• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
یادداشت عضو نجات یافته از فرقه رجوی به بهانه خزعبلات منتشر شده توسط سایت های این فرقه در مورد «اسیر جنگی»

بفرمائید به زندگی ابوجهلی خودتان برسید!

  • کد خبر : 27135
  • 12 اکتبر 2020 - 10:28

به صحنه آوردن تعدادی از اسرای جنگی که به فرقه رجوی پیوستند، دردی از دردهای بی درمان رجوی و سازمان تبهکارش را در این برهه از زمان حل نخواهد کرد.

سایت موسوم به «ایران افشاگر» که به سایت ضربه گیر فرقه رجوی شناخته می شود و اغلب تلاش می کند طرف حساب افراد و یا گروه هایی باشد که علیه رجوی سخن می گویند و افشاگری می کنند، مطلبی را به نقل از محمد مهدی ثابت رستمی منتشر نموده است. بگذریم که آقای ثابت رستمی آن قدر سواد خواندن و نوشتن ندارد که بخواهد برای سایت مطلب تهیه کرده و منتشر نماید.

محمد مهدی ثابت رستمی که گویا سابقا از اسرای جنگ ایران و عراق بوده و چند سالی را در اردوگاه اسرای جنگی ایرانی در عراق گذرانده است، خودش با پای خودش به اردوگاه فرقه رجوی رفته است و در آنجا ساکن شده و تا کنون زنده مانده و از دست دسیسه های مسعود و مریم رجوی در رفته و فعلا به قول خودش در حال مبارزه علیه جمهوری اسلامی است.

قصد دارم از مطلبی که به نقل از او در سایت ایران افشاگر درج گردیده اشاره کرده و نکته ای را بیان کنم.

در مطلبی که به نقل از محمد مهدی ثابت رستمی درج گردیده آمده است که: «بله گناه برادر مسعود این است که از اصول کوتاه نیامد و تا به امروز به دشمن بیابیا گفته و من هم در کمال آگاهی و اختیار می‌گویم تا به آخر در رکابت می‌مانم و رزم و پیکار می‌کنم و مجاهد می‌جنگم، مجاهد می‌میرم. این است وصیتم در مجاهدت. کانون‌های شورشی و ارتش گرسنگان جواب آتش را خواهند داد و به‌زودی سرود آزادی را سر خواهند داد.»

فرض را بر این می گذاریم که این مطلب را خود محمد مهدی ثابت رستمی نوشته و شخص دیگری دخیل نبوده است. جناب آقای رستمی، برادر مسعود شما همان کسی است که امپریالیسم ستیز بود و علیه ببر کاغذی که اسم مستعار آمریکا بود مبارزه می کرد. نه تنها او بلکه تمام چیزی که به آن سازمان مجاهدین خلق ایران  گفته می شد اینگونه عمل می کردند و ضد آمریکا و آمریکایی بودند، یعنی اول ضد آمریکا بودند و بعد مدعی مبارزه با رژیم شاهنشاهی را داشتند ولی برادر مسعودتان چون خیلی به اصولی که شما مدعی آن هستید معتقد بود یک لگدی مثل گاو به آن زد. مرد حسابی کدام اصول؟ چرا خودت را به نفهمی زده ای؟ تو خودت مگر در نشست هایی که داشتی مدعی نبودی که در سازمان تبعیض وجود دارد و حق کسانی که از اردوگاه های اسرا به فرقه رجوی پیوسته اند خورده شده و حق کُشی می شود؟ تو و خیلی های دیگر، حتی من خودم، بارها علیه تبعیضی که وجود داشت حرف زده و اعتراض کرده بودیم. تمام آن تبعیض ها تا همین الان وجود دارد.

چرا تو و بقیه کسانی که از اردوگاه اسرای جنگی به فرقه رجوی پیوستید خودتان را به حماقت زده و سرتان را مثل کبک در برف فرو کرده اید و اَدای کسانی را در می آورید که گویا چیزی نمی فهمید.

همین الان فرقه ای که تو در ابتدای سخنانت گفتی و ستودی، در  بغل آمریکا و عمو سام است، در همان قفسی است که ببر کاغذی در آن نگهداری می شد. چنان به هم گُل می گویند و گُل می شنوند که لیلی و مجنون هم اینگونه با هم رفتار نکرده بودند.

خواهر مریم تو اساسی کارش را خوب انجام داده و آمریکائی های هوس طلب را به نزد خود می آورد! البته همه اش این نیست، دلارهایی که مریم قجر از زیر دامن خودش به سناتورها و ژنرال های سابق می دهد کم نیستند.

