• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

مریم رجوی و رضا پهلوی دشمنان ملت ایران هستند

  • کد خبر : 26272
  • 03 آگوست 2020 - 10:44

اکثریت ملت ایران به مرحله ای از رشد و تکامل فکری و پختگی سیاسی رسیده اند که دیگر فریب شعارها و ظاهر آدم ها را هرگز نخواهند خورد.

شبکه «ایران اینترنشنال» که از حمایت های مالی سعودی برخوردار است با اقدام اخیر ضد ایرانی خود و پخش مستقیم همایش مجاهدین از خشم مردم در امان نماند و از لحظه پخش زنده گردهمایی سازمان مجاهدین موج تندی از حملات مردم به آنها را در پی داشت.

زمانی که هشتگ «اعدام نکنید» توسط فعالان فضای مجازی به ترند تبدیل شد، ایران اینترنشنال آن را  در بالای صفحه تلویزیون خود قرار داد. اما وقتی هشتگ تند کاربران فضای مجازی علیه مریم رجوی ترند شد، فعالان توییتر نوشتند چرا ایران اینترنشنال حاضر نشد این هشتگ را نیز بالای صفحه تلویزیونش قرار بدهد؟ پاسخ روشن است آنها نمی توانند برخلاف نظر ارباب سعودی خود رفتار کنند. کاملاً روشن است وقتی که دونالد ترامپ، مریم رجوی و شبکه ایران اینترنشنال هشتگ می زنند متفق القولند که می‌خواهند مطالبات مدنی مردم که در قالب توییت بیان می‌شود را به نفع خودمصادره کرده و اینگونه القا کنند آنها در سمت مردم ایستاده‌اند! در حالی که امریکا و رجوی و سعودی حیاتشان در تبلیغات منفی است و برای آنها اعدام و مرگ به منزله تزریق خون در رگهای پوسیده آنها می باشد.

توییت ترامپ مبنی بر توقف اعدام عملی محرک و اغوا کننده بود تا حاکمیت را به واکنش منفی وادار کند و الا ترامپ از حیث مخالفت با حقوق بشر فردی کاملاً شناخته شده است. بنابر این کسی به او و امثال رهبران فرقه رجوی اهمیت نمی‌دهد و دولت ایران نیز دست آنها را خوانده و وارد بازی آنها هرگز نخواهد شد .

دشمنان این مملکت خصوصاً دشمن غدار آن آمریکا، رژیم کودک کش اسرائیل و آل سعود رسوا و نوکران مزدور و منافق آنها هرگز هواخواه ملت ما نبوده و نخواهند بود. هدف آنها این است تا اینگونه القا کنند که هیچ امیدی به آینده مردم ایران نیست و نتیجه‌ بگیرند که مردم ایران چاره ای جز انتخاب گزینه‌های آلترناتیو جمهوری اسلامی را ندارند، این القا در روز جمعه ۲۷ تیر توسط مریم رجوی در گردهمایی مجازی کلید خورد. او که خود را «رئیس‌جمهوری منتخب مقاومت ایران برای دوران انتقال» می‌خواند، با عنوان ایران آزاد سازمان خود را به عنوان جایگزین دمکراتیک پسا جمهوری اسلامی به اربابان امریکایی خود معرفی کرد .

بعد از این همایش شبکه‌های اجتماعی توییت‌های معنا داری را علیه مریم رجوی نوشتند. یکی از آن توییت‌ها چنین بود که «اعدام نکنید هیچ ارتباطی به سازمان مجاهدین خلق و مریم رجوی نداشته و ندارد و نخواهد داشت و اگر مریم رجوی از این هشتگ استفاده کرده، گ …ه خورده است.»

یا دیگری نوشت: «رضا پهلوی و مریم رجوی چند بار مردم را دعوت کردند که تظاهرات کنند اما هیچکس آنها را جدی نگرفت، اینها اینقدر پررو هستند که تا مردم اعتراض می‌کنند، سریع می‌گویند ما هم هستیم .»

خیل وسیع از کسانی که معمولاً در توییت‌هایشان از ادبیات محترمانه استفاده می‌کردند، این بار استثناء قائل شدند و از اینکه مریم رجوی اعتراضات مردمی را به نام خودش مصادره کرده، انتقاد کردند و با این هشتگ جواب او را دادند .

در نهایت چند نکته مهم در این بحث مطرح بود. اینکه اکثریت ملت به مرحله ای از رشد و تکامل فکری و پختگی سیاسی رسیده اند که دیگر فریب شعارها و ظاهر آدمها را هرگز نخواهند خورد.

مریم رجوی و رضا پهلوی دشمنان ملت ایران و آلت دست اجنبی و عوامل آتش به اختیار دشمنان ملت و آزادی و استقلال و تمامیت ارضی کشور ما هستند و هیچ خیری از آنها به ملت نخواهد رسید. آنها تشنگان و شیفتگان قدرت هستند. اکنون تولید کنندگان داعش و القاعده و طالبان، حامیان رجویست هاى داعشى هستند و براى به روز سیاه نشاندن مردم ایران با پول و دلارهای نفتی نمی توانند امثال رهبران فرقه مجاهدین را به ملت ایران تحمیل نمایند.

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز گلستان

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=26272

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی