• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

چندجین مفت خور و شوگردانی مترسک در ۲۷ تیر

  • کد خبر : 26121
  • 20 جولای 2020 - 12:25

جلسه پر نفرت مریم قجر، مزدور تمام اجاره ای دولت های اجنبی با فضاحت تمام برگزار شد. جلسه و صحبت هایی که مثل همیشه  حاصلی جز نفرت و انزجار نداشت جهت روشن شدن و اطلاع افکار عمومی لازم به یادآوری چند نکته است: 

با نیم نگاهی به لیست اعضای شرکت کننده پر واضح است  وقاحت باند رجوی که سر تا زیر خود را به صفی  مفت خور از  جناح ضد ایرانی چسبانده و شناعت را از سر گذارنده نمایان می شود.

آنها که آن قدر درمانده و  ذلیل  شدند که دیگر هویتی از خود باقی نگذاشته و این مهم را با انتشار لیست شرکت کنندگان و شوگردانان به نمایش می گذارند. حدود ۱۸سناتور آمریکایی و  یک دو جین مقام سابق و اسبق آمریکایی و کانادایی و مشتی مفت خور سیاسی، انگلیسی و کانادایی و ردیفی از فرصت طلبان  چون  جوزف لیبرمن، نیوت گینگریچ، مک سلی و سناتور منندز  تام ریچ و رودی جولیانی و سایر پیشانی سفیدان  ایرانی ستیز.

و مترسک خود فروخته منافقین کم عقلی و خیانتش را  بیشتر به نمایش گذاشت و حرف هایی زد که دور از انتظار نبود.

باند تبهکاری که با چتر حمایت مادی و معنوی چند دو جین سیاست گردان و عناصر ایران ستیز و رسانه  های عبری و عربی ضد ایران چون سایت های اینترنشنال و العربیه و… برنامه برپا کند  نه جایی در بین مردم ایران دارد و نه توانانی و اقبالی که روشنفکران و یا سیاست مداری ایرانی آنان را حمایت کند و با مشتی دلار بسرعت به آغوش دشمن می خزند. 

محتوای چنین شوگردانی هم فقط وطن فروشی است.  مترسک منافقین در سخنرانی دیکته ای اش ظاهرا  بیشتر بر دو موضوع  که باهم مرتبط هم بودند تاکید داشت.

از هم پاشیدن ملت ایران  و تلاش برای  اجرای نقشه شوم خاورمیانه جدید با نام ویترینی «خود مختاری و حقوق ملیت ها» و ایجاد هرج و مرج و رواج خشونت با نام «کانون شورشی»

فاحشه سیاسی منافقین  پس از مزدوری به  احمق سیاسی هم مبدل شده است.

او فراموش نموده کشور ایران با تاریخ چند هزار ساله و تشکیل شده از اقوام متحد آریایی کرد و ترک و لر بلوچ و فارس ترکمن  است که نام ایران می گیرد و سال هاست بر تارک خاورمیانه و غرب آسیا  می درخشد و زخم های کینه و شرارت دشمنان را از یاد نبرده است. از چنگیز مغول تا اسکندر مقدونی و صدام  گرفته تا رئیس جمهور کنونی آمریکا یعنی شخص ترامپ

همان طور که ملت ایران از خیانت های سران نالایق اجنبی پرستی که بخش هایی از سرزمین پهناور ایران را در گذشته ها  بر باد دادند بیزارند از این زنک احمق و شوهر گم و گور شده اش هم  متنفرند و از گذشته تا کنون به این گونه تزهای اجنبی پرستی تحت هر عنوان فریبنده «خاورمیانه جدید و خود مختاری ملیت ها» نه خواهند گفت و دست درازی بر خاک این ملت را قطع خواهند کرد.

ملت ایران یکپارچه و متحد و با تمام اقوام متعدد و زیبایش، متحد و سرافراز خواهد بود، دشمنی و گسستی ندارند مگر با دسیسه دشمنان و فریبکاران بهتر است دشمنان قسم خورده این و آب و خاک خوب بدانند که چه باشمشیر های از رو بسته و صرف میلیون ها دلار هزینه، برای رسانه های مافیایی و چه با حمایت و استخدام گروه اجاره ای، ملت ایران از آب و خاک و سرزمینش کوتاه نخواهد آمد و هر زمان که لازم باشد تو دهنی محکم به آنها خواهد زد.

فریب و به خدمت گرفتن افراد ناآگاه و یا لایه ای از خلاف کاران با تطمیع و پول جهت ایجاد نا امنی و به آتش کشیدن جنگل ها و مراتع و از بین بردن سرمایه ها و دارایی های ملی  نامش کانون شورشی نمی شود نامش وطن فروشی، مزدوری و خیانت و همراهی و نشستن کنار دشمنان تشنه به خون ملت است.

کسانی که هشت سال جنگ را بر این ملت تحمیل کردند و صدها هزار جوان ایران را به کام مرگ کشاندند، کسانی که کشتن زن و بچه مسلمان در سوریه و یمن و فلسطین برایشان ارزش ندارد.

 همان کسانی هستند که اکنون شانه به شانه و درست در کنار آنها ایستادید و عکس و فیلم یادگاری می گیرید و وشو اجرا می کنید. 

شوگردانی با صحنه گردانی چند دوجین اجنبی آمریکایی و نژادپرست که روزانه پایشان را بر گلوی مردم خود فشار می دهند و سخت ترین تحریم را برمردم ایران نشانه رفتند غلط اضافه ای  است که نام احقاق حقوق ملت ها بر آن می نهید.

و کلام آخر آنچه مردم ایران دریافتند وابستگی به شدت ذلت بار و ایران فروشی خائنانه است.

یادداشت از: مرتضی حیدرزاده

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=26121