• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

موفقیت های تجاری ایران و آشوب باند رجوی

  • کد خبر : 26448
  • 19 آگوست 2020 - 9:18

خبر زیر توسط رسانه های باند رجوی منتشر شده است: «تاسیس یک فروشگاه بزرگ ایرانی به نام «مگاصیص» در کاراکاس، پایتخت ونزوئلا، خبرساز شده است. این فروشگاه که زیر نظر سازمان اتکا و وابسته به وزارت دفاع ایران است، روز پنج‌شنبه ۳۰ ژوئیه افتتاح شد.»

این یک امر طبیعی است که دو کشور مفروض با ملاحظه احتیاجات خود فروشگاه ها وکارخانه هایی در خاکیکدیگرتاسیس کنند و این امر کوچکترین مغایرتی با قوانین بین المللی ندارد. آنچه که مجاهدین خلق و اربابان و همفکران آنها را دلواپس می کند، پاراگراف زیر ازهمین خبر است:
«به گفته اتکا، افتتاح این فروشگاه در کاراکاس باعث شده تا ونزوئلا که در تحریم اقتصادی است، برای تامین کالاهای ضروری، از این پس به سراغ تاجران ایرانی بیاید و با این کار برای ایران درآمدزایی ارزی شود.»
البته یک فروشگاه نمی تواند کشوری را از تحریم اقتصادی نجات دهد و میزان ارز آوری اش به ایران چندان چاره ساز باشد، بلکه مجاهدین به همراه اربابانشان ازاین واهمه دارند که دایره این همکاری ها چنان گسترده باشد که آمریکا نتواند از تحریم ها و ترور های اقتصادی خود، نتایج مطلوب را بگیرد. به عبارت دیگر، با برداشتن این گام های کوچک، این همکاری ها وسعت یافته و از دلار استفاده نشود و بر اقتدار رو به افول آمریکا ضربه بیشتر بزند. سپس:
«خبرگزاری بلومبرگ در ونزوئلا در گزارشی نوشت که صرفا افتتاح یک فروشگاه خبر با ارزشی برای پوشش نیست؛ اما این فروشگاه را ایران تاسیس کرده؛ یکی از معدود کشورهایی که به نیکولاس مادورو، رئیس‌جمهوری ونزوئلا کمک می‌کند تا تحریم‌های آمریکا را دور بزند.»
پس ارزیابی شماها این است که این اقدام سمبلیک ایران بر علیه تحریم ظالمانه مردم ونزوئلاست که بعد از تحمل استعمار قرن ها، بنای استقلال و گسترش عدالت اجتماعی را دارند و این امر البته که سبب سوزش توامان سلطه گران و باند رجوی به عنوان دلقک آنها می گردد.

بازهم: «ایران و ونزوئلا در حال حاضر دو نقطه مشترک مهم دارند؛ هر دو تولید کننده نفت هستند و هر دو از سوی آمریکا با تحریم‌های شدیدی روبه‌‎رو هستند که وضعیت اقتصادی این دو کشور را دشوار کرده است.»
پس دارای دردها و منافع مشترک هستند و کاری را مشترکا انجام می دهند که باید بدهند و البته این روش سلطه گران و عمله های آنها را خشمگین می کند.
دراین میان آمریکا با جنایاتش سبب خیری شده تا کشورهای تحت فشار از داشته های خود بیشترین استفاده را برده و به تسریع سقوط جهان تک قطبی – که این سقوط از مدت ها پیش آغاز شده- کمک کنند.

دوباره: « روابط ایران و ونزوئلا در چند ماه گذشته نزدیک‌تر از قبل شده و با وجود مخالفت آمریکا، مقام‌های ایران و ونزوئلا به مبادلات خود ادامه داده‌اند. اواسط ماه مه، پنج نفتکش ایرانی که یک میلیون و ۵۰۰ هزار بشکه سوخت و محصولات نفتی به ونزوئلا حمل می‌کردند، خبرساز شد. در حالی که احتمال داده می‌شد آمریکا این کشتی‌ها را متوقف کند، نفت‌کش‌ها بدون مشکل با اسکورت نظامی ونزوئلا وارد آب‌های این کشور شدند.»
اگر دولت آمریکا دشمن مردم و دولت های یاد شده هست که هست، چراباید این دوکشور به امر و نهی های دولت آمریکا که صرفا قصد نابودی آنها را دارد، گردن نهند و انتحار کنند؟

آمریکا حق جلوگیری از تردد کشتی های این دو کشور در آبراه های بین المللی را ندارد و اگر عادت به این راهزنی دریایی پیدا کرده، کشورهای دیگر و از جمله ایران و نزوئلا با استفاده ازامکانات و توان خود باید درمقابل این دزدان دریایی بیایستند و ازحقوق خود دفاع کنند.

یادداشت از: نوید

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز آذربایجان شرقی

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=26448

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی