• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

نگرانی خانواده های اسیران فرقه رجوی در قزوین از وضعیت سلامتی عزیزان خود در آلبانی

  • کد خبر : 26864
  • 19 سپتامبر 2020 - 9:58

خانواده های اعضای گرفتار در اردوگاه مجاهدین خلق، از استان قزوین طی نامه ای به نمایندگی سازمان بهداشت جهانی در آلبانی نسبت به وضعیت بهداشت و سلامت عزیزان خود با توجه به گسترش بیماری کرونا و مرگ دو نفر ابراز نگرانی کرده و خواستار اقدام فوری شدند.

به گزارش فراق به نقل از انجمن نجات مرکز قزوین، متن نامه ارسالی این خانواده ها به شرح زیر است:

نمایندگی محترم سازمان بهداشت جهانی در آلبانی

دکتر رائول گونزالز مونترنو

با عرض سلام و احترام

ما جمعی از خانواده های اعضای سازمان مجاهدین خلق از استان قزوین (مرکز ایران) هستیم. لازم به ذکر است که عوامل سازمان، فرزندانمان را که جهت کار به کشورهای همسایه مهاجرت کرده بودند، یا تعدادی از اسرای جنگی ایران در عراق را در زمان صدام حسین، با فریب و نیرنگ به اردوگاه خود در عراق منتقل کردند.

ما خانواده های اعضای سازمان مجاهدین خلق، بخصوص پدران و مادران چشم انتظار، سالهاست بدلیل سیاست های فرقه ای رهبران مجاهدین خلق از دیدار یا کسب هرگونه اطلاع از وضعیت فرزندانمان محروم هستیم.

شیوع همه گیری ویروس کرونا در اکثر کشورهای جهان از جمله کشور آلبانی باعث نگرانی مضاعف خانواده ها شده و اینک با توجه به انتشار خبر بستری شدن تعدادی از اعضای سازمان و فوت حداقل دو نفر به نام های مسعود نصیری و خانم شهین قاسمی در بخش کرونای بیمارستان مادر ترزا در تیرانا و از طرفی نداشتن هیچگونه خبری از صحت و سلامت فرزندان اسیرمان موجب نگرانی مضاعف ما شده است.

عالی جناب

با توجه به سن اعضاء که اکثریت آنها بیش از ۶۵ سال سن دارند و بدلیل سالها کارهای اجباری و فشارهای عصبی، اغلب دارای بیماریهای زمینه ای هستند و همچنین با توجه به زندگی جمعی که در اردوگاه دارند، احتمال ابتلا به بیماری و افزایش تلفات جانی بسیار بالا بوده و صرفا بدلیل مخفی کاری مریم رجوی، اعضاء قربانی زیاده خواهی سران فرقه شده و به کام مرگ کشانده می شوند.

ما اعلام می کنیم که جان و سلامتی آنها در کشور آلبانی در اردوگاه مجاهدین خلق در معرض خطر قرار دارد و متاسفانه چون رهبران سازمان مجاهدین خلق عادت به پوشاندن حقایق و ممانعت از درز اخبار واقعی به بیرون از اردوگاه دارند، بنابراین از شما تقاضا داریم در راستای وظیفه انسانی سازمان متبوع خویش و به دور از در نظر گرفتن هیچ ملاحظه ای مستقیما وضعیت سلامتی فرزندان مظلوم مان که در اردوگاه سازمان در آلبانی گرفتار هستند را پیگیری نموده و نگرانی ما را برطرف نمایید.

ما خانواده های اعضای مجاهدین خلق از شما بعنوان یک مقام مسئول در سازمان بهداشت جهانی درخواست داریم تا جهت رفع نگرانیهای پدران و مادران پیر و چشم انتظار و خواهران و برادران و فرزندان که سالهاست چشم انتظار دریافت اخباری از سوی عزیزانمان هستیم وضعیت نفرات مستقر در اردوگاه مجاهدین خلق در آلبانی را پیگیری نموده و به اطلاع ما برسانید.

جمعی از خانواده های قزوینی اعضای سازمان مجاهدین خلق در آلبانی

رونوشت:

دکتر کریستوف هاملمن نماینده سازمان بهداشت جهانی در ایران

خانم ماریا آرنا مسئول کمیته فرعی حقوق بشر پارلمان اروپا 

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=26864