• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

فرقه رجوی با سر در دامن امپریالیسم جهانخوار شیرجه زده / مزاج ابَر استراتژیست!

  • کد خبر : 26026
  • 11 جولای 2020 - 11:23

فرقه رجوی در دوران جنگ بین ایران و عراق زمانی که صدام شهرهای ایران را در زیر مهیب ترین بمباران ها و موشک باران های گسترده قرار داده بود حتی برای یکبار هم که شده عملکرد صدام را محکوم نکرد حتی قبل از اینکه در عراق مستقر شود و به روشنی می دید که زنان و کودکان بی گناه طعمه جنگ افروزی صدام می شوند.

در آن زمان به یاد دارم که تعدادی از نیروهای فرقه در عراق مستقر بودند و رجوی در حال آماده سازی برای ورود به عراق بود و هزینه ورود او به عراق را مردم ایران باید پرداخت می کردند و سکوت او چراغ سبز به صدام بود. این عمل دیری نپایید که در جنگ علیه ایران ایرانی در کنار صدام حسین قرار گرفت و به این کار ضد میهنی افتخار می کرد. رجوی همیشه در صحبتهایش می گفت ما نان را به نرخ روز نمی خوریم و سیاست رایج و پشت پرده با مزاج ما سازگار نیست چون ما انقلابی هستم و در هر زمان و هر مکان علیه اینگونه سیاست‌ها هستیم.  صحبت های او هیچ وقت علنی نشد و بعد از هر نشست سانسور می شد که مدرکی دست کسی نباشد کما اینکه بعد از اشغال عراق همه را انکار کردند حتی صحبتی که در رابطه با صدام حسین زده بود را در تشکیلات انکار کردند و سکوت پیشه کردند. رجوی بعد از اشغال عراق در هر زمان که می دانست ضرر و زیانی متوجه فرقه مجاهدین است سکوت اختیار می کرد.

هنگام قتل روزنامه‌نگار  عربستانی خاشقچی تا به حال یک کلمه در تلویزیون و یا سایت فرقه درج نکرده، در جنگ یمن و بمباران وحشیانه مردم یمن توسط عربستان سعودی تا به امروز سکوت اختیار کرده است و حتی به روی خود نمی آورد  زیرا که اگر سکوت را بشکند کمر فرقه را خواهند شکست و جیره و مواجب آن را قطع خواهند کرد و این با مزاج ابر استراتژیست! ناسازگاری دارد. رجوی و دیگر سران باند فرقه در جریان تحریم مردم  ایران لب به سخن نگشودند و مشوق ترامپ و جناح آدم کش او شدند آن هم در زمانی که ویروس کرونا بی داد می کرد و مردم ایران نیاز مبرم به دارو و درمان داشتند ولی این فرقه رجوی لب نگشود در صورتی که دنیا از عملکرد دولت ترامپ منزجر شده بود و همه خواهان لغو تحریم ها حتی به صورت مقطعی بودند و این فرقه در سکوت مطلق به سر برد و می برد. در واقعه دیگر، قتل یک شهروند آمریکایی توسط پلیس آن کشور باز از محکوم کردن آن خودداری کرد و گفت:

به ما ربطی ندارد این موضوع به مسائل داخلی آمریکا بر می گردد و بعد  تظاهرات گسترده مردم آمریکا را پوشش خبری نداد و فقط آن صحنه هایی که مربوط به غارت مغازه ها بود را پوشش داد که این به آن معنا بود که خشم مردم را محکوم کرد و جانب دولت ترامپ را گرفت و تا امروز هیچ انعکاسی از خواسته به حق مردم از سیمای به اصطلاح آزادی داده نشد.

چرا این فرقه تا این درجه  در سکوت و ذلت و خاری به سر می برد؟ چرا برای منافع حقیر خود در قبال این همه جنایت سکوت پیشه کرده است؟ چرا سازمانی که خود زمانی حامی حقوق ملت ها می دانست با سر در دامن امپریالیسم جهانخوار شیرجه زده و خط و خطوط او را به اجرا گذاشته باید از سران فرقه سئوال کرد چرا؟ میدانم که هیچ وقت جواب نخواهند داد زیرا می گویند ما فقط به ایران فکر می کنیم و بس!

یادداشت از: علی هاجری – تیرانا

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=26026