• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

آرایش جماعت فسیل شده

  • کد خبر : 26826
  • 17 سپتامبر 2020 - 8:24

نوشتن در مورد تاسیس و بنیانگذاری سازمان دیگر محلی از اعراب ندارد. صحبت از تولد، برای سازمانی که تمام موجودیتش را در تصویر می توان دید دیگر نیاز به هیچ نوشتنی ندارد. چون تصویر خود هزاران گفته ناگفته در خود نهان دارد .

به گزارش فراق، به نقل از انجمن نجات مرکز گلستان، آرایش و شکل خاص ایستادن این جماعت فسیل شده نشان می دهد تشکیلات آهنین به پایان راه خود رسیده است، هر چند که نخواهند به بخاطر ماهیت و خصلت دست از بازی باخته خود بر دارند. تشکیلاتی که در طی این مدت هیچ موفقیتی نداشته جز تجدید نظرهای متعدد و برگشت از اصول و باورهای بنیان گذاران و غلطیدن به کج راهه های غیر قابل بازگشت و بدتر از همه نپذیرفتن اشتباه و خطاهای استراتژیک و تلاش در طراحی روشهایی که انحطاط آنها را بیشتر و چاه ویل شان را عمیق تر نموده و با پرده پوشاندن به شکست ها چشم و گوش اعضاء خود را کور و کر و نهایت استهلاک و زوال آنها را در پی داشته و تشکیلات را تبدیل به مجموعه ای فاقد اختیار و نظر نماید، به هر نقدی انگ وابستگی و خیانت زدند تا سر آخر منجر به بردگی اعضاء و زوال آنها گردید .
در برنامه کمیکی که ترتیب داده شده بود می توانستیم به بیهودگی مطلق در باصطلاح جشن باشکوهی که نمایشگر زوال و درماندگی سازمان بود پی ببریم. مسبب و بانی همه این مصیبت ها غایب بزرگ این تراژدی بود. کسی که با یک ترقه دهها اعلامیه آنچنانی صادر می کرد یادش رفته بود برای ۵۶ سالگی تشکیلاتی که به فنا داده پیامی بفرستد واقعاً که دشمنان دین خدا از احمق ها هستند .
در برنامه طراحی شده که با هزینه‌ هنگفت ارائه شد و گفته شد بیش از یکهزار ارتباط آنلاین، در آن برقرار شد اما تمام گوش ها در حسرت شنیدن یک ارتباط با معبودشان ماند .
در این تصویر جماعتی از فرقه رجوی دیده می شوند که در زمره خائن و جانی و بی رگترین های تاریخ ایران می باشند که دستشان به خون مردم ایران و عراق آلوده است. در وطن فروشی تاریخ ایران، مثل و مانند این جانوران را نمی یابید؛ که ملت و خودشان را به مشتی دلار فروخته اند .
برای نمونه خود فروخته به نام «مریخی» با زبان بی زبانی‌ بارها گفت تا ترامپ و بن سلمان دریافته و حالیشان شود که «بابا کل شورش و تخریب و کشت و کشتار دی و آبان کار جوجه های این فرقه بوده» تا مبادا حساب این خیانت به حساب دیگر نوکران نوشته شود. علتش هم مشخص است زیرا ذات ناپاک برادر مسعود پر بود از تمامیت خواهی و حالا این مسئول اول در غیاب برادر دارد پیام می دهد که ما همچنان هستیم و در خود فروختگی گوی سبقت را از خائنین دیگر ربوده ایم .

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=26826

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی