• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024

صدایی که به دستور رجوی خاموش نمی شوند

  • کد خبر : 2673
  • 27 می 2015 - 10:52

جداشدگان ، صدایی که به دستور رهبری خاموش نمی شوند

lamp-faragh-ngo

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رجویسم ،

فرقه فلک زده ی رجوی، در اوج افلاس و درماندگی، مهار عقل و درایت از کف داده، دیوانه وار و هیستریک به روی این و آن چنگ می زند، بر حسب خوی و خصلت ذاتی و طبیعی که در وجود سران بی کفایت منافقین ضدخلق نهفته است، به خشونت و ترور دست می زند. حق آزادی و اختیار، دموکراسی و انتخاب را از خودی و بیگانه سلب کرده و اگر توان داشته باشد به احدی اجازه جنبیدن نمی دهد.

رجوی در راس و ریاست فرقه ای مافیایی و منفور حق زندگی را از اعضای فرقه گرفته و چند هزار تن انسان فریب خورده را در عراق گرفتار کرده است، عده ای را نیز برای اجرای عملیات های تروریستی به گوشه و کنار جهان، بالاخص اروپا گسیل نموده است. نمونه اش مهران کاکاوند، شعبان بی مخ رجوی در کشور فرانسه است که قداره بند و افسار بریده به هر عابر و رهگذر لگد می زند و جفتک می پراند.

تجمع اعتراضی و افشاگری خوب است، ولی فقط برای گروه رجوی، آنهم علیه ایران و مردمش، تاکنون بارها شاهد حضور چند نفره تیم های جاسوس تروریست ضدخلق در جلوی محل نشست کشورهای ۱+۵ در رابطه با مسئله هسته ای ایران بوده ایم، رجوی روزی بلندگوی رژیم اشغالگر اسرائیل می شود و روزی خط جنگ طلبان آمریکایی علیه ایران را به پیش می برد، یا مزدور و جیره خوار آل سعود و سقوط می شود.

خلاصه جنگ طلبان جاسوسان ایران ستیز چند منظوره برای هر ارباب ریز و درشت خوشرقصی می کند. کسی نیست به این مردک بگوید، آیا از ۳۵ سال خیانت و جنایت و ترور علیه مردم و منافع ایران خسته نشده اید و قصد پایان مزدوری بیگانگان را ندارید؟

تا کی می خواهید در ذلت و نکبت دست و پا بزنید و بیگانه پرستی را دنبال کنید؟

حالا برای دو سه نفر از افراد جداشده که هر کدام قریب به ۳۰ سال در اسارت تو بوده و بعد جدا شده اند، چنگ و دندان می کشید. حتی خودزنی پوچ و بی حاصل را مبارزه، فشار دادن گلوی عابر و رهگذر بی دفاعی در پاریس را عملیات انقلابی می نامید. انحراف و ابتذال را تا کی و کجا ادامه می دهید؟ آیا خسته نشده اید؟

اگر ذره ای شجاعت دارید، از وحشیگری و خشونت دست بردارید و در یک کلام به شکست سیاسی و نظامی خود اعتراف نمایید، بگویید غلط کردم، … خوردم، نه مجاهددم ونه مبارز و انقلابی … از این بیشتر خودفریبی و دگرآزاری نکنید، چون دست و پا زدن در باتلاق شما را بیشتر غرق و به کام مرگ می فرستد.

رجوی باید قبول کند که هر عملی، عکس العملی دارد، وقتی عمر و زندگی نسلی را به فناء کشیده و هزاران نفر را به کشتن داده، باید منتظر واکنش تند و بی وقفه نجات یافتگان فرقه باشد که به محض جدایی و رسیدن به دنیای آزاد، حرف های ناگفته و ظلم و ستمی که طی چند دهه از سوی رجوی علیه آنها بکار گرفته شده را افشاءِ و برملاءِ خواهند کرد. نمونه اش را هم می بینید. جداشدگان از فرقه ضد بشری رجوی خواب سران فرقه را برآشفته اند و آرام و قرار را از او گرفته اند، تا جایی که گله های گرگ بی دندان را راهی اروپا کرده تا به مقابله و سرکوب ناراضیان بپردازند. باز هم انحراف و اشتباه مستمر، چون رجوی ها نه توان رویارویی با خانواده ها را دارند و نه حذف فکر و فرهنگ جداشده ها در ید قدرت آنهاست. پس همان بهتر در سوراخ بخزند و لب فرو بندند که عاقبت فریب و ریا، جنایت و نوکری سیا همین است.

پایگاه اطلاع رسانی رجویسم 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=2673

نوشته های مشابه

01می
خواهش می کنم دلت برای خواهرت بسوزد، دیگر پیر شدم
فریده پرورش، خواهر چشم انتظار فریدون پرورش

خواهش می کنم دلت برای خواهرت بسوزد، دیگر پیر شدم

21آوریل
 دستان مادر را از طرف تو می‌بوسم / خود را از جهنم رجوی نجات بده
پاسخ خانواده سمیع ناظری به اعتراف‌های اجباری وی در سیمای فرقه رجوی

 دستان مادر را از طرف تو می‌بوسم / خود را از جهنم رجوی نجات بده