آقای محمد مهدی ثابت رستمی اگر می خواهی تا آخر عمر مثل یک احمق زندگی کنی اشکالی ندارد، راه باز است و جاده دراز، اما باید تو امثال تو یک چیز را خوب بدانید و آن اینکه شب دراز است و قلندر بیدار.

یک کم فکر کن، در این سالها دروغ ها شنیدید و در رابطه با دروغ ها بارها و بارها محفل زدید و تناقض حمل کردید، یعنی که همه می فهمیدید که دروغ گفته می شود که در آن رابطه محفل می زدید ولی باز می خواهید خودتان را به حماقت بزنید و به زندگی ابوجهلی خودتان ادامه بدهید، بفرمائید.

اما به جای این مغلطه گویی ها و دلقک بازیها یک بار هم که شده به گذشته ای که گذشته فکر کنید و یک جمع بندی از رویدادهایی که از سر گذراندید بیندیشید، و به این سوال پاسخ بدهید که واقعا ارزشش را داشت که این همه سال تمام زندگیتان را وقف کسی و یا کسانی بکنید که تا وقتی درکنارشان هستید و مورد نیازشان می باشید یک جوری به شما توهین بکنند ولی زمانی که قصد رفتن به زندگی عادی خودتان را داشته باشید تبدیل شوید  طور دیگری، مثلا این مُدلی: «اسیران درهم شکسته»

این شکل از تنظیم رابطه که رجوی می کند فقط و فقط منحصر به رجوی است و نه کسی دیگر. بعد از سه دهه جانفشانی برای این آدمک انسان نما وقتی می روی پی زندگی خودت، می شوی خونخوار، زالو، خائن و مزخرفاتی از این قبیل. در حالی که خونخوارترین فرد خود رجوی بوده و هست. مامور ساواک شاهنشاهی خودش بود که بعد از اعدام بنیانگذاران در زندان خوش و خرم زندگی کرد. حالا تو و بقیه تهی مغز ها بروید و  به مجیز گویی و چاپلوسی رجوی بپردازید.

اما آقای محترم در پاسخ به اینکه چرا به مجاهدین پیوستی بگویم که شما و خیلی های دیگر فکر می کردند که در حال گذاشتن کلاه سر رجوی هستید ولی نمی دانستید که او شیطان را فریب می دهد. شما در عالم ساده لوحی خودتان می خواستید که از فشارهای اردوگاه اسرای جنگی بکاهید و راه فرار پیدا نمائید، ولی نمی دانستید که در حال گذار از چاله به چاه هستید.  بعد از سال ها ماندن در زندگی خفت بار و ذلت بار در مناسبات جهنمی رجوی خیلی ها به استیصال رسیده اند و معتقدند که دیگر کار از کار گذشته است و اگر بخواهند از رجوی جدا شوند کجا بروند؟ یعنی فرقه رجوی و سران جنایتکار او همه افراد را به نقطه ای رسانده اند که بین انتخاب بد و بدتر را دارند. افراد فکر می کنند که باید در آن تشکیلات جهنمی ماند و مجیز گویی رجوی را کرد، باید چاپلوسی رجوی را کرد تا نان شب شان را بدهد.

فقط کافیست به اخبار نگاهی بیندازید. نگاه کنید که اسرایی که از فرقه جدا شدند اکنون در چه نقطه ای هستند. آزاد و رها، می فهمید، آزاد و رها، بدون هیچ قید و بندی. عَلی رَغم هر مشکلی که داشته باشند ولی مثل رُبات زندگی نمی کنند! مثل یک انسان آزاد زندگی کرده و به آن افتخار می کنند.

خیلی ها از جمله خودم رها شدیم، به میهن باز گشتیم، به کنار خانواده ای که سال ها بخاطر دوری از ما دردها کشیده بودند برگشتیم، هم اکنون نیز خانواده دار شده و با عزت و احترام به زندگی آزادمان ادامه می دهیم تا کور شود هر آنکه نتواند دید. 

سایت ایران افشاگر که از سایت های زیر شاخه سایت اصلی فرقه رجوی محسوب می گردد مطالبش معمولا مربوط به کسانی است که در رابطه با فرقه رجوی افشاگری می کنند. کار این سایت به مثابه سوپاپ تخلیه فشار است تا جلوی ضربه به تار و  پود رجوی را بگیرد.

یادداشت از: سعید محمدپور

عضو نجات یافته از فرقه رجوی

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=27135