• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024

وقتی فرقه رجوی افشاگری رسانه روباه پیر را هم تاب نیاورد / فرقه ای که خندیدن در آن ممنوع است! / ارجاع کور به نام ۱۲۳ نفر + فیلم

  • کد خبر : 26940
  • 22 سپتامبر 2020 - 14:06

شبکه تلویزیونی بی بی سی فارسی اخیرا در مستندی، سرنوشت اسارت دو تن از اسیران جنگ ایران و عراق، که گرفتار فرقه رجوی شدند را روایت کرد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، در این داستان فارغ از اینکه از نگاه اربابان رجوی و با تاکتیک های بی بی سی نقل می شود، واقعیت هایی از زبان دو عضو جدا شده درباره مسائل درونی فرقه رجوی مطرح شد که موجب واکنش تئوریسین های پوشکی فرقه گردید.

غلامعلی میرزایی و ادوارد ترامادو، دو عضو جدا شده از فرقه رجوی هستند که بی بی سی به سراغ آنها رفته و از آنها درباره مناسبات درونی فرقه رجوی چند سوال می پرسد.

اشاره به موضوعاتی چون افتادن از چاله به سیاه چاله و اینکه اسارت صدام هزاران بار بهتر از اسارت در فرقه رجوی بوده، مغز پوسیده های فرقه را وادار کرد، بلافاصله با انتشار یک نامه به کمیسر حقوق بشر سازمان ملل و چند ارجاع کور به نامه های صلیب سرخ، از این مستند اعلام برائت نموده و حتی بی بی سی را مزدور بخوانند.

اینکه بی بی سی فارسی طبق اهداف اربابان رجوی مستند و برنامه می سازد بر کسی پوشیده نیست اما در اینجا ذکر چند نکته مهم و ضروری است.

اول این که، قابل باور است در تمامی جنگ های دنیا می تواند این اتفاق روی دهد که کسانی باشند در مقابل سختی های اسارت تحمل نیاورده و به قول غلامعلی میرزایی بر اثر خستگی و در هم شکستگی نبینند که از یک چاهی درآمده و به چاهی بزرگتر می افتند.

بعد در این مستند آشکار می شود، خانواده های اسیران فرقه رجوی که در جستجوی عزیزان خود مقابل اردوگاه اشرف حاضر شده بودند و با چشمانی اشکبار فقط یک لحظه دیدار می خواستند چگونه با دروغ پردازی های فرقه، عامل نفوذی و دشمن به اسیران فرقه معرفی شدند.

همسر غلامعلی میرزایی با چشمانی پر از خون و اشکبار خواستار ملاقات با وی می شود اما سران کثیف فرقه رجوی، میرزایی را وادار می کنند خانواده خود را نفی کند.

وضعیت زندان و ضوابط فرقه ای در این مستند، آنجا افشا می شود که تهیه کننده مستند وقتی با فرقه رجوی تماس گرفته و خواستار پاسخگویی در این مورد می شود آنها به وی می گویند، اجازه پخش صدایشان را ندارند.

نکته پایانی این که، مستندساز بی بی سی در این داستان به دنبال خوراک خود بوده و این هدف پنهان را دنبال می کند که جنگ تحمیلی به ایران و اعتقادات اسیران ایرانی در زندان صدام را زیر سوال ببرد اما در نهایت آنچه پر واضح است، کارنامه سیاه و پر از جنایت های فرقه رجوی آن قدر بر همگان آشکار بوده که حتی رسانه ای چون بی بی سی هم به آن می پردازد.

انتهای پیام      

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=26940

نوشته های مشابه

25آوریل
اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۲
فراق برای اولین بار افشا می‌کند

اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۲

25آوریل
فرید ماهوتچی، رابط ملاقات‌های مخفیانه با دولتمردان آلبانی
25آوریل
جواد احمدی، عنصری که در پوشش پزشک برای رجوی جاسوسی می‌کرد!