• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
امیر موثقی، فعال سیاسی:

محکوم کردن عمل جنایتکارانه رجوی در مورد احسان بیدی وظیفه تمامی جداشدگان از فرقه است

  • کد خبر : 26510
  • 22 آگوست 2020 - 10:47

دسیسه های فرقه رجوی با همدستی برخی مقامات فاسد در دولت آلبانی علیه احسان بیدی، موجب واکنش تند کنشگران سیاسی به این موضوع شده است.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، امیر موثقی در صفحه فیس بوک خود نوشت:

مطلع شدم یک عضو از اعضای جدا شده از فرقه بدنام و تروریستی رجوی در کشور آلبانی به نام آقای احسان بیدی بعد از یکسال زندانی شدن و مورد آزار روحی و جسمی قرار گرفتن با یک هماهنگی ناجوانمردانه به نقطه صفر مرزی با کشور یونان برده شده و  ماموران حکومتی و ضدبشری کشور آلبانی، ایشان را در بیابان‌های بین دو کشور رها کرده و به خاک آلبانی برگشتند.

امروز وظیفه تمامی جداشدگان از فرقه بدنام رجوی محکوم کردن این عمل جنایت کارخانه و ضد بشری فرقه رجوی و دولت مافیایی آلبانی می‌باشد. لذا لازم به ذکر است که برای دفاع از امنیت و حفظ جان تک تک نفرات جداشده از این فرقه در کشور آلبانی با هر امکانی که در توان دارند صدای این عزیزان را که در کشور آلبانی اسیر مافیای تروریستی هستند را به گوش مجامع حقوق بشری برسانند و مانع از جنایت‌های فرقه در کشور آلبانی شوند. دوستان اعضای جداشده همگی خوب به یاد دارید که فرقه رجوی چطور و با چه ترفندهایی اعضای ناراضی را در کشور عراق از بین می برد و یا تحویل زندان های مخوف صدام می داد. بدون هیچ گونه حکم و بدون هیچ گونه مدرکی تا در زندان های عراق بپوسند و از بین بروند و صدایشان به جوامع حقوق بشری و به ملتها نرسد.

امروز من و شما باید همگی دست در دست یکدیگر مانع از تکرار جنایت‌های ضد بشری فرقه در آلبانی شویم. درود به احسان بیدی که با ایستادگی در برابر فرقه بدنام رجوی در کشور آلبانی توانست پوزه مریم قجر را بر خاک بمالد و دست مافیای فرقه رجوی و دولت آلبانی را رو کند.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=26510

نوشته های مشابه