• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

تکمیل پیروزی های رها یافتگان از دام رجوی با یک کنفرانس خبری در تیرانا: افشاگری در قلب آلبانی

  • کد خبر : 26489
  • 19 آگوست 2020 - 12:20

خبر از یک پیروزی دیگر علیه فرقه رجوی همه مشتاقان آزادی را غرق شادی و سرور نمود.

قرار بود بعد از پیروزی احسان بیدی علیه توطئه ای که از جانب فرقه کثیف رجوی به راه افتاده بود، تعدادی از فعالین ضد فرقه گرایی و ضد تحرکات وحشیانه در مرکز شهر تیرانا پایتخت کشور آلبانی در هتل اینترنشنال (بهترین هتل این کشور) یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار نمایند. هدف از این کنفرانس افشاگری علیه فرقه رجوی و عناصر فاسد پلیس و وزارت کشور آلبانی و هر آن کسی که با گرفتن مبالغی دلار، حقوق اولیه انسان ها را نقض و پایمال می کند بود. اما این نهایت سادگی بود که فکر می شد فرقه رجوی با این شکست دست از توطئه برخواهد داشت و اجازه خواهد داد به سادگی مخالفینش اقدامات افشاگرایانه شان را به اطلاع رسانه ها و افکار عمومی برسانند.

همانطورکه انتظارش می رفت، فرقه رجوی ساکت ننشست و با خرج مبالغی از دلارهای عربستان سعودی و امارات متحده عربی که از دشمنان دیرینه مردم ایران در منطقه محسوب می شوند قصد داشت توسط وزارت کشور آلبانی و پلیس فاسد این کشور مانع از اجرای این کنفرانس مطبوعاتی گردد، به همین دلیل به بهانه  کرونا  اجازه برگزاری این کنفرانس مطبوعاتی را که قرار بود با پروتکل های بهداشتی نیز همراه باشد ندادند.

به زعم خودشان توانسته بودند یک حرکت علیه رجوی را خنثی نمایند، ولی کور خوانده بودند، یاران مقاومت بلافاصله با ابتکار عمل و خلاقیت کنفرانس مطبوعاتی را در همان محل یعنی در مرکز شهر تیرانا که معروف به میدان «اسکندر بیگ» است برگزار کرده و با موفقیت اجرا و به پایان رساندند.

هم اکنون این کنفرانس مطبوعاتی تبدیل شده به یکی از موفقیت ها و  پیروزی های چشمگیر دیگری که در این ایام شاهدش هستیم. زیرا چند دستاورد داشت، اولی اجرای موفقیت آمیز کنفرانس، دومی افشاگری هایی که علیه فرقه رجوی انجام گرفت و سومی حمایت های قوی که از آن کنفرانس مطبوعاتی و افشاگرایانه به عمل آمد و چهارمی انعکاس هایی که توسط رسانه های آلبانی انجام گرفت و به طبع آن افکار عمومی این کشور بیشتر از قبل با چهره واقعی فرقه رجوی آشنا شدند. خدمت شما عرض کنم که این کنفرانس ها خیلی برای فرقه رجوی زشت و ناپسند بود زیرا آنان تلاش می کنند که یک چهره حقوق بشری و مظلوم از خود نشان بدهند اما ناگهان کسانی از راه می رسند که برعکس اینگونه ادعاها را اثبات می کنند.

بنابراین نوار پیروزی های رهایافتگان تا به این نقطه تکمیل و مسرور آور شد که جا دارد تبریک  و دست مریزاد بگوییم.

مریم رجوی بعد از پیروزی اخیر که یاران مقاومت اجازه ندادند پلیس فاسد آلبانی احسان بیدی را به کشور دیگری تبعید کرده و اخراج نماید سکوت کرده و حرکتی نداشته است. البته سکوت به معنی چیزی نشنویم و نتوانیم ببینیم و بخوانیم درست است ولی خیلی خوش خیالی بود که فکر می کردیم که آنان رفتند و به سوراخی خزیدند. آنها خفه  خون گرفتند ولی بیکار ننشستند.

فرقه رجوی از گروهی نیست که به راحتی کنار برود و صحنه را خالی نماید و این آن چیزی بود که دوستانمان روی آن فکر کرده بودند و برای اجرای برنامه شان طرح جایگزین داشتند. به محض اینکه پلیس با بهانه کرونا مانع اجرای کنفرانس مطبوعاتی علیه فرقه رجوی شد، دوستانمان دست به کار شده و طرح جایگزین را وارد نموده و صحنه را به دست گرفتند.

پلیس فاسد آلبانی و تحت امر فرقه مفلوک رجوی که برای این حرکت آمادگی نداشت آچمز شده و قادر به اقدامات دیگری نبود.

بی تردید باند رجوی باز بیکار نخواهند نشست. باید که تمامی فعالین در هر جایی که هستند به ویژه در آلبانی مراقب باشند که توسط عناصری خطرناک که باند تبهکار رجوی ممکن است به کار بگیرد مورد سوءقصد قرار نگیرند. رجوی دشمن زخمی و زهر خورده است و برای جبران این حجم از شکست که انتظارش را نداشت بیکار نخواهد نشست. متاسفانه کشور آلبانی به خاطر فقر اقتصادی که در آن وجود دارد، باند و عناصر و افرادی را در خود دارد که حاضرند به خاطر چند دلار دست به هر کار کثیفی بزنند. لذا پیشنهاد داریم که جداشده ها با حواس جمعی تردد نمایند و از اقدامات ضد انسانی رجوی و عناصر فاسد آنان غافل نباشند.

با تبریک مجدد خدمت همه فعالین حقوق بشر به ویژه کسانی که در مسیر آزادسازی اسیران در دست فرقه منحوس رجوی تلاش می کنند.

گزارش از: بخشعلی علیزاده

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=26489

نوشته های مشابه

17آوریل
فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود
افشای اسنادی از جمع‌بندی نشست‌های غسل هفتگی و عملیات جاری مردان و زنان در فرقه رجوی

فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود

09آوریل
سپیده‌دمِ سپهبد
گذری بر زندگی شهید صیاد شیرازی

سپیده‌دمِ سپهبد