• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

پیام همبستگی خانواده های عضو انجمن نجات استان اردبیل: اسیران خود را از چنگال رجوی ملعون رها می کنیم + فیلم

  • کد خبر : 26084
  • 18 جولای 2020 - 11:47

خانواده های عضو انجمن نجات استان اردبیل در ارتباط زنده ویدئویی بین مراکز استان ها، همبستگی میان خانواده های اسیران فرقه رجوی را آشکار ساخته و ضمن اعتراض به حمایت دولت آلبانی از این فرقه، خواستار برقراری ارتباط با عزیزان دربند خود شدند.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، در این نشست مجازی که روز پنج شنبه ۲۶ تیر ماه برگزار شد، خانواده های حاضر در نشست هر کدام به بیان خواسته ها و درد دل های خود پرداختند.

ثریا عبداللهی: دولت آلبانی دست از حمایت فرقه رجوی بردارد

ابتدا ثریا عبداللهی، مادر دردمند امیراصلان حسن زاده از دولت آلبانی درخواست کرد که شرایط ارتباط  تلفنی به صورت صوتی و تصویری را برای اسیران فرقه رجوی فراهم کرده، دست از حمایت فرقه رجوی بردارد و مسیر دیدار و ملاقات با عزیران دربند را در آن کشور تسهیل نماید.

عبداللهی در پایان با صدایی لرزان خطاب به مدیر عامل انجمن نجات کشور گفت: ما خانواده ها ۴۰ سال است که در حسرت دیدار با فرزندان خود هستیم و از شما به عنوان پدر و مسئول خانواده ها درخواست می کنم که همراه و همگام خانواده ها تا رهایی اسیرانمان از چنگال فرقه ملعون رجوی باشید.

مرحمت ابوالفتحی، مادر برات ربیعی: التماس می کنم پسرم را از زندان مسعود رجوی آزاد کنید

در ادامه خانم مرحمت ابوالفتحی، مادر چشم انتطار برات ربیعی به زبان تورکی از آقای ابراهیم خدابنده جهت برگزاری این نشست به صورت زنده، تشکر و قدردانی کرد و با چشمان اشک آلود التماس نمود که کاری کنید تا من پسرم را ببینم. وی افزود: پسرم برای جنگ و دفاع از وطن به جبهه های جنگ رفت و با داشتن همسر و فرزند دیگر بر نگشت و الان نزدیک به ۳۵ سال است که پسرم را ندیدم. این مادر رنج دیده گفت: از شما به عنوان مادر درخواست می کنم، التماس دارم که پسرم را از زندان مسعود رجوی آزاد کنید.

طاووس، خواهر حمداله مستانه: مادرم فرزندش را ندید و رفت

طاووس مستانه، خواهر جگر سوخته یکی دیگر از اسیران فرقه رجوی، پیام یک مادر رخ در نقاب خاک کشیده را به گوش جهانیان رساند و گفت: مادرم تا لحظه مرگ در تخت بیمارستان فقط می گفت ای کاش قبل از مرگم قد و قامت پسرم را ببینم، بعد بمیرم ولی ندید و رفت. خواهر حمداله مستانه افزود: از آقای خدابنده خواهش می کنم، التماس می کنم که مسیر رهایی برادرم را هموار کند، مادرم هنوزهم چشم به راه است.

عبداله، برادر چشم انتظار حمداله مستانه: همایش مجازی خانواده ها نور امیدی در قلب من ایجاد کرد

در ادامه عبداله مستانه، برادر حمداله هم ضمن تشکر از زحمت های آقای ابراهیم خدابنده، مدیرعامل انجمن گفت: از مسئولان انجمن نجات تشکر می کنم که این برنامه بس بزرگ را فراهم کردید تا نور امیدی در قلب من برادر ایجاد کند و امید دارم با این فعالیت ها حتما برادرم رها خواهد شد. وی گفت: از دولت آلبانی می خواهم که شرایط ارتباط  با برادرم را هر چه سریعتر مهیا کند.

برادر چشم انتظار کیومرث صحبت زاده: حال مادردیگر خوب نیست

برادر چشم انتظار کیومرث صحبت زاده خانواده دیگر استان اردبیل بود که به زبان محلی از آقای خدابنده بابت تمامی تلاش ها تشکر و قدردانی کرد و گفت: مادرم با کهولت سن نتوانست در این جلسه حضور داشته باشد ولی من به نمایندگی از مادرم برای برادرم کیومرث می گویم که دیگر از آن فرقه ملعون رجوی باید جدا شوی، حال مادر دیگر خوب نیست هر لحظه ممکن است که برای همیشه ما را تنها بگذارد و آن وقت آمدنت سودی نخواهد داشت، تا دیر نشده به آغوش خانواده و مادر عزیزمان برگرد.

در این نشست به جهت شرایط خاص بهداشتی خانواده های محدودی از هر استان حضور داشتند.

ویدئوی این نشست را در زیر مشاهده می کنید:

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=26084

نوشته های مشابه

25آوریل
اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۲
فراق برای اولین بار افشا می‌کند

اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۲

25آوریل
فرید ماهوتچی، رابط ملاقات‌های مخفیانه با دولتمردان آلبانی
25آوریل
جواد احمدی، عنصری که در پوشش پزشک برای رجوی جاسوسی می‌کرد!