• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

پیش به سوی تسخیر زندان «مانز»

  • کد خبر : 26263
  • 02 آگوست 2020 - 10:48

«خانواده ها چون برحق هستند لاجرم پیروز میدان اند، حالا شما هر مارک و برچسبی می خواهید بزنید و این قلعه «مانز» را همچون اشرف و لیبرتی تصرف خواهند کرد و شما بور و کور خواهید شد.»

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی فراق، رضا اسلامی عضو جدا شده از فرقه رجوی در تیرانا با انتشار یادداشتی نوشت: زمانی که من در اسارتگاه اشرف در عراق بودم و در زمامداری صدام حسین، مسعود و مریم رجوی در عراق نشست های مبسوطی اندر باب خانواده برگزار می کردند.

ساعت ها و روزهای متوالی برای امیال پلید خود اعضا را مغزشوئی می کردند،  دلیل آن همه ریسمان به آسمان بستن سوء استفاده برای کارهای تروریستی در داخل ایران بود و تا حدودی موفق بود. در این میان، این افراد فریب خورده و خانواده های آنها بودند که بهای قدرت طلبی رجوی را باید می پرداختند. اگر کسی ناپرهیزی می کرد و می گفت من اطلاعی از خانواده ام ندارم عاقبت وحشتناکی در انتظار آن فرد بود. روزهای متوالی برای قانع شدن باید در نشست های خاص حاضر می شد و جوابی طغیانگری را به تشکیلات می داد و در نهایت برنده میدان فرقه بود. رجوی با خر مرد رندی  می گفت همه خانواده های مجاهدین با ما و ضد حکومت ایران هستند، ولی آیا این حقیقت داشت و یا فقط یک فریبکاری بود؟ رجوی رویا پرداز با آن ارتش کذایی اش هر شب خواب های پنبه دانه ایی می دید؛ یک شب ایران را با یک یا دو کار تروریستی فتح می کرد و شب بعد خواب فتح هند و چین را می دید ولی این بادکنک در سال ۲۰۰۳ در عرض چند روز ترکید و اولین نفری که می خواست رهبری انقلاب را ادامه بدهد پا به فرار گذاشت و طبق معمول اول جان خود و همسرش را از مهلکه به در برد. بعدش چند روز که دولت عراق از هم فرو پاشید خانواده ها تبدیل به عامل ضد جنگ،  عامل ایران و هزار برچسب دیگر  .

این واقعیتی است که سالیان تجربه کرده ام و حاصل سالیان عمر از دست رفته من و دیگر اعضا در مناسبات فرقه بوده است. من در  مناسباتی برده ساز رجوی در عراق بودم  و هم اکنون در آلبانی، چیزی جز برده سازی و برده داری نوین نیست، شما فرض کنید که این  سازمان مدعی انقلابی گری است و می خواهد آزادی را برای مردم  به ارمغان ببرد آیا این واقعی است که به این شیوه با خانواده برخورد می کند و همه را چشم انتظار دیدار فرزندان خود می گذارد و آنچه لایق خود اوست را به خانواده ها نسبت می دهد؟

اکنون فرقه  بعد از تجربه ایی که در  اشرف در عراق داشت و ضربات سهمگینی از قبل خانواده خورد حالا  قصد دارد با همکاری دولت آلبانی اجازه ملاقات به خانواده ها را ندهد. سران فرقه و در راس آنها مریم قجر بعد از طومار یازده هزار امضاء از سوی خانواده ها به نخست وزیر آلبانی به یکباره وارد میدان شدند و هراس آلود انگار که از خواب غفلت بیدار شده باشند شروع به لجن پراکنی علیه خانواده‌های اسیران فرقه کردند، و یکی پس از دیگری به صحنه آمده و اندر باب خانواده یقه درانی کردند. یکی گفت باید کشت و دیگری گفت اینها عامل حکومت ایران هستند و هر آنچه لایق خودشان بود را نثار پدران و مادران پیر کردند و از طرفی امضا گیری اجباری را به اجرا گذاشتند و اعضای نگونبخت را ملزم به امضاء طومار کردند. سئوال از این فرقه در هم شکسته؛ این از قدرت شما است یا ضعف اگر خواستید بیایید بحث آزاد تا به شماها ضد خلقی ها بگویم که از قدرت یا ضعف شماست. قطعا این از ضعف این فرقه است که مغول وار وارد صحنه می شود و یا بهتر بگویم مثل آن فرد ترسویی است که در تاریکی سوت می زند تا همه فکر کنند که این چه آدم شجاعی است. خانوادها چون برحق هستند لاجرم پیروز میدان هستند حالا شما هر مارک و برچسبی میخواهید بزنید و این قلعه مانز را همچون اشرف و لیبرتی تصرف خواهند کرد و شما بور و کور خواهید شد .درود بر خانواده های با صلابت و امیدواریم که اقدام بر حق و قدرتمند شان به زودی زود به ثمر رسیده پیش به سوی تسخیر زندان مانز.

رضا اسلامی – تیرانا

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=26263