• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

«نرگس محمدی» آزاد شد، رجوی بور!

  • کد خبر : 27231
  • 19 اکتبر 2020 - 10:07

فراق: نرگس محمدی از زندان زنجان به دلیل تخفیف خوردن حکمش آزاد شد و به کنار خانواده خویش باز گشت.

اتهام وی اجتماع و تبانی به قصد ارتکاب جرم علیه امنیت کشور بود که به پنج سال حبس توسط قاضی صلواتی محکوم شده بود. بعد از این ماجرا فرقه رجوی که مثل گرگ های تشنه به خون در کمین چنین طعمه هایی بود تا خوراک دستگاه تبلیغاتی خودش بکند دست به کار شده و از نرگس محمدی پیراهن عثمان ساخت. رجوی ظاهرا به نفع وی تبلیغ می کرد، غافل از اینکه با هر بار تبیلغ کردن شک و تردید به محمدی بیشتر می شد که گویا با فرقه رجوی هم در ارتباط بوده است!

نرگس محمدی که به جرم برهم زدن امنیت ملی زندان و حبس می کشید توسط فرقه رجوی تبدیل به پیراهن عثمان شده و وقت و بی وقت تلاش می کردند که جوامع حقوق بشری را علیه حکومت ایران بشورانند و بدین وسیله به اهداف پلید خودشان برسند.

جالب است که این طایفه یاغی برای آزادی نرگس محمدی دل می سوزاند ولی هم زمان با آمریکای جنایتکار برای هر چه بیشتر کردن تحریم های ضد ایرانی جیغ بنفش می کشید.

در طی چند سالی که محمدی حبس می کشید طایفه رجوی در هر سر بزنگایی داد و هوار می کرد که چرا نرگس محمدی در زندان است؟ یعنی یک سوال مسخره که جوابی نداشت؟ آنها چه انتظار داشتند، یعنی کسی که باعث اخلال در امنیت ملی کشور می شود را باید حلوا و شیرینی داد؟

طبعا  در هر کشوری کسی امنیت ملی را به خطر بیندازد دستگیر شده و به زندان می اندازند، سپس محاکمه شده و قاضی برایش حکم می دهد. محمدی نیز مستثنی از بقیه نبود و باید که جزای حکمش را می کشید اما در این میان اضداد ایران در هر مقطعی چیزی را بهانه کرده و تلاش می کنند آن را تبدیل به سنگ نموده و به سر ایرانیان بکوبند.

همانطور که در بالا اشاره کردم تناقض اینجاست و باید از این قسمت به دروغین بودن تمام حرف های فرقه رجوی پی ببریم، آنجا که از اعتصاب خانم نرگس محمدی حمایت می کند ولی در طرف مقابل از آمریکا و اسرائیل جنایتکار حمایت می کنند که در حال زجر دادن روزمره بیماران در بیمارستان ها هستند. یعنی کسی اینها را بداند و به قضاوت ننشیند واقعا در حق انسانیت و وجدان خودش ظلم می کند.

نرگس محمدی بعد از اتمام حبس خود آزاد شد و به زندگی معمول خودش برگشت. طبعا ایشان اگر مجددا مرتکب جرمی شود باز دستگیر شده و روز از نو و روزی از نو شروع خواهد شد که امیدواریم بعد از این همه سال تجربه کسب کرده باشند.

در این جا اگر این سوال برای شخص محمدی پیش نیاید که چگونه است که این جماعت ریاکار از او دفاع می کنند ولی در مقابل تحریم های جنایتکارانه آمریکا نه تنها سکوت نمی کنند بلکه مشوق تشدید تحریم ها می شوند باید به او شک کرد! آیا برای نرگس محمدی این سوال بوجود نیامده است که واقعا اینها دیگر چه کسانی هستند؟

در حالی که این دستاویز و ترفند رجوی است که در هر کجای ایران خبری باشد به سرعت آن را مصادره کرده و تلاش می کند که به نفع خودش بچرخاند. این گونه وانمود می کند که گویا موضوع پیش آمده که به هر نحوی آثار ضد حکومتی هم در آن باشد ناشی از اقدامات ضد ایرانی آنها بوده است. نرگس محمدی در زمانی که در حال محاکمه و زندان بود فرقه جنایتکار رجوی چنان وانمود می کرد که گویا این زندانی از حامیان سرسخت فرقه مخوف مجاهدین خلق است! تمام تلاش به این سمت بود که محمدی هر چه بیشتر به چوبه دار نزدیک تر شود.

در حالی که این خانم هیچ ربطی به رجوی و اعوان و انصار او نداشت و هیچ گاه هم اسم هیچکدام از عناصر رجوی را بر زبان نرانده بود ولی بنگرید که رجوی چگونه دسیسه می چیند و توطئه می کند.

امیدوارم نرگس محمدی درکنار فرزندان خود زندگی خوب و موفقی را تجربه نماید. می توان گفت در حقیقت یکی از بهانه های دار و دسته رجوی خشکید و رجوی به فکر چیزهای دیگری می باشد تا پیراهن های عثمان را تازه تر نماید. اما سخن آخر: مراقب ترفند ها و نیرنگ های فرقه رجوی باشید که اگر سهل انگاری کرده باشید جبرانش بعدا بسیار سخت خواهد بود.

یادداشت از: محمد رحمانیان

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=27231