• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

تلاش های جسورانه جدا شده ها دغل های فرقه رجوی را افشا می کند + فیلم

  • کد خبر : 26340
  • 10 آگوست 2020 - 11:02

بعد از گذشت حدود دو هفته از برگزاری ویدئو کنفراس جداشدگان از فرقه تروریستی رجوی بیشتر و بهتر می شود به اوج این برنامه دشمن شکن پی برد. این برنامه از طریق تلویزیون اینترنتی آوا (مردم تی وی) پخش شد.
در برنامه ای که با شرکت بیش از ۲۳ تن از جداشدگان مستقر در اروپا برگزار گردید، به ابعاد جنایت های رجوی که توام با دروغ و دغل و حقه بازی و نیرنگ و فریب آغشته بود بیشتر پی برده شد. افشاگری وسیعی صورت پذیرفت که من بعد از دیدن بار دوم این کنفرانس بیشتر حیرت زده شده بودم.
در این کنفرانس بسیار جالب و دیدنی از زوایای مختلف می شد به تشکیلات دروغ رجوی بیشتر و بهتر پی برد.
فقط در همین نشست آخر مریم رجوی ( تحت عنوان گردهمایی بزرگ ایرانیان ) می شد به ابعاد دروغ گو بودن رجوی پی برد و اینکه آنان چگونه می خواهند با شعار های تو خالی و بی محتوا مردم ایران را فریب داده و به کام مرگ بکشند.
از فریبکاری فرقه رجوی در آن گردهمایی کذایی، مطرح کردن شعار «نه به اعدام» بود و یا اینکه مریم رجوی بشارت دهنده آزادی برای مردم ایران است!
در سخنان یکی از جداشدگان بود که به یاوه گویی مریم رجوی پاسخ داد و گفت که اگر شما واقعا به اعدام اعتقاد ندارید پس این شعار کشتن و اعدام جداشدگان چیست که مسعود رجوی و به دنبال او مریم رجوی بارها و بارها تکرار کرده اند که : «بین کشتن یک پاسدار و یا یک بریده مجاهدین» باید گلوله را به فرد بریده زد!
آیا این ننگ سازمان دروغ و دغل فرقه رجوی نیست؟ کسانی که بعد از دو و یا سه دهه جانفشانی برای رجوی کفتار، پاداششان مرگ است؟
به نظرم اسم این حرکت موذیانه مریم رجوی را موج سواری و فرصت طلبی بگذاریم زیرا اینان دیدند که در توئیتر توسط جوانان زیادی از ایرانیان یک هشتگ تحت عنوان «نه به اعدام» در حمایت از جوانانی که به خاطر رویکرد خصمانه شان با مسائل اجتماعی که امنیت جامعه را به هم ریخته و حکم اعدام گرفته بودند بوجود آمده و فرقه رجوی هم از آنجائی که در فرصت طلبی شاخص بی نظیری دارد وارد معرکه شده و ضمن حمایت از این هشتگ شعارهای مریم رجوی را باز نشر کرد که گویا مریم رجوی با اعدام مخالف است! خب مریم رجوی اگر راست می گویی و در شعارهایت صادقی این فرمان مسعود رجوی الدنگ را در یک سخنرانی آشکار و بی پرده کنسل کرده و متوقف کن و بعد، از همه جدا شدگان معذرت خواهی بکن تا بشود گفت که حداقل در یکی از اعمال تروریستی تان تجدید نظر کرده اید و واقعا قصد اصلاح خود را دارید!
اما شما هرگز نخواهید توانست به اینکارها دست بزنید و رویکرد انسانی و حقوق بشری از خود نشان بدهید زیرا در باطن شما جز ایجاد ترس و وحشت و ترور چیز دیگری یافت نشود زیرا جسته ایم ما.
از همین فرصت استفاده کرده و یک تشکر ویژه بکنم از همه کسانی که در این جلسه و کنفرانس ویدئویی شرکت کردند و افشاگری نمودند، به ویژه جداشدگانی که هم اکنون در آلبانی مستقر هستند و به شدت توسط عناصر مزدور رجوی مورد تهدید می گیرند.
همین حرکت های جسورانه و بی باکانه است که رجوی و عناصر پلید او را سر جای خود می نشاند و هر گونه دروغ و دغل رجوی را برملا کرده و افشا می نماید.

نشست سراسری جداشدگان وقربانیان سازمان تروریستی مجاهدین خلق ایران – قسمت اول

نشست سراسری جداشدگان وقربانیان سازمان تروریستی مجاهدین خلق ایران – قسمت دوم

گزارش از: بخشعلی علیزاده
انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=26340