• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

بازخوانی پرونده حذف فیزیکی «مالک شراعی»: خانواده «شراعی» و دوستانش دست از حقیقت یابی برنخواهند داشت

  • کد خبر : 25940
  • 02 جولای 2020 - 10:50

فراق: بعد از گذشت سه سال از قتل مشکوک «مالک شراعی» که در زمان حضورش در فرقه رجوی به قتل رسید، کماکان عناصر جنایتکار رجوی از دادن جسد بی جان او خودداری می نمایند.

در هنگام خبردار شدن از به قتل رسیدن مالک شراعی توسط خانواده اش، آنان به مقامات بین المللی شکایت کردند و خواستار رسیدگی به قتل فرزندشان گشتند؛ حتی به وزارت خارجه ایران مراجعه و خواستار رسیدگی به چند و چون این جنایت گشتند. اما تاکنون مقامات کشور آلبانی در این خصوص هیچ عکس العملی نشان ندادند و تفره رفتند. در نهایت نیز سخنگوی پلیس این کشور در یک هماهنگی و تبانی مشکوک با فرقه تروریستی رجوی پرونده را مختومه  و رسیدگی به آن را تمام شده اعلام نمود.

از ابتدای قتل مالک شراعی تا همین نقطه که قرار داریم آنچه مورد یقین است این که یک قتل رخ داده و باید که به آن رسیدگی قضایی گردد و گزارش پزشکی قانونی به دادستانی کشور آلبانی و مراجع بین المللی جهت رسیدگی ارجاع گرد.

آنچه که تاکنون واضح است اگر این پرونده دارای مورد خاصی نبود قطعا  عناصر فرقه رجوی از رسیدگی به آن استقبال می نمودند تا به زعم خودشان فلش اتهام را از روی خود بردارند ولی همین که آنها نتوانستند پای این داستان بیایند و به جای آن در تبانی با پلیس کشور آلبانی که به رشوه گرفتن و اخاذی در جنوب اروپا شهره عام و خاص است پرونده را بستند خود بیانگر این است که فرقه رجوی در حال پنهان کاری یک جنایت است.

قطعا  خانواده «مالک شراعی» و دوستانش تا تعیین تکلیف نهایی این پرونده دست از حقیقت یابی آن بر نخواهند داشت. این حق مسلم خانواده شراعی است که بدانند فرزندشان به چه دلیل کشته شده است و خواهان مجازات عاملین این جنایت گردند.

جهت اطلاع خوانندگان محترم، مالک شراعی از کسانی بود که در هنگام تخلیه کمپ موسوم به «اشرف» در سال ۱۳۹۲ به همراه ۱۰۰ نفر دیگر در کمپ تحت عنوان حفاظت از اموال فرقه رجوی نگه داشته شده بود. در آن هنگام تعدادی که هویت آنان برملا نشد به کمپ حمله کرده و حدود نصف آن ۱۰۰ نفر را به ضرب گلوله به قتل رساندند. مالک به همراه دیگر بازماندگان این کشتار که از آن مهلکه جان به در برده بودند قرنطینه گشتند زیرا  شاهد مواردی بودند که باید آنان به کسی نمی گفتند. به همین خاطر آنها بعد از انتقال به کمپ موسوم به لیبرتی در منطقه سبز بغداد که کمپ در آن جا و در نزدیکی فرودگاه بین المللی بغداد واقع بود، به مدت سه ماه در قرنطینه کامل بودند تا اساسی مورد مغز شویی قرار گرفته و تضمین بدهند که به کسی چیزی  نخواهند گفت.

بعد از انتقال ساکنین کمپ لیبرتی به کشور آلبانی، مالک نیز مثل سایر هم بندی های خودش در کمپ آدم کشی «مانز» که منافقین به آن «اشرف ۳» می گویند به خود آمد و تصمیم گرفت که به دنبال زندگی مطلوب خودش برود ولی به دلیل داشتن اطلاعاتی که او در هنگام بودنش در کمپ اشرف داشت و در سینه خود به اجبار نگه داشته بود، نمی توانست که  تصمیم  خود مبنی بر جدا شدن از فرقه را علنی نماید، تا اینکه به مرور زمان وی در ساده اندیشی و ساده نگری تصمیم به گفتن تصمیم خود به عناصر جنایتکار رجوی کرد و سران باند تبهکار رجوی در نشست های مغز شویی «عملیات جاری» متوجه آن چه که در مغز مالک بود شدند. سپس جنایتکاران که متوجه شده بودند وضعیت مناسبی برایشان نیست تصمیم به حذف فیزیکی مالک شراعی نمودند و مثل سایر قتل هایی که انجام داده بودند با صحنه سازی بچه گول زن، سر مالک را به معنای دقیق کلمه زیر آب کردند و کارش را تمام نمودند و طی یک اطلاعیه کاملا بی معنی و مسخره اعلام کردند که مالک در حال شنا غرق شده است و چون تنها بود کسی متوجه غرق شدنش نشده بود.

قبلا در این رابطه مطالب زیادی نوشته شده است و بنده هم خاطر نشان کرده بودم که مالک اساسا شناگر بسیار قابلی بود و مربی نجات غریقی را هم در کارنامه شناگریش داشت. ضمن اینکه در فرقه رجوی به خاطر ترس از اینکه افراد از داخل تشکیلات سرکوبگر رجوی فرار نکنند اساسا کار تکی و تردد تکی و رفتن به جایی در بیرون از مناسبات رجوی به صورت تکی ممنوع و مرز سرخ بوده و کماکان هست.

لذا اطلاعیه آنان کاملا مسخره و توهین به شعور دیگرانی بود که این فرقه ذاله را می شناسند. ضمن تسلیت مجدد به خانواده داغدار مالک شراعی، از مقامات وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران و مقامات کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل و صلیب سرخ و اتحادیه اروپا و مقامات کشور آلبانی خواستار رسیدگی به این قتل هولناک هستیم.

یادداشت از: محمد رحمانیان

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=25940