های بین المللی اعلام کردند که آخرین عناصر فرقه تروریستی رجوی پادگان لیبرتی در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد را که آخرین توقف گاه ها آنها در کشور عراق بود به مقصد آلبانی ترک کردند.

این فرقه تروریستی نیز در همان زمان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که بیش از ۲۸۰ نفر از عناصر باقی مانده این فرقه در پادگان لیبرتی به آلبانی منتقل ‌شدند.

به نوشته ایرنا، انتقال عناصر منافقین از عراق به آلبانی بر اساس توافق صورت گرفته میان آمریکا و کمیساریاری پناهندگان سازمان ملل، صورت گرفت.

 تا سال ۹۵ خبر جدیدی از سرکرده منافقین نبود، اما در همین سال به یکباره ترکی فیصل شاهزاده سعودی و رئیس سابق دستگاه اطلاعات عربستان در سخنرانی خود در اجتماع سالانه حامیان فرقه تروریستی منافقین در پاریس، چندین بار از لفظ “فقید” و “درگذشته” برای اشاره به مسعود رجوی استفاده کرد که موجب شد بسیاری از رسانه ها با استناد به همین سخنان و ارتباط نزدیک منافقین با آل سعود اعلام کنند که مسعود مرده است، خبری که بازهم از سوی منابع مطلع تایید نشد.

در تاریخ ۲۱ تیرماه سال گذشته نیز، عناصر فرقه رجوی در جریان نشست سالانه خود، بیلبوردی را در محوطه اردوگاه مانز آلبانی، موسوم به اشرف ۳، محلی که آمریکایی ها پس از اخراج منافقین از سوی دولت عراق، برایشان در اروپا در کشور آلبانی تدارک دیده شد، نصب کردند که در آن تصویر مسعود رجوی پیشاپش تصاویر شخصیت های برجسته تاریخی ایران مانند ستارخان، باقرخان، میرزاکوچک خان و یکی دو تن از رهبران اولیه سازمان مجاهدین خلق، دیده می شود.

نصب بنر فوق منجر شد به برداشتی مبنی بر اینکه فرقه رجوی مرگ مسعود رجوی را تایید کرده است، این درحالی است که هنوز بسیاری را باور بر این است که او به دور از انظار زنده است.

فرقه تروریستی منافقین تاکنون در قبال موج رسانه ای در خصوص این برداشت، بویژه در شبکه های اجتماعی، واکنشی نشان نداده و همین امر باور آنان را که اعتقاد دارند، بنر یاد شده به منزله تایید ضمنی مرگ مسعود رجوی است، قوت بخشیده است.

آخرین بار هم حدود ۳ ماه پیش بود که قضیه مرگ سرکرده منافقین سر زبان ها افتاد. منافقین با انتشار عکسی در توئیتر تصویر مسعود رجوی را در کنار کشته شدگان این فرقه قرار دادند و برخی دوباره به این جمع بندی رسیدند که سرکرده منافقین به هلاکت رسیده است.

نکته مهمی که در این بین وجود دارد بازی جدیدی می باشد که منافقین با کمک سیا و موساد آغاز کرده اند که با انتشار اخبار ساختگی مرگ مسعود، به دنبال اجرای سناریوی جدید می باشند که متاسفانه برخی رسانه های داخلی و شبکه های اجتماعی هم ناخواسته وارد این بازی شده اند.

مرده متحرک

به نوشته ایرنا، جمع بندی اطلاعاتی که در ارتباط با وضعیت سرکرده منافقین، طی سال های اخیر به دست می دهد، این گمانه را که مسعود رجوی زنده است، قوت بیشتری می بخشد و احتمالا در اردوگاه آمریکایی آلبانی زندگی می کند و هدایت فرقه تروریستی منافقین هنوز هم بر عهده او است؛ بطوری که شنیده می شود، چهره مسعود نسبت به گذشته تفاوت زیادی کرده، موهای پشت سر و مقداری از موهای جلوی سرش از اطرف ریخته و صورتش افتاده تر و چروکتر شده و گاها از عینک استفاده می کند. محل اقامتش در مقری به نام مژگان در کنار مقر تیرانا است که از سوی سیا برای سرکرده های این فرقه تروریستی احداث شده و با تدابیر شدید امنیتی از آن حفاظت می شود.

