• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

وقتی دلار همه چیز را حل می کند: اظهارات معاون پیشین وزیر امور خارجه آمریکا در مورد فرقه رجوی

  • کد خبر : 26670
  • 20 آگوست 2020 - 4:26

در سایت فرقه رجوی که مملو از مطالب عجیب و تحریف شده است یک خبر جالب و خنده دار منتشر شده که گویا قرار است برخی حمایت ها مشکلات لاینحل این فرقه منحرف را حل کند.

اخیرا برخی مقامات سابق وزارت خارجه آمریکا که حکم اخراجی ها را دارند موضعگیری های جالبی داشتند که قصد دارم در این مختصربه یکی از آنها اشاره کنم.

اخیرا «لینکلن بلومفیلد » معاون پیشین وزیر امور خارجه آمریکا  با گرفتن مقداری دلار از سران بدنام فرقه رجوی اراجیفی به هم بافته است که شنیدنی است. به برخی حرف های او لطفا توجه کنید. از آن بدون شرح هاست:

«تاریخچه واقعی مجاهدین خلق مخدوش شده است. اطلاعات غلط در خصوص مجاهدین خلق داده شده است. مجاهدین خلق طالب دموکراسی، آزادی پارلمانی، آزادی بیان، و اسلام واقعی هستند! مجاهدین خلقی که امروز با آنها سروکار داریم هیچ ارتباطی با افراطی هایی که آمریکایی ها را در ایران کشتند ندارند. مجاهدین خلق هرگز دخالتی در جنگ ایران و عراق نداشته اند.! در محل عملیات فروغ جاویدان در سال ۱۹۸۸ آتش بس تحت نظارت ملل متحد اجرا می شد.! مجاهدین خلق خائن به کشورشان نبوده اند بلکه پیشتاز مبارزه دفاع از تمامیت ارضی ایران بوده اند. اتهامات مبنی بر این که مجاهدین خلق یک فرقه مخرب هستند تبلیغات ایران و رسانه های غربی است. رسانه های غربی همان دروغ های قدیمی علیه مجاهدین خلق را تکرار می کنند.  هدف مجاهدین خلق کسب قدرت نیست بلکه می خواهند قدرت را به مردم بازگردانند.»

اصلا قصد ندارم که به تک تک توهمات و خیال بافی های ایشان و یک مشت مطالب تکراری و متهوع جواب بدهم چون در حد جواب دادن نیستند. فقط از شما می خواهم که همه مطالب فوق را برعکس کنید تا به اصل قضیه پی ببرید.

البته فرقه رجوی هیچگاه به نوع معاونت این شخص نپرداخته است، حتما که در امور حیوان شناسی بوده مخصوصا حیوانات وحشی و افسارگسیخته! زیرا از نوع بیانات وی در خصوص فرقه رجوی می شود حدس زد که ایشان در معاونت حیوانات شناسی وزارت خارجه آمریکا مشغول بوده اند.

احتمالا با خواندن این مطالب احساس تهوع کرده اید. سخنان کلیشه ای و دیکته شده ای که جلویش گذاشته اند تا با خواندن آن و گرفتن مشتی دلار آمریکایی تا مدتی پی کارش برود و در صورت نیاز مجددا همین مطالب را با مقداری تغییر مجددا روخوانی نماید.

واقعا چه دنیایی شده است، یک آمریکایی آن هم از معاونین وزارت خارجه آمریکا که هدفشان فقط یک چیز است، نحوه استثمار و استعمار یک ملت، بیاید و از حق و حقیقت تاریخ فرقه رجوی برای مردم ایران و بقیه تعریف نماید. خدای من این را کجای دلمان بگذاریم؟

البته از این نوع مطالب یک نتیجه گیری هم می شود نمود، اینکه وضعیت فضاحت بار فرقه رجوی که به هر چیزی مثل غریق چنگ می اندازد تا خود را نجات دهد.

نقد و بررسی از: بخشعلی علیزاده

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=26670