• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

افشاگری فرزند مسعود رجوی از پرونده سازی های فرقه / مزدور اول و آخر خود رجوی است

  • کد خبر : 25910
  • 28 ژوئن 2020 - 9:57

«محمد» فرزند مسعود رجوی اخیرا در یک پیام فیس بوکی گفته است: « چرا سازمان مجاهدین علیه کسانی که مزدور جمهوری اسلامی می نامد، اقدام حقوقی انجام نمی دهد.»

مصطفی رجوی با نام مستعار «محمد» در تاریخ ۲۰ خرداد، یک مطلبی در صفحه فیس بوک خودش منتشر نموده که به نظرم خیلی جالب بود.

ابهاماتی که وی در رابطه با اینکه چرا سازمان مجاهدین علیه کسانی که مزدور جمهوری اسلامی می نامد، اقدام حقوقی انجام نمیدهد جای تامل بسیار دارد زیرا اگر مارک و برچسبی که زده می شود درست است چرا از طریق مراجع ذی صلاح قانونی اقدام نمی گردد؟ و خیلی حرف های دیگر در رابطه تعداد قابل توجهی از جداشدگان و هر آن کسی که خلاف تمایلات فرقه رجوی حرف می زند.

واقعیت آن است که چو قافیه به تنگ آید شاعر به جفنگ آید. کسانی که دو و یا سه دهه حمالی رجوی را کردند بلافاصله بعد از جدا شدنشان تبدیل می شوند به مامورین ایران. حرف و برچسبی که هیچ عقل سالمی نمی پذیرد و به قول معروف مرغ پخته را به خنده در می آورد. البته فرا فکنی و مزخرف گویی از حرفه های بارز فرقه رجوی است که محمد رجوی دست روی این تناقض تاریخی سران باند رجوی گذاشته است.

به چند پاراگراف کوتاه از این مطلب محمد رجوی توجه کنید تا با خواندن عین مطلب بهتر متوجه داستان بشوید قطعا رجوی جنایتکار با شنیدن و خواندن این مطالب که از پسر خودش منتشر شده است به شدت به هم ریخته و چند فحش آبدار نثار او نموده است.

«…اتهام مزدوری اتهام بزرگی است و باید حتما با سند و مدرک همراه باشد. بر اساس اصل برائت در قوانین بین المللی، هر انسانی بی گناه است مگر اینکه خلاف آن ثابت شود. سئوالی که ذهن مرا مشغول کرده است، این است که، چرا مجاهدین تا به حال از کسانی که آنها را متهم به مزدوری می کند، شکایت نکرده اند؟ اخیرا اتهامات زیادی از طرف فرقه به اسماعیل یغمایی و پسرش امیر، عاطفه اقبال و تعدادی دیگر از کسانی که سابقا با فرقه همکاری می کردند، مطرح شده است. اگر به واقع این اتهامات درست است، چرا مجاهدین از اینها به صورت قانونی شکایت نمی کنند؟ چون در صورت عدم شکایت، این سئوال مطرح می شود که آیا تمام این اتهامات صرفا به دلیل مخالفت این نفرات با خطوط سیاسی مجاهدین نیست؟ این مسئله برایم مهم است که چرا فرقه در برابر این سئوالات و انتقادات با استدلال و منطق وارد نمی شوند؟ چون می توان به جای مزدور نامیدن طرف مقابل به مسائل مطرح شده از جانب او پاسخ داد. فضایی که در حال حاضر به خصوص توسط هواداران مجاهدین در اینترنت ایجاد شده بسیار منفی است و فحاشی و تهمت زدن کسی را قانع نمی کند. برنامه های طولانی تلویزیونی گذاشتن برای به اصطلاح افشای یک نفر به نظر مسخره می رسد. »

بله دوستان همانطور که ملاحظه کردید، آش آنقدر شور شده است که حتی محمد رجوی، پسر  مسعود رجوی هم این مزخرفات فرقه را برنتابید و علیه پدر و سازمانش شورید. تناقضی که همه جدا شده ها از سالیان قبل گفته اند و می گویند و منعکس می نمایند. تناقضی که اصلا با یک مَن عسل هم نمی شود قورتش داد. طرف ۲۰ سال، بعضا ۳۰ سال و یا بیشتر و یا کمتر شب و روز در آن خراب شده؛ کمپ نفرین شده اشرف و یا پایگاه های منحوس دیگر فرقه بوده  ولی به محض جدا شدنش از تروریسم مسعود رجوی تبدیل می شود به مامور ایران!

ولی دوستان قبلا هم در یک مطلبی خدمت شما عرض کرده بودم که همه این فرافکنی ها و ترفند ها و دوز و کلک های مسعود رجوی به خاطر این است که خیانت بزرگ خودش را ماست مالی کرده و با این مزخرفات بپوشاند. خیانتی که در زندان های شاه مرتکب شد و دوستان هم سازمانی های خودش را فروخت. آنها اعدام شدند و رفتند و مسعود رجوی به پاس خیانت هایش توسط شاه مورد عفو قرار گرفت و جان به در برد و به زندگی ادامه داد و نهایتا هم رهبر خود خوانده سازمان مخوف مجاهدین ضد خلق شد. حالا به خاطر پوشاندن آن زخم چرکین که همه می دانند ناشی از خیانت های رجوی علیه هم جبهه ای های سابقش بود و همگان در حد کافی اشراف لازم و نسبی پیدا کرده اند هر از چند گاهی سران فرقه در همسوئی با رهبر کودن و الدنگشان برنامه های خیمه شب بازی راه اندازی می کنند که بلکه بتوانند آن گند کاری را بپوشانند در حالی که ننگ را با رنگ نمی شود پاک کرد.

در آخر و برای ثبت در دل تاریخ، مزدور اول و آخر خود رجوی است، خائن هم خودش است، خون آشام و

دراکولای زمانه هم خودش است، دجال هم خودش است و هر آنچه که به دیگران لقب می دهد خودش است و تمام.

یادداشت از: بخشعلی علیزاده

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=25910

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی