• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

اعمال خائن های به وطن هیچ گاه فراموش نمی شود

  • کد خبر : 25744
  • 07 ژوئن 2020 - 11:43

 در خبرها خواندیم در چند روز گذشته سومین پارک عمومی تهران بعد از آتش سوزی های کهگیلویه دچار آتش سوزی شد. 

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق در طی هفته گذشته قسمت های بزرگی از پارک جنگلی چیتگر، بوستان ولایت و  پارک افرا دچار حریق شدند که خوشبختانه با تلاش به موقع جان برکفان آتش نشانی و هوشیاری مردم با سرعت اطفا حریق انجام شد.

همانطور که بسیاری حدس می زنند این گونه آتش سوزی ها و اعمال پست و حقیرانه به احتمال  عمدی است و بدون شک چهره هایی کثیف و کینه توز ، بزدل و شریر در پشت صحنه آن قرار دارند.

سوختن پارک های عمومی، آسیب به املاک عمومی، منابع طبیعی و ملی کشور است. اقدامی که  تنها به ملت ضرر می رساند و دودش به چشم محرومان می رود و در هیچ عرف و منطق و مذهبی  مشروعیت و توجیهی ندارد.

متاسفانه در دو سه سال اخیر با این رویکرد سخیف خائنانه، وحشیانه  و بی رحمانه بارها مواجه بودیم. از آتش سوزی دفترخانه قدیمی در میدان حسن آباد تهران، تا مسجدی در شمال تهران و  مسجد جامع ساری و سایر امکان فرهنگی…

متاسفانه کار منافقین و معاندین بی وطن و خانمانسوز بعد از چند دهه به جایی رسیده است که کینه های شتری و خوی حیوانی و سبعیت خود را اینگونه نمایان می کند.

آنجا که بعد از بین بردن بسیاری از جوانان و حرث و نسل این ملت، حال به جان دارایی های  عمومی مردم، محیط زیست و اموال طبیعی کشور افتاده اند.

این افکار شیطانی و پلید و اعمال بزدلانه و حقیرانه تنها از چنین موجوداتی سر می زند که حتی شهامت روبرویی و اعلام آن را ندارند به مانند بسیاری از اعمال خائنانه ای که در گذشته نظیر بمب گذاری های سال ۱۳۶۰ انجام می دادند یا گرای اماکن عمومی را خائنانه برای هدف قرار دادن به صدام  می دادند؛ نشانه گویای عمل غیر عرفی و شرعی و خائنانه  و پست آنان می باشد.

بدون شک با این کارهای سخیف به جایی نخواهند رسید و از گندم ری نیز نخواهند خورد.

 رجوی که به داشتن کینه شتری، دیکتاتوری و خودشیفتگی معروف است در یکی از جلساتش در کمپ اشرف گفت «اگر ما پیروز نشویم و به حکومت ایران نرسیم دستور می دهم تمام افراد جدا شده از سازمان را در هر کجا که یافتید یک به یک بکشید و به آنها رحم نکنید و هیچکدام را زنده نگذارید. هر چه می خواهد بشود…. » چنین مردی با این چنین افکار شیطانی و غیر انسانی مدعی ریاست مدام العمر  فرقه است و وای به حال و روز اعضای آن.

 ولی به امید خدا با دستان آلوده و با امیال کثیف شان گور تاریخی خود را بیشتر می کنند و ماهیت وحشی و ظالمانه  خود را  بیشتر نمایان می کنند. بدینوسیله این گونه اعمال ضدبشری و خائنانه این وطن فروشان بزدل را افشا نموده و خواهان رسیدگی به موضوع و دستگیری عوامل دست نشانده و بزدل این گونه اقدامات شریرانه هستیم. همچنین به افرادی که آلت دست و اسیر گروه های معاندی چون منافقین و سایر شبکه های ساختار شکن می شوند هشدار می دهیم که جز عاقبت شوم و تنفر ملت را نخواهید یافت، همانطور که تعدادی از افراد دست اندرکار در اقدام به آتش سوزی بوستان ولایت دستگیر شدند. شرکت در اعمال خائنانه علیه وطن و ملت بدون شک عملی نکوهیده، شنیع و نابخشودنی است که عقوبت دنیا و آخرت را در  پی خواهد داشت.

حسین محمدزاده

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=25744