نشانه های دیگری هم که احتمال حضور سرکرده منافقین در آلبانی را بالا می برد،‌ حضور نفرات همراهش در این کشور می باشد؛ افرادی که کنار وی در عراق بودند و مسعود بدون آنها و به تنهایی نمی تواند هدایت سازمان را انجام دهد و یا از خود محافظت کند یا کارهایش را انجام دهد، هم اکنون همگی این افراد در آلبانی حضور دارند؛ دو نفر در دفتر کارش ، ۲ نفر برای امور فنی و ارتباطات و ۲ نفر برای امور تدارکاتی و حداقل ۶ تا ۸ محافظ، همگی در آلبانی همراه او هستند؛ نام یکی از این محافظین انسیه باباخانی است و فردی به نام هدایت با نام کامل هدایت عباس میناچی نیز مسئول ارتباطات وی می باشد.

مهمتر از این نشانه ها، سوالی که بر این ابهام می افزاید، این است که چرا سازمان در خصوص سرنوشت وی با ایما و اشاره و استعاره برخورد می کند و جالب اینکه بگونه ای  وانمود می شود که انگار او مرده است؛ راستی دلیل این موش و گربه بازی چیست؟

منافقین در آب نمک آمریکایی ها

در این خصوص تحلیلی وجود دارد که مبتنی بر یک برنامه طراحی شده آمریکایی است، اینکه سازمان های اطلاعاتی «آمریکایی او را در آب نمک خوابانده اند تا در شرایط خاص و با پوششی قدسی و خرافه گونه وارد صحنه کنند تا اثرات قوی تری در افکار سازمانی و حتی افکار عمومی کشور داشته باشد.»

با اینحال، آمریکا در سال های اخیر شکست های زیادی را از ایران در منطقه متحمل شده است، شکست هایی که هنوز هم ادامه دارد و روز به روز ابعاد تازه ای به خود می گیرد؛ از سرنگونی پهپاد مجهز گلوبال هاک آمریکایی در آبهای سرزمینی ایران در جنوب کشور گرفته تا شکست تروریست های مورد حمایت واشنگتن در سوریه و ائتلاف عربی – آمریکایی در یمن؛ این شکست ها موجب شده تا جریان های تندرو و افراطی دست راستی در آمریکا ، از منافقین به عنوان اهرم فشار علیه ایران استفاده کنند و از آنان به عنوان پیاده نظام خود بهره بگیرند، با اینکه خوب می دانند، تشکیلات منافقین به عنوان یک سازمان حالا مانند اعضایش فرتوت و سالخورده شده است و طی سال های اخیر ریزش نیروهایش شتاب تندتری گرفته است.

فرقه رجوی از زمان خروج ترامپ از برجام در اردیبهشت ۹۷ برای تشویق و ترغیب وی جهت حمله به ایران – در کنار مایک پمپئو و دادن اطمینان مبنی بر اینکه نیروهای این سازمان نقش پیاده نظام را به خوبی ایفا خواهند کرد- لابی گسترده ای کرده و طبیعی است که برای نشان دادن وزن خود در افکار عمومی نیاز به تحرکی داشت و در این میان عنصر سوخته ای چون مسعود رجوی می بایست این وزن کشی را نشان دهد، هرچند سرنوشت او در ایران حائز اهمیت نیست، چرا که اساسا میخ تابوت منافقین در ایران، همان دهه ۶۰ شمسی که مسعود و نیروهایش به دامان صدام پناه بردند، کوبیده شد، اما معلوم نیست تندروهای آمریکایی از این مرده متحرک چه انتظاری دارند؟

توضیح: احتمالات منتشر شده در مورد محل نگهداری مسعود رجوی در این گزارش لزوما مورد تایید فراق نیست.

انتهای پیام/ فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=27240