• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

دستگیری کارکنان اداره مهاجرت آلبانی به دلیل دریافت رشوه / علت کارشکنی های اداره مهاجرت علیه جداشده های فرقه رجوی آشکار شد

  • کد خبر : 25734
  • 06 ژوئن 2020 - 10:26

بنا بر خبرهای رسیده رئیس و چند تن از کارکنان رده بالای اداره مهاجرت آلبانی به دلیل فروش برگه اقامت به قیمت یک تا دو هزار یورو به اتباع خارجی و همچنین ویزای ایتالیا به قیمت ۸ هزار یورو  و انبوه خلاف های دیگر دستگیر شدند.

 همان اداره مهاجرتی که مستمرا در حال اذیت و آزار جدا شدگان فرقه در آلبانی  است و به جهت عدم صدور برگه اقامت و کار برای آنان که حداقل چند سال است در آنجا ساکن هستند مشکلات عدیده ای ایجاد می نماید و باعث سرگردانی و بی پولی افراد جدا شده می شود تا با تاثیر منفی بر روی افراد ناراضی، آنها نیز  به دلیل عدم اطمینان از وضعیت آینده خود جرئت جدا شدن نیابند.

همین اداره معلوم الحالی که در همدستی و تبانی با فرقه، با توطئه ای برنامه ریزی شده و هماهنگ  علیه آقای احسان بیدی که حداقل ۱۰ سال از اقامت ایشان در آلبانی می گذرد  او را بازداشت می نمایند و از صدور برگه اقامت و یا ویزایی معتبری برایش خودداری می کنند و باعث شکنجه و رنج فراوان ایشان شده اند.

این اعمال ضد انسانی و ضد حقوق بشر که به فرموده نیز انجام می شود مشخص کننده وجود  فساد گسترده در اداره مهاجرت و سایر ادارات معلوم الحال کشور آلبانی است و تبانی های گسترده آنها با روابط فاسدتر فرقه منافقین را اثبات می نماید.

هنگامی که با دریافت ۲۰ میلیون دلار به دستور آمریکا منافقین را در خاک خود می پذیرند و بدون رعایت استاندارد های حقوق بشری به فرقه تروریستی اجازه می دهند  اعضای نگون بختش را در قلعه ای خارج شهر زندانی کند در حالی که  قرار بود در شهر و در هتل و زیر نظر کمیسیاری پناهندگی  باشند، مشخص کننده این است که در این کشور پول، منفعت و رشوه حرف اول را می زند.

همانطور که روابط افراد دولتی این کشور با فرقه رجوی بر پایه روابط ناسالم و منفعت خواهی سوار است مریم قجر توهم برش می دارد  که با دعوت از همسر رئیس جمهور آلبانی و دیدار با مقامات کشور به دوستی و رفاقت با ارکان این کشور نائل آمده و قصد دارد شویی از قدرت و روابط حسنه   را در اذهان تداعی کند و حقیقت عیان می شود  جز این نیست که روابط سیاسی ناسالم این افراد   با سران شریر منافقین  فقط به دلیل دلار و پول است.

هنگامی که مقامات این کشور چشم خود را بر روی زندانی کردن افراد در قلعه خارج شهر می بندند اجازه ورود بستگان اعضا دزدیده شده را به آلبانی نمی دهند و رئیس اداره مهاجرت در کار جداشدگان کارشنکی های متعدد می نماید نتیجه این می شود که گند رشوه خواری و سایر فسادهایشان از جاهای دیگر سر بازمی کند. پس متوجه می شویم  رئیس پلیس آلبانی هم به خاطر صد دلار برای شما روی میز میر قصد  و این نمایشات جز مصرف داخلی رنگی ندارد.

همه به خوبی می دانیم که تمام تقلا و عز و جز های سران فرقه  برای از دست ندادن حتی یک تن است که به انواع اقسام حربه های التماس و تهدید تا اعمال غیرقانونی متوسل می شوند و  سرانجام که تقلا ها به جایی نمی رسد و فردی جدا می شوند آنگاه کین ها شروع  و با  شیوه های ترور شخصیتی و  تهدید ات مختلف مواجه  می شوند.

همان اعضایی که بسیاری شان از نوجوانی در فرقه بزرگ شدند و ۲۰ الی ۳۰ سال  از عمرشان را در حصار گذراندند و پس از ماه ها تلاش برای انصراف از جدایی، التماس و نشست گذاشتن و پوئن های مختلف، یک شبه بعد از جدایی عضو تیم سوء قصد قلمداد می شوند.

این همه پستی و خیانت جز از یک فرقه رشوه دهنده و مزدور و فرصت طلب برنمی آید و خوشبختانه در روزگاری به سر می بریم که ترفند ها یکی یکی رو می شود.

گزارش از: مرتضی حیدرزاده

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=25734