• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
یادداشتی از عباس دلنواز

یقه درانی برای حقوق بشر در فرقه ای که صحبت خصوصی ممنوع است!

  • کد خبر : 27227
  • 18 اکتبر 2020 - 12:13

فرقه تروریستی رجوی به دنبال اعدام نوید افکاری که به دلیل مسئله قتل و شاکی خصوصی و اصرار خانواده مقتول به قصاص محکوم شد، تلاش کرد با سیاسی کردن موضوع اعدام از وی یک چهره سیاسی و یا به قول سرکرده مفقود الاثرشان یک قهرمان ملی بسازند و چند صباح دیگر اذهان نیروهای مسئله دار خود را به آن مشغول نمایند.

 به گزارش فراق به نقل از انجمن نجات مرکز خوزستان، من در این یادداشت هدفم پرداختن به موضوع نوید افکاری نیست بلکه به دنبال طرح این سوال و گرفتن پاسخ از سرکردگان فرقه هستم که براستی اگر شخصی با خصوصیات نوید افکاری یعنی فردی با خصوصیات شورشگری در تشکیلات  رجوی بود با وی چه برخوردی می کردند!؟

وقتی که با شیوه های فریب فرقه مجاهدین در سال ۷۸ از کشور امارات به عراق برده شدم و احساس کردم که برخلاف وعده های اولیه که من را بعداز مدتی به اروپا خواهند فرستاد قرار است که درپادگان اشرف ماندنی باشم در مقابل کوچک ترین اعتراض من بشدت و با بحث زندانی کردن و یا فرستادن به زندان بدنام ابوغریب سعی در خاموش کردن صدای اعتراض من را داشتند.

در همان روزها برایم خیلی تعجب آور بود مگر من چه جرمی مرتکب شده ام که باید زندانی شوم؟ آنها به من قول داده بودند که از خاک عراق من را به اروپا اعزام کنند. برایم قابل فهم نبود که جرم پیگیری و یادآوری این وعده ای که به من داده بودند زندان ابوغریب باشد؟
بعدها دیدم که حتی صحبت های دونفره و خصوصی با دیگر اعضا هم به اتهام من درآوردی محفل زدن و دایر کردن شعبه ای از سپاه پاسداران در فرقه هم جرم شمرده می شود. درهمین فرقه ای که این چنین برای قصاص نوید افکاری یقه پاره می کند و فریاد وای حقوق بشرا سر می دهند صحبت کردن با همرزم جرم محسوب می شد. اعضا حق نامه نگاری و یا درخواست برای تماس با خانواده نداشتند.

همین فرقه رجوی که از آزادی حق وکیل مدافع و دادگاه علنی و با حضور وکیل مدافع برای متهم دم می زند! دهها نفر را بدون اینکه به آنها حق دفاع بدهد، در سال ۷۴ در زندان به بند کشید. خیلی از اعضا را در طی سالیان به شکل مخفیانه سربه نیست و حذف شدند.
جالب است فرقه ای با این کارنامه سیاه در زمینه حقوق بشر و آزادی های اجتماعی و فردی اکنون به اصطلاح سردمدار حقوق بشر شده. البته تمامی جریانات و اشخاصی که ماهیت این فرقه آزادی کش و ضدانسانی را می شناسند به خوبی می دانند که آنها برای رسیدن به اهداف پلیدشان به هر ترفندی متوسل می شوند تا از نمد آن کلاهی برای خود بسازند و البته مشخص است که رهبران فرقه رجوی خیلی رسواتر از آن هستند که بتوانند افکار عمومی را فریب دهند و این تقلاهای مذبوحانه جز بی آبرویی هر چه بیشتر آنها نتیجه ای نخواهد داشت.

یادداشت از: طالب فرحان (عباس دلنواز)

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=